23 Ocak 2016 Cumartesi

TRT Duetleri Serisi - 165 Sarki - 10 Bolum

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

TRT Düetleri Serisi - 1...

Açık bırak pencereni - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Ağlamışım gülmüşüm - M.Sen Sancakoğlu - Ertan Ersoylu
Ağlarım çağlar gibi 1 - Doğan Dikmen - Tuğçe Becerikli
Ağlarım çağlar gibi 2 - Selma Ersöz- Eyüp Uyanikoğlu
Al sazını sen sevdiceğim - Cengizhan Sönmez - Melihat Gülses
Artık yeşerecek bir dalım yok - Çiğdem Kıromeroğlu - Erhan Bahçı
Aşika Bağdat sorulmaz - Gökhan Sezen - Tuğçe Becerikli
Aşka gönül vermem aşka inanmam - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Aşkım köy deryasını sardı - Doğan Dikmen - İnci Yaman
Aşkımın ilkbaharı - Çiğdem Kıromeroğlu - Erhan Bahçı
Aşkın bana bir gizli elem oldu - Koray Safkan - Esra Akdoğan
Aşkın kanununu yazsam den - M.S Sancakoğlu - C.Tanürek
Aşkınla Sürünsem Yine - Asuman.A.Görgün - Koray Safkan
Aşkınla yanan kalbimin elemini dindir - Koray Safkan - Esra Akdoğan
Ayrılık rüzgarı gönlüme doluyor - Erol Bingöl - İlknur Çelik
Bağ gölgelenir güller açar - Serap Kuzey - Serdar Kaşıkçılar
Bağa girdim kamışa - Necmeddin Yıldırım - İnci Yaman


TRT Düetleri Serisi - 2...

Bahar Bitti Güz Bitti
Bala Kekliğim Avla Beni - Doğan Dikmen - Çiğdem Kıromeroğlu
Bana Bir Aşk Masalından Şarkılar Şöyle - Umut Akyürek - Faruk Salgar
Bana Bir Aşk Masalından Şarkılar Şöyle 2 - Asuman A. Görgün - Kemal Caner
Başka Mevsim Aramam Baharımsın - M.S. Sancakoğlu - C. Tanürek
Başka Söz Söylemem Aşktan Yana Ben - Esma Başbuğ - Erol Küçükyalçın
Batan Gün Kana Benziyor - Doğan Dikmen - Tuğçe Becerikli
Ben Her Gece Maziye Yolculuk Ediyorum - M.S Sancakoğlu - Ertan Ersoylu
Ben Yağmur Ben Güneş - Faruk Salgar - Pelin U.Tuncel
Ben Yaralı Ceylanım - Çiğdem Kıromeroğlu - Erhan Bahçı
Beni Sev Ruhumu Şar - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Benim Gönlüm Sarhoştur Yıldızların Altında - Kemal Caner - Esma Başbuğ
Bilemem Bende Nasıl Düştüm O Zalim Eline - Koray Safkan - Esra Akdoğan
Bilmem ki Günahım Sana Olmakta mı - Esma Başbuğ - Doğan Dikmen
Bin Gülle Bahar Etmedesin - Esma Başbuğ - Doğan Dikmen
Bir Ben Sevdim Gönülden - Asuman A. Görgün - Kemal Caner
Bir Dalda İki Kiraz - Cengizhan Sönmez - Melihat Gülses


TRT Düetleri Serisi - 3...

Bir Demet Yasemen - Çiğdem Kıromeroğlu - Erhan Bahçı
Bir Dünya Yarattım Yalnız İkimiz İçin - Mustafa Sağyasar - Pelin Uyanıker
Bir Gün Karşılaşırsak - Kemal Caner - Esma Başbuğ
Bir Gün Karşılaşırsak Ayrıldığımız Yerde - Cengizhan Sönmez - Melihat Gülses
Bir Gün Sevdiğimi Anlayacaksın - Mustafa Sağyasar - Pelin Uyanıker
Bir Sevda Geldi Başıma - Erol Bingöl - İlknur Çelik
Bugün Biz Hep Neşeliyiz - Necmettin Yıldırım - İnci Yaman
Bülbül Aşıkmış Güle - Asuman A. Görgün - Kemal Caner
Bülbül Taşta Ne Gezer - Doğan Dikmen - Çiğdem Kıromeroğlu
Cümle Şarkılar Yarım - Serhat Sarpel - Gönül Aköz
Çek Küreği Güzelim Uzanalım Göksu'ya - İnci Yaman - Serhat Sarpel
Daldan Dala Konarım - Faruk Salgar - Pelin.U.Tuncel
Demet Demet Güllerle - Mediha Sancakoğlu - Ertan Ersoylu
Dilimi Bağlasalar Anmasam Hiç Adını - Cavit Tanürek - Ayşe İnak
Doldur Kadehi Aşk İçin - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Don Yüzünü Benden Yana - M.S.Sancakoğlu - C.Tanürek
Dudaklarında Arzu Kollarında Yalnız Ben - Mediha Sancakoğlu - Ertan Ersoylu


TRT Düetleri Serisi - 4...

Dudaklarında Arzu Kollarında Yanlız Ben - M.S.Sancakoğlu - C.Tanürek
Duydum ki Unutmuşsun Gözlerimin Rengini - Faruk Salgar - Pelin.U.Tuncel
Düşen Sarı Yapraklara - Gökhan Sezen - Tuğçe Becerikli
Ellerimi Tutup Yalanlar Saydın - Serdar Kaşıkçılar - Melda Kuyucu
Erişti Nevbahar Eyyamı - İnci Yaman - Serhat Sarpel
Ey Bu Eski Bahçelerde Esen Eski Şarkılar - Doğan Dikmen - İnci Yaman
Geçmesin Günümüz Sevgilim Yaşla - Serhat Sarpel - Gönül Aköz
Geçsin Günler Haftalar - İnci Yaman - Serhat Sarpel
Gel Ey Denizin Nazlı Kızı - İnci Yaman - Serhat Sarpel
Gel Nazlı Güzel - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Gemilerde Talim Var - Gökhan Sezen - Tuğçe Becerikli
Gemim Gidiyor Baştan - Faruk Salgar - Pelin.U.Tuncel
Gizli Aşk Bu - Kemal Caner - Esma Başbuğ
Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar - Filiz Şatıroğlu - Aytaç Ergen
Gönlüm Özledikçe Görürdüm - Esma Başbuğ - Doğan Dikmen
Gönlümün Bülbülüşün - Koray Safkan - Tuğçe Becerikli
Gönlümün Bülbülüşün 1 - Serhat Sarpel - Gönül Aköz


TRT Düetleri Serisi - 5...

Gönlümün Şarkısını
Gönül Nedir Bilene Gönül Veresim Gelir- Esma Başbuğ-Erol Küçükyalçın
Gönül Penceresinden- Kemal Caner-Esma Başbuğ
Gönül Penceresinden Ansızın Bakıp Geçtin - Koray Safkan-Tuğçe Becerikli
Gönül Vermişken El Çektim Güzelden - Doğan Dikmen-Tuğçe Becerikli
Gönülden Hüzünler Silindi Gitti- Erol Bingöl-İlknur Çelik
Gözlerimden Yüzün Kulaklarımdan Sesin - Mustafa Sağyasar- C.Kıromeroğlu
Gözlerimden Yüzün Kulaklarımdan Sesin 1- Esma Başbuğ-Erol Küçükyalçın
Gurbet İçimde Bir Ok - Asuman.A.Görgün-Koray Safkan
Gurbet İçimde Bir Ok 1 - Esma Başbuğ-Hayatı Günyeli
Gül Yüzünde Güller Solsa Ağlarım - Necmettin Yıldırım-İnci Yaman
Güller Koymuşsun Vazoya- M.S.Sancakoğlu-C.Tanürek
Gülmedi Şu Bahtım- Hayatı Becerikli-Tuğçe Günyeli
Gülmedi Şu Bahtım 1 - Melihat Gürses-Koray Safkan
Gülmedi Şu Bahtım 2 - Umut Akyürek-Faruk Salgar


TRT Düetleri Serisi - 6...

Gülüp Geçtin Ben Ağlarken - Hayatı Becerikli-Tuğçe Günyeli
Hani Bir Gün Gelecektin - Cengizhan Sönmez-Melihat Gülses
Hasretim Sana Bin Yıl Uzakta Gibi - Erol Bingöl-İlknur Çelik
Her Halinle Herşeyinle Güzelsin - Esma Başbuğ-Hayatı Günyeli
Her Seherde Sen Gelirsin Aklıma - Doğan Dikmen-Tuğçe Becerikli
Herseydi Benim İçin - Mustafa Sağyasar-Ç.Kıromeroğlu
İçimde Kim Vardır Bir Bilebilsen - Cavit Tanürek-Ayşe İnak
İçime Hep Hüzün Doluyor - Selma Ersöz-Eyüp Uyanikoğlu
Kadehinde Zehir Olsa İçerim Bana Getir - Umut Akyürek-Faruk Salgar
Kanımda Kıvılcım Canımda Ateş - Mustafa Sağyasar-Pelin Uyanıker
Kapat Gözlerini Kimse Görmesin - Serhat Sarpel-Gönül Aköz
Kapat Şu Pencereni Aşkımız Gizli Kalsın - Esma Başbuğ-Erol Küçükyalçın
Leylak Takıvermiş Saçının Tellerine - Emel İşcan-Erol Armutlu
Maksadım Birazcık Yine Naz Yapmaktı - Emel İşcan-Erol Armutlu
Maksadım Yine Birazcık Naz Yapmaktı - Cengizhan Sönmez-Melihat Gülses
Mavi Gök Mavi Deniz - Doğan Dikmen-İnci Yaman
Menekşe Gözlerde Hiç Vefa Yokmuş - Umut Akyürek-Nusret Yılmaz


TRT Düetleri Serisi - 7...

Mesesiz Dağlarda Meleyen Kuzu - Faruk Salgar-Pelin.U.Tuncel
Muhabbet Bağına Girdim Bu Gece - Emel İşcan-Erol Armutlu
Nasıl Geçti Habersiz O Güzelim Yıllarım - Filiz Şatıroğlu-Aytaç Ergen
Ne Bildim Kıymetin Ne Bildin Kıymetim - Gökhan Sezen - Tuğçe Becerikli
Ne Çıkar Bahtımızda Ayrılık Varsa - Çiğdem Kıromeroğlu-Erhan Bahçı
Ne Demiştin Niçin Caydın Sözünden - Umut Akyürek-Nusret Yılmaz
Ne Olursun Güzelim Sevsen Beni - Gökhan Sezen - Tuğçe Becerikli
Ne Sensiz Olurum Ne Senden Uzak - Selma Ersöz-Eyüp Uyanikoğlu
Nice Gönüllerde Ümitler Soldu - Doğan Dikmen-İnci Yaman
Olanlar Oldu Geçti Artık - Cavit Tanürek-Ayşe İnak
Pencereden Kar Geliyor- Esma Başbuğ-Hayatı Günyeli
Rakkas Bu Halet Senin Oyununda mıdır - Necmettin Yıldırım-İnci Yaman
Rakkas Bu Halet Senin Oyununda mıdır 1 -Doğan Dikmen-İnci Yaman
Ruhum Şu Gelen Yılda Bile Mazıyı Andı - Selma Ersöz-Eyüp Uyanikoğlu
Rüzgar Kırdı Dalım Ellerin Günahı Ne - Asuman A. Görgün-Kemal Caner
Sana Bir Buse Vermedim Diye - Mustafa Sağyasar-Ç.Kıromeroğlu
Sana Bir Buse Vermedim Diye -1 - Hayatı Becerikli-Tuğçe Günyeli


TRT Düetleri Serisi - 8...

Sana Gelmek İçin Yol Yok mu - Mustafa Sağyasar-Ç.Kıromeroğlu
Sen Benim Gönlümde Açan Son Güldün - Umut Akyürek-Faruk Salgar
Sen Benim Gönlümde Açan Son Güldün 1- Serap Kuzey-Serdar Kaşıkçılar
Sen Kimseyi Sevemezsin - Serdar Kaşıkçılar-Melda Kuyucu
Senden Uzak Günlerim Zindan Oluyor - Umut Akyürek-Nusret Yılmaz
Seni Çılgın Gibi Sevdim - Emel İşcan-Erol Armutlu
Seni Gördüğüm Gün Beğendim - Esma Başbuğ-Erol Küçükyalçın
Seni Gözlerinin Rengini Unutabilsem -
Seni Sevdim Seveli Kanaryam - Doğan Dikmen-Çiğdem Kıromeroğl
Sensiz Benim Halim Ne Olacak - Koray Safkan-Esra Akdoğan
Sevgi Deli Gönülden Gönüle Bir Akıştır - Esma Başbuğ-Doğan Dikmen
Sevgilim Desen Bana - Serdar Kaşıkçılar-Melda Kuyucu
Sevmiyorum Seni Artık - Asuman.A.Görgün-Koray Safkan
Sitemler Örüyor Kaderin Ağını - Asuman A. Görgün-Kemal Caner
Şöyle Derdini Kaç Yıl Çekecek - Melihat Gürses-Koray Safkan
Şöyle Naz mı Bu Kaş Çatış - Necmettin Yıldırım-İnci Yaman


TRT Düetleri Serisi - 9...

Söyleme Bilmesinler Bu Aşkın Bittiğini - Cavit Tanürek-Ayşe İnak
Söyleme Bilmesinler Bu Aşkın Bittiğini 1 - Mustafa Sağyasar-PelinUyanıker
Susadım Gülüşüne Hasretim Gelişine - Filiz Şatıroğlu-Aytaç Ergen
Süzül Güzel Süzül de Gel - Serap Kuzey-Serdar Kaşıkçılar
Şarkılar Seni Söyler - Koray Safkan-Tuğçe Becerikli
Şarkılar Seni Söyler 1 - İnci Yaman-Serhat Sarpel
Şarkılar Seni Söyler 2 - Esma Başbuğ-Hayatı Günyeli
Tadı Yok Sensiz Geçen Ne Baharın - Erol Bingöl-İlknur Çelik
Tadı Yok Sensiz Geçen Ne Baharın 1 - Melihat Gürses-Koray Safkan
Tutam Yar Elinden - Doğan Dikmen-Tuğçe Becerikli
Ufacık Tefeciktin - Koray Safkan-Tuğçe Becerikli
Ufuklara Yaslanmış Yorgun Dağlar Sırayla - Melihat Gürses-Koray Safkan
Unutamıyorum- Serhat Sarpel-Gönül Aköz
Unutmadım Seni Ben - Mustafa Sağyasar-PelinUyanıker
Unutmadım Seni Bir An - Serap Kuzey-Serdar Kaşıkçılar
Unutulmuş Birer Birer Eski Dostlar - Esma Başbuğ-Hayatı Günyeli
Yalan Değil Pek Kolay Olmayacak Unutmak - MedihaSancakoğlu-Ertan Ersoylu


TRT Düetleri Serisi - 10...

Yalancıdır Hep Aynalar - Asuman.A.Görgün-Koray Safkan
Yalı Kenarında Zülfün Tararım- Doğan Dikmen-Çiğdem Kıromeroğlu
Yalnız Kalan Ruhumun Acısı - Asuman.A.Görgün-Koray Safkan
Yalnız Seni Sevdim - Koray Safkan-Tuğçe Becerikli
Yanlız Seni Sevdim Seni Yaşadım - Selma Ersöz-Eyüp Uyanikoğlu
Yemeni Bağlamış Telli Basına - Hayatı Becerikli-Tuğçe Günyeli
Yemenimin Oyası Rengide Rengine - Doğan Dikmen-Çiğdem Kıromeroğlu
Yıllar Sonra Rastladım Çocukluk Sevgilime - Kemal Caner-Esma Başbuğ
Yıllar Sonra Rastladım Çocukluk Sevgilime 1 - Emel İşcan-Erol Armutlu
Yıllar Sonra Rastladım Çocukluk Sevgilime 2 - Umut Akyürek-Faruk Salgar
Yine Bahar Oldu Coştu Yüreğim - Esma Başbuğ-Doğan Dikmen
Yine Neşe-i Muhabbet Dil-u Canım Etti Şeyda -Melihat Gürses-Koray Safkan
Yitirmişim Ben Gülümü - Cavit Tanürek-Ayşe İnak
Yüreğime Kör Düğümler Atılmış - Serap Kuzey-Serdar Kaşıkçılar
Zamanla Belki Geçer Bu Aşk da Hicran da - Koray Safkan-Esra Akdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder