5 Mayıs 2017 Cuma

İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - 9 Sanatci 2014

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar şifresi - derya

İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - 9 Sanatci 2014


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Arif Sami Toker Besteleri 2014

İlkay Armen - Aşkımın İlk Baharı İlk Heyecanı Benim.mp3
İlkay Armen - Ayrılık Büküverdi Boynumu.mp3
İlkay Armen - Ben Derdime Hiç Bir Çare Bulmam Sakı.mp3
İlkay Armen - Çıksam Şu Dağların Yücelerine.mp3
İlkay Armen - Ey Sevgili Hasretim Sana.mp3
İlkay Armen - Yüzün Pembe Güllerden.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Avni Anıl Besteleri 2014

İlkay Armen - Bir Eylül Getirdi Sevgini Bana.mp3
İlkay Armen - Kaderimde Hep Güzeli Aradım.mp3
İlkay Armen - Ne Olur Akşamları Gelsen.mp3
İlkay Armen - Rüya Gibi Uçan Yıllar.mp3
İlkay Armen - Şarkılar Şöyle O Sahillerde.mp3
İlkay Armen - Şarkılar Yazdım Sana.mp3
İlkay Armen - Sefalar Getirdiniz.mp3
İlkay Armen - Sen Şaşlarıma Koşan Aklar Gibisin.mp3
İlkay Armen - Unutulmuş Ne Varsa.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Cevdet Çağla Besteleri 2014

İlkay Armen - Baharda Bu Yıl Bir Melal Var Hüzün Gibi.mp3
İlkay Armen - Bir Dert Gibi Akşam.mp3
İlkay Armen - Gelmiyorsun Yakıyor Bağrımı Hicranın Eli.mp3
İlkay Armen - Kaçıncı Faslı Bahar Bu.mp3
İlkay Armen - Nur Salkımışın Gülki Bahar Bahtına Yansın.mp3
İlkay Armen - Seni Coşkun Suların Koynuna Mehtap Alamaz.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Muzaffer İlkar Besteler 2014

İlkay Armen - Bir Mevsim O Yollardan.mp3
İlkay Armen - Bu Son Şarkımda Sen Varsın.mp3
İlkay Armen - Çamlar Arasından Süzülürken Mehtap.mp3
İlkay Armen - Dün Kahkahalar Yükseliyorken.mp3
İlkay Armen - Dünyaya Değişmem Seni.mp3
İlkay Armen - Gönlümün Şarkısını Gözlerinde Okurum.mp3
İlkay Armen - Gözlerimden Yüzün Kulaklarımdan Sesin.mp3
İlkay Armen - Sensiz Her Gecenin Sabahı Olmayacak Sanırım.mp3
İlkay Armen - Şöyle Güzel Sana Ne Oldu.mp3
İlkay Armen - Tadı Yok Sensiz Geçen Ne Baharın Ne Yazın.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Neveser Kökdes Besteleri 2014

İlkay Armen - Aşkım Güzel Cananım Güzel.mp3
İlkay Armen - Bugün Biz Hep Neşeliyiz.mp3
İlkay Armen - Gönül Bağında Gezerken.mp3
İlkay Armen - Neden Bilmem Bu İptila.mp3
İlkay Armen - Özledim Seni.mp3
İlkay Armen - Pek Özledim O Demleri.mp3
İlkay Armen - Sevdikçe Seni Ömrüm Artar.mp3
İlkay Armen - Sevmek Seni Bir Suç İse.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Sadettin Kaynak Besteleri 2014

İlkay Armen - Bahar Bitti Güz Bitti.mp3
İlkay Armen - Çile Bülbülüm Çile.mp3
İlkay Armen - Enginde Yavaş Yavaş.mp3
İlkay Armen - Gönlümün İçindedir.mp3
İlkay Armen - Kalplerden Dudaklara.mp3
İlkay Armen - Menekşelendi Sular.mp3
İlkay Armen - Ne Dert Kalır Ne Hüzün.mp3
İlkay Armen - Turnalar.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Selahattin Pınar Besteleri 2014

İlkay Armen - Aşkınla Sürünsem.mp3
İlkay Armen - Bakışı Çağırır Beni Uzaktan.mp3
İlkay Armen - Bir Bahar Akşamı.mp3
İlkay Armen - Gecenin Matemini.mp3
İlkay Armen - Geçti Ömrüm.mp3
İlkay Armen - Gönül Yarasından.mp3
İlkay Armen - Ümidini Kirpiklerine Bağladı Gönül.mp3
İlkay Armen - Yalancıdır Hep Aynalar.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Yesarı Asım Arsoy Besteleri 2014

İlkay Armen - Ayrı Düştüm Sevgilimden.mp3
İlkay Armen - Bu Yaz Sevdayı Tattım.mp3
İlkay Armen - Çamlarda Şafak Rengi Gibi.mp3
İlkay Armen - Ömrüm Seni Sevmekle Nihayet Bulacak.mp3
İlkay Armen - Ömrümce O Saf Aşkını Kalbimde Yaşattım.mp3
İlkay Armen - Sahilde O Hoş Buseleri Aldığım Akşam.mp3
İlkay Armen - Sen Olmasaydın Eğer Aşka İnanmazdım.mp3
İlkay Armen - Yüz Yıl O Güzel Gözlere Baksam.mp3
İlkay Armen - Zamanla Belki Geçer.mp3


İlkay Armen - Yüzyılın Şarkıları - Zeki Müren Besteleri 2014

İlkay Armen - Aldattın Beni Seviyorum Diye.mp3
İlkay Armen - Bir Gönül Hikayesi.mp3
İlkay Armen - Gelirsin Bir Gün Diye.mp3
İlkay Armen - İlk Aşkım Tek Güneşim.mp3
İlkay Armen - Manolyam.mp3
İlkay Armen - Seni Sevmek Sana Yanmak.mp3
İlkay Armen - Yaprak Dökümü.mp3

ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-arif-sami-toker-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-avni-anil-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-cevdet-cagla-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-muzaffer-ilkar-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-neveser-kokdes-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-sadettin-kaynak-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-selahattin-pinar-besteleri.jpg lkay-armen-yzyln-arklar-yesari-asm-arsoy-besteleri.jpg ilkay-armen-yuzyilin-sarkilari-zeki-muren-besteleri.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder