13 Ocak 2016 Çarşamba

2000 Yili albümleri - Bölüm 3...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

2000 Yili albümleri - Bölüm 3...

Eren Kazim Akay - Turkuaz Patlican 2000

Eren Kazim Akay - Amirim.mp3
Eren Kazim Akay - Basim Bos.mp3
Eren Kazim Akay - Biz Ah Biz.mp3
Eren Kazim Akay - Gaipyol.mp3
Eren Kazim Akay - Hop Hop Hop.mp3
Eren Kazim Akay - Kalender.mp3
Eren Kazim Akay - Keloglan.mp3
Eren Kazim Akay - Mayhos.mp3
Eren Kazim Akay - Mecaz.mp3
Eren Kazim Akay - Turkuaz Patlican.mp3


Erkan Ogur - Anadolu Besik 2000

Erkan Ogur - Baris Güvercini.mp3
Erkan Ogur - Bir Sandigim Var.mp3
Erkan Ogur - Bir Sühi Sitemkar.mp3
Erkan Ogur - Bülbülüm Altin Kafeste.mp3
Erkan Ogur - Can Ellerinden Gelmisem.mp3
Erkan Ogur - Essegi Saldim Cayira.mp3
Erkan Ogur - Karsida Görünen Ne Güzel Yayla.mp3
Erkan Ogur - Oy Benum Sevducegum.mp3
Erkan Ogur - Seher Yeli .mp3
Erkan Ogur - Yarim Senden Ayrilali.mp3
Erkan Ogur - Zahit Bizi Tan Eyleme .mp3
Erkan Ogur - Zamanede Bir Hal .mp3


Ezginin Günlügü - Rüya 2000

Ezginin Günlügü - Aklimda.mp3
Ezginin Günlügü - Aski Arama.mp3
Ezginin Günlügü - Ayseye Sarki.mp3
Ezginin Günlügü - Bir Tuglada Siz Koyun.mp3
Ezginin Günlügü - Deve.mp3
Ezginin Günlügü - Elma.mp3
Ezginin Günlügü - Gel Bize Gidelim.mp3
Ezginin Günlügü - Iki Ask Arasinda.mp3
Ezginin Günlügü - Kumru.mp3
Ezginin Günlügü - Ruya.mp3
Ezginin Günlügü - Sinegin Sarkisi.mp3
Ezginin Günlügü - Son Vapur.mp3
Ezginin Günlügü - Tembelin Sarkisi.mp3


Ferdi Tayfur - Kurtuldum (Akbas) 2000

Ferdi Tayfur - Bana Bir Seyler Soyle.mp3
Ferdi Tayfur - Bir Tanem.mp3
Ferdi Tayfur - Bu Gece Dugun Var.mp3
Ferdi Tayfur - Gitme Yarim.mp3
Ferdi Tayfur - Gurbetciler.mp3
Ferdi Tayfur - Hakli Degilmi.mp3
Ferdi Tayfur - Her Saat Basinda.mp3
Ferdi Tayfur - Kurtuldum.mp3
Ferdi Tayfur - Ne Cikar.mp3
Ferdi Tayfur - Yasli Gozlerle.mp3


Ferdi Tayfur - Sizin Sectikleriniz 2 (Akbas) 2000

Ferdi Tayfur - Ah Annem (Maya).mp3
Ferdi Tayfur - Almanya Treni.mp3
Ferdi Tayfur - Aramizda Engeller Var.mp3
Ferdi Tayfur - Azap.mp3
Ferdi Tayfur - Beddua.mp3
Ferdi Tayfur - Beni Aglatmaya.mp3
Ferdi Tayfur - Bir Ben Olayim.mp3
Ferdi Tayfur - Bir Sen Soyle.mp3
Ferdi Tayfur - Bir Tanem.mp3
Ferdi Tayfur - Bosuna Gizleme.mp3
Ferdi Tayfur - Bunca Yildir Yasadigim.mp3
Ferdi Tayfur - Can Birakmadin.mp3
Ferdi Tayfur - En Buyuk Ask.mp3
Ferdi Tayfur - Her Seyi Bitirdik.mp3
Ferdi Tayfur - Ihtiyar Dost.mp3
Ferdi Tayfur - Isyan Etme Diyorlar.mp3
Ferdi Tayfur - Kiymetini Bilemedim.mp3
Ferdi Tayfur - Nasil Geldin Aklima.mp3
Ferdi Tayfur - O Adam Benim.mp3
Ferdi Tayfur - Of Of.mp3
Ferdi Tayfur - Sana Kaderimsin Dedim.mp3
Ferdi Tayfur - Yalanci.mp3
Ferdi Tayfur - Yolun Sonuna Geldim.mp3
Ferdi Tayfur - Yuregimde Yara Var.mp3


Ferhat Tunç - Her Mevsim Bahardir 2000

Ferhat Tunç - Aydinlar Pusuda.mp3
Ferhat Tunç - Baba Munzur.mp3
Ferhat Tunç - Barissin Insanlik.mp3
Ferhat Tunç - Eyvah.mp3
Ferhat Tunç - Her Mevsim Bahardir.mp3
Ferhat Tunç - Munzurun Kizi.mp3
Ferhat Tunç - Rüzgar Eser.mp3
Ferhat Tunç - Sen Ates Ol Ben Yanayim.mp3
Ferhat Tunç - Senin Uguruna.mp3
Ferhat Tunç - Uslanmaz Yüregim.mp3
Ferhat Tunç - Vur Ben Ölem.mp3


Feridun Düzagaç - Tüm Haklari Yalnizligima Aittir 2000

Feridun Düzagaç - Ayni.mp3
Feridun Düzagaç - Biterken Hersey.mp3
Feridun Düzagaç - Dipteyim Ben.mp3
Feridun Düzagaç - Dipteyim sondayim Deprasyondayim.mp3
Feridun Düzagaç - Içimden sehirler geçiyor.mp3
Feridun Düzagaç - Iyi uykular.mp3
Feridun Düzagaç - Senin sarkin.mp3
Feridun Düzagaç - Son yapragiydi güzün.mp3
Feridun Düzagaç - Uçak.mp3
Feridun Düzagaç - Yalnizligim sana emanet.mp3
Feridun Düzagaç - Yaninda.mp3


Gaye Aksu - Selam Sana 2000

Gaye Aksu - Adini Yollara Yazdim.mp3
Gaye Aksu - Arabin Yalellisi.mp3
Gaye Aksu - Bilirim.mp3
Gaye Aksu - Bodrum Hakimi.mp3
Gaye Aksu - Cikmazlara Gider Yolum.mp3
Gaye Aksu - Gel Bana.mp3
Gaye Aksu - Selam Sana.mp3
Gaye Aksu - Sevmek Günahmi.mp3
Gaye Aksu - Siney Durnam.mp3
Gaye Aksu - Su Akkusun Gürgenleri.mp3
Gaye Aksu - Tanrim Beni Bastan Yarat.mp3
Gaye Aksu - Yalan Dünya.mp3
Gaye Aksu - Yan Kendi Atesine.mp3


Gökhan Özen - Özelsin 2000

Gökhan Özen - 01 - Sebebim Sensin.Mp3
Gökhan Özen - 02 - Baliklara Yem Olduk.Mp3
Gökhan Özen - 03 - Nerdesin.Mp3
Gökhan Özen - 04 - Gidenler.Mp3
Gökhan Özen - 05 - Özelsin.Mp3
Gökhan Özen - 06 - Üsüyorum.Mp3
Gökhan Özen - 07 - Askim.Mp3
Gökhan Özen - 08 - Dayanamam.Mp3
Gökhan Özen - 09 - Özel Kiz.Mp3
Gökhan Özen - 10 - Yüreginden Uzaklarda.Mp3


Özgün Muzik - Dost Ezgiler - 2 - 2000

Ferhat Tunc - Savasa Hayir.mp3
Ferhat Tunc - Yildizim.mp3
Haluk Levent - Alli Turnam.mp3
Haluk Levent - Bulbul.mp3
Nurdan Ipek - Sen Gidersen.mp3
Nurdan Ipek - Yaraliyim.mp3
Songul Karli - Deniz Kusum.mp3
Yavuz Bingol - Ben Bir Kucuk Cezveyim.mp3
Yavuz Bingol - Uzaktan Sevdim.mp3
Yigit Tekin - Birazdan.mp3

26699776_eren-kazim-akay-turkuaz-patlican.jpg26699777_erkan-ogur-anadolu-besik.jpg26699778_ezginin-gunlugu-ruya.jpg26699779_ferdi-tayfur-kurtuldum.jpg26699780_ferhat-tunc-her-mevsim-bahardir-a.jpg26699781_feridun-duzagac-tum-haklari-yalnizligima-aittir-2001.jpg26699782_gaye-aksu-selam-sana.jpg26699783_gokhan-ozen-ozelsin-2000.jpg26699784_ozgun-muzik-dost-ezgiler-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder