22 Mart 2017 Çarşamba

Ümmüye - 7 Full Albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya

Ümmüye - 7 Full Albüm...

1-ummuye.jpg

Ummüye - Aptal Gibi (Single) 2014...

Ummüye - Aptal Gibi.mp3


Ummüye - Delirdiler Aşkımızdan 2011...

Ummüye - Delirdiler Aşkımızdan.mp3
Ummüye - Bebeğim.mp3
Ummüye - Özlemlerdeyim.mp3
Ummüye - Kabahat Seni Sevende.mp3
Ummüye - Gelin Kızım.mp3
Ummüye - Yanıyor mu Yeşil Köşkün Lambası.mp3
Ummüye - Bugün Ayın Işığı.mp3
Ummüye - Bizim Eller.mp3
Ummüye - Çalın Davulları.mp3


Ummüye - Dil Yarası...

01. Ummüye - Gurbet.mp3
02. Ummüye - Haciz Koydular.mp3
03. Ummüye - Hayat Kavgası.mp3
04. Ummüye - Her Şey Bir Yana.mp3
05. Ummüye - Ne Olur Sanki.mp3
06. Ummüye - Nerede.mp3
07. Ummüye - Sevmiyorum Deme.mp3
08. Ummüye - Sokaklar İşsiz.mp3
09. Ummüye - Dil Yarası.mp3
10. Ummüye - Gider Ağrıma.mp3


Ummüye - Duygularım...

01 - Ummüye - Acı Gerçekler
02 - Ummüye - Gizli Sevgili
03 - Ummüye - Ey Vicdansızlar
04 - Ummüye - Dayanamıyorum
05 - Ummüye - Seven Başımın Tacı
06 - Ummüye - Gülen Gözlerinin Esiri Oldum
07 - Ummüye - Herşeyi Göze Aldım
08 - Ummüye - Yıldızlar Şahit
09 - Ummüye - Serseri


Ummüye - Gönül Kafesi...

01 - Ummüye - Allah Şahidim
02 - Ummüye - Beni Mi Buldun
03 - Ummüye - Bir Ufacık Dünyam Vardı
04 - Ummüye - Can Veriyorum
05 - Ummüye - Falcı
06 - Ummüye - Gönül Kafesi
07 - Ummüye - Seviyorum
08 - Ummüye - Şansım Ne Yapsın


Ummüye - Izdırapsa Izdırap...

01 - Ummüye - Izdırapsa Izdırap
02 - Ummüye - Gururlanma Arkadaş
03 - Ummüye - Mutlumuşun
04 - Ummüye - Merhamet
05 - Ummüye - Ben Romen Kızıyım
06 - Ummüye - Yanalım Tutuşalım
07 - Ummüye - Aşk Nedir
08 - Ummüye - Kahretsen Bile


Ummüye - Kara Kuru Birşeyim Single 2014...

Ummüye - Kara Kuru Birşeyim.mp3

ummuye-aptal-gibi.jpg ummuye-delirdiler-askimizdan-1.jpg ummuye-delirdiler-askimizdan-2.jpg ummuye-delirdiler-askimizdan-3.jpg ummuye-duygularim.jpg ummuye-gonul-kafesi.jpg ummuye-izdirapsa-izdirap.jpg ummuye-kara-kuru-birseyim.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder