7 Mayıs 2016 Cumartesi

Enstrumental - Paket 7 Bölüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

ziddu.com
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part1.rar
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part2.rar
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part3.rar
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part4.rar
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part5.rar
Enstrumental - Paket 7 Bolum-zeki39.part6.rar
Rar sifresi - derya

Enstrumental - Paket 7 Bölüm...


Enstrumental-Paket1..

Enstrumental - Ben Yetim.mp3
Enstrumental - Bir Yere Kadar.mp3
Enstrumental - Bir Yiğit Gurbete Gitse.mp3
Enstrumental - Çalın Davullar.mp3
Enstrumental - Dağlar Dağladı Beni.mp3
Enstrumental - Dersini Almış.mp3
Enstrumental - Dostum Dostum.mp3
Enstrumental - Dostum.mp3
Enstrumental - Elbet Birgün Buluşacağız.mp3
Enstrumental - Eledim Eledim.mp3
Enstrumental - Emmoğlu.mp3
Enstrumental - Fırat.mp3
Enstrumental - Geceler Yarım Oldu.mp3
Enstrumental - Gelincik.mp3
Enstrumental - Gerizler Başıdan.mp3
Enstrumental - Gitti De Gitti.mp3
Enstrumental - Gönül Yarası.mp3
Enstrumental - Gül Ve Sen.mp3
Enstrumental - Gül Ve Sen.mp3
Enstrumental - Gülünce Gözlerin.mp3
Enstrumental - Gurbette Ömrüm Geçecek.mp3
Enstrumental - Güzelliğin Ön Para Etmez.mp3
Enstrumental - Halil İbrahim.mp3
Enstrumental - Haydi Anadolu.mp3


Enstrumental-Paket2...

Enstrumental - Hem Okudum.mp3
Enstrumental - Kara Çadır Düzdedir.mp3
Enstrumental - Kara Sevdam.mp3
Enstrumental - Kara Toprak.mp3
Enstrumental - Keman Taksimi.mp3
Enstrumental - Kırklar Semahi.mp3
Enstrumental - Kırvem.mp3
Enstrumental - Kubbeler.mp3
Enstrumental - Leylim Ley.mp3
Enstrumental - Mavim.mp3
Enstrumental - Mihriban.mp3
Enstrumental - Nasıl Geçti Habersiz.mp3
Enstrumental - Nesine Yar.mp3
Enstrumental - Ölmeyen Şarkı.mp3
Enstrumental - Ötme Bülbül.mp3
Enstrumental - Oy Dağlar.mp3
Enstrumental - Rüzgarın Şarkısı.mp3
Enstrumental - Sazın Ağıtı.mp3
Enstrumental - Seherde Ağlayan Bülbül.mp3
Enstrumental - Seninle Olmak Varya.mp3


Enstrumental-Paket3...

Enstrumental - Deli Yürek.mp3
Enstrumental - Duydum Ki Unutmuşsun.mp3
Enstrumental - Giderim.mp3
Enstrumental - Gönül Dağı.mp3
Enstrumental - Götür Beni.mp3
Enstrumental - Kul Olayım.mp3
Enstrumental - Mecnun Gibi Dolaşırım.mp3
Enstrumental - Neler Oldu.mp3
Enstrumental - Neredesin Sen.mp3
Enstrumental - Sarı Odalar.mp3
Enstrumental - Sevdim.mp3
Enstrumental - Sivas Ellerinde Sazım.mp3
Enstrumental - Şu Dağlarda Kar Olsaydım.mp3
Enstrumental - Sultans Music.mp3
Enstrumental - Sürü.mp3
Enstrumental - Tahtacı Semahi.mp3
Enstrumental - Tutam Yar Elinden.mp3
Enstrumental - Uzun İnce Bir Yoldayım.mp3
Enstrumental - Yadeller Aldı Seni.mp3
Enstrumental - Yağ Yağmur.mp3
Enstrumental - Yalnızım.mp3
Enstrumental - Yar Demedin.mp3
Enstrumental - Yar Saçların.mp3
Enstrumental - Yol.mp3


Enstrumental-Paket4...

Enstrumental - Al Fadime.mp3
Enstrumental - Böyle Olur Mu.mp3
Enstrumental - Eklemedir.mp3
Enstrumental - Giderim - Enstrumenta.mp3
Enstrumental - Gönül Dağı.mp3
Enstrumental - Götür Beni.mp3
Enstrumental - Gözlerin.mp3
Enstrumental - Gülpembe.mp3
Enstrumental - Kalanların Ardından.mp3
Enstrumental - Kul Olayım.mp3
Enstrumental - Leylimley.mp3
Enstrumental - Mecnun Gibi Dolaşırım.mp3
Enstrumental - Neler Oldu.mp3
Enstrumental - Neredesin Sen.mp3
Enstrumental - Ordunun Dereleri.mp3
Enstrumental - Sakin.mp3
Enstrumental - Sarı Odalar.mp3
Enstrumental - Sevdim.mp3
Enstrumental - Sivas Ellerinde Sazım.mp3
Enstrumental - Tahtacı Semahi.mp3
Enstrumental - Tutam Yar Elinden.mp3
Enstrumental - Yadeller Aldı Seni.mp3
Enstrumental - Yalnızım.mp3
Enstrumental - Yunus.mp3


Enstrumental-Paket5...

Enstrumental - Ağrıda.mp3
Enstrumental - Ah Bir Ataş Ver.mp3
Enstrumental - Al Yazmalım.mp3
Enstrumental - Alliturnam Esturmantel.mp3
Enstrumental - Artık Sevmeyeceğim.mp3
Enstrumental - Çarşambayı Sel Aldı.mp3
Enstrumental - Dila Hatun.mp3
Enstrumental - Duydumki Unutmuşsun.mp3
Enstrumental - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz.mp3
Enstrumental - Geçeni.mp3
Enstrumental - Gül Pembe.mp3
Enstrumental - İki Keklik.mp3
Enstrumental - İntizar.mp3
Enstrumental - Kimler Geldi Kimler Geçti.mp3
Enstrumental - Kırvem.mp3
Enstrumental - Leylam.mp3
Enstrumental - Nasıl Geçti Habersiz.mp3
Enstrumental - Ölmeyen Şarkı.mp3
Enstrumental - Ötme Bülbül.mp3
Enstrumental - Oy Dağlar.mp3
Enstrumental - Sazın Ağıtı.mp3
Enstrumental - Sen Ağlama.mp3
Enstrumental - Seninle Olmak Varya.mp3
Enstrumental - Tatlı Dillim.mp3
Enstrumental - Yem.mp3


Enstrumental-Paket6...

Enstrumental - Ahle Yar.mp3
Enstrumental - Ben Yetim.mp3
Enstrumental - Bir Yiğit Gurbete Gitse.mp3
Enstrumental - Çalın Davullar.mp3
Enstrumental - Dağlar Dağladı Beni.mp3
Enstrumental - Dersini Almış.mp3
Enstrumental - Dostum Dostum.mp3
Enstrumental - Dostum.mp3
Enstrumental - Duydum Ki Unutmuşsun.mp3
Enstrumental - Emmoğlu.mp3
Enstrumental - Fırat.mp3
Enstrumental - Geceler Yarım Oldu.mp3
Enstrumental - Gelincik.mp3
Enstrumental - Gerizler Başıdan.mp3
Enstrumental - Gönül Yarası.mp3
Enstrumental - Gurbette Ömrüm Geçecek.mp3
Enstrumental - Güzelliğin Ön Para Etmez.mp3
Enstrumental - Halil İbrahim.mp3
Enstrumental - Haydi Anadolu.mp3
Enstrumental - Hem Okudum.mp3
Enstrumental - Kara Çadır Düzdedir.mp3
Enstrumental - Kırklar Semahi.mp3
Enstrumental - Leylim Ley.mp3


Enstrumental - Zirvedeki Türküler-7...

Zirvedeki Türküler - Ağrı Dağı.Mp3
Zirvedeki Türküler - Berivanım.Mp3
Zirvedeki Türküler - Bilmem Ağlasammı.Mp3
Zirvedeki Türküler - Çökertme.Mp3
Zirvedeki Türküler - Dağlara Düşünce Ayaz.Mp3
Zirvedeki Türküler - Dostum Dostum.Mp3
Zirvedeki Türküler - Gül Tükendi.Mp3
Zirvedeki Türküler - Halil İbrahim.Mp3
Zirvedeki Türküler - Mihriban.Mp3
Zirvedeki Türküler - Sen Küçüksün.Mp3
Zirvedeki Türküler - Yolun Sonu.Mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder