23 Aralık 2015 Çarşamba

Ziya Taşkent Albüm ve Şarkıları...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Ziya Taskent Album ve Sarkilari...
Rar sifresi - derya

Ziya Taşkent Albüm ve Şarkıları...



TRT Arşiv Serisi 141 - Ziya Taşkent`den Seçmeler 2011

TRT Arşiv Serisi - Segah Peşrevi .mp3
TRT Arşiv Serisi - Bensiz Ey Gül Gülşen-i Alemde Mey Nus Eyleme .mp3
TRT Arşiv Serisi - Hep Ayrılık Vardı Baktığım Falda .mp3
TRT Arşiv Serisi - Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor Nedendir .mp3
TRT Arşiv Serisi - Git Diyorsam Da Gitme .mp3
TRT Arşiv Serisi - Bir Gün Sevdiğimi Anlayacaksın .mp3
TRT Arşiv Serisi - Ey Hüsn-ü Cemal Aleme Sen Darb-ı Meselsin .mp3
TRT Arşiv Serisi - Dil-hun Olurum Yad-ı Cemalinle Senin Ben .mp3
TRT Arşiv Serisi - Bir Görüşte Sana Ümit Bağladım .mp3
TRT Arşiv Serisi - Hiç Bir Şey Kar Etmez Deli Gönlüme .mp3
TRT Arşiv Serisi - Nihansın Dideden Ey Mest-i Nazım .mp3
TRT Arşiv Serisi - Meyhane Meyhane Dolaşıp Yine .mp3
TRT Arşiv Serisi - Gitme Ne Kadar Uzaklara Gitsen Ellerini Götürme .mp3
TRT Arşiv Serisi - Afveyle Suçum Ey Gül-i Ter Başıma Kakma .mp3
TRT Arşiv Serisi - Ne Gelen, Ne Soran Var Acı Geçti Günlerim .mp3
TRT Arşiv Serisi - Ulviye Taşkent Söylüyor Levm Eder Ta Hasredek Gönlüm Bana .mp3
TRT Arşiv Serisi - Bir Gün Bu Ayrılık Biter Diyordun .mp3
TRT Arşiv Serisi - Öyle Sev Öyle Sev Ki Deli Şansın .mp3
TRT Arşiv Serisi - Değdi Saçlarıma Bahar Gülleri.mp3

Sanatçı: TRT Arşiv Serisi
Albüm Adı: 141 / Ziya Taşkent`den Seçmeler
Albüm Tarzı: Türk Sanat
Albüm Dili: Türkçe
Yapım Şirketi: TRT
Kalite: 192 KBits
Yayınlanma: 25/03/2011



Ziya Taşkent - Ayva Çiçek Açmış...

Ziya Taşkent - Aylar Geçiyor.mp3
Ziya Taşkent - Ayva Çiçek Açmış Yaz Mı Gelecek.mp3
Ziya Taşkent - Ben Yürürüm Yane Yane.mp3
Ziya Taşkent - Derdimi Anlatırdım Issız Geceler Aya.mp3
Ziya Taşkent - Derdimi Ummana Döktüm.mp3
Ziya Taşkent - Gamzedeyim Deva Bulmam.mp3
Ziya Taşkent - Gel Nazlı Güzel.mp3
Ziya Taşkent - Gezdiğim Dikenli Aşk Yollarında.mp3
Ziya Taşkent - Hicaz Peşrev.mp3
Ziya Taşkent - Olmaz İlaç Sine-İ Sadpareme.mp3
Ziya Taşkent - Sesimde Şarkısı Aşkın.mp3
Ziya Taşkent - Sönmez Artık Yüreğimde Yanan Bu Sonsuz Ateş.mp3
Ziya Taşkent - Şu Dağlar Ulu Dağlar.mp3
Ziya Taşkent - Unutamam Seni.mp3
Ziya Taşkent - Uşşak Peşrev.mp3
Ziya Taşkent - Yadeller Aldı Beni.mp3


Ziya Taşkent - Dertli 2007...

Ziya Taşkent - Bahar Bitti Güz Bitti.mp3
Ziya Taşkent - Beni Sev.mp3
Ziya Taşkent - Bir Dünya Yarattım.mp3
Ziya Taşkent - Dertli.mp3
Ziya Taşkent - Gündüzüm Seninle.mp3
Ziya Taşkent - Hüsnüne Güvenme.mp3
Ziya Taşkent - Saçların Tarumar.mp3
Ziya Taşkent - Sana Bilmem Neden Hiç Doyamam.mp3
Ziya Taşkent - Seni Sevda Çiçeğim.mp3
Ziya Taşkent - Sezdim Dargın Bakışını.mp3
Ziya Taşkent - Yeşil Gözlerinden Muhabbet Kaptım.mp3


Ziya Taşkent - Hep Gözyaşı ve Elem & Yitirmişim Ben Gülümü (1970)...

Ziya Taşkent - Hep Gözyaşı ve Elem.mp3
Ziya Taşkent - Yitirmişim Ben Gülümü.mp3


Ziya Taşkent - Odeon Yılları 2oo9...

Ziya Taşkent - Arım Balım Peteğim.mp3
Ziya Taşkent - Ay Batarsa Batsın.mp3
Ziya Taşkent - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Ziya Taşkent - Bir İnat Yüzünden.mp3
Ziya Taşkent - Doymadık Birbirimize - Karlı Bir Kış Günü.mp3
Ziya Taşkent - Gitmek Mi Zor Kalmak Mı Zor.mp3
Ziya Taşkent - Kader Kime Şikayet Edeyim Seni.mp3
Ziya Taşkent - Kıskanırım Seni Ben.mp3
Ziya Taşkent - Madem Kustun Dargındın.mp3
Ziya Taşkent - Nasıl Geçti Habersiz.mp3
Ziya Taşkent - Nihansın Dideden.mp3
Ziya Taşkent - O Ağacın Altını Anmaz Olur Muyum Hiç.mp3
Ziya Taşkent - O Ağacın Altını Şimdi Anıyor Musun.mp3
Ziya Taşkent - Oh Olsun.mp3
Ziya Taşkent - Yitirmişim Ben Gülümü.mp3


Ziya Taşkent - Silemezler Gönlümden...

Ziya Taşkent - Artık Bu Solan Bahçede.mp3
Ziya Taşkent - Ayva Çiçek Açmış.mp3
Ziya Taşkent - Dert Bende.mp3
Ziya Taşkent - Gezdiğim Bu Dikenli Aşk Yollarında.mp3
Ziya Taşkent - Gitme.mp3
Ziya Taşkent - Gurbet.mp3
Ziya Taşkent - İçme Deme Boşuna.mp3
Ziya Taşkent - Kadehim Boş Kalmıyor.mp3
Ziya Taşkent - O Ayrı Ben Ayrı.mp3
Ziya Taşkent - O Gece.mp3
Ziya Taşkent - Saymadım Kaç Yıl Oldu.mp3
Ziya Taşkent - Silemezler Gönlümden.mp3
Ziya Taşkent - Sönmez Artık Yüreğimde.mp3
Ziya Taşkent - Unutamam Seni.mp3



Ziya Taşkent - TRT Konser Albümü...

Ziya Taşkent - 01 - Dinmiyor Hiç Bu Akşam Hüzzam.mp3
Ziya Taşkent - 02 - Her Günüm Bir Sevdanın İzi Hüzzam.mp3
Ziya Taşkent - 03 - İlk Aşkı Unutmak Hicaz.mp3
Ziya Taşkent - 04 - Gurbet Elde Hatıralar Hicaz.mp3
Ziya Taşkent - 05 - Bir Sebepsiz Ayrılık K.Hicazkar.mp3
Ziya Taşkent - 06 - Git Diyorsam da Gitme Karcığar.mp3
Ziya Taşkent - 07 - Ay Batarsa Batsın Muhayyer.mp3
Ziya Taşkent - 08 - Bir Görüşte Sana Rast.mp3
Ziya Taşkent - 09 - Yıllardır İçimde Sakladım K.Hicazkar.mp3
Ziya Taşkent - 10 - Rüzgar Susmuş Ses Vermiyor Hüzzam.mp3
Ziya Taşkent - 11 - Ne Gelen Ne Soran Var Hicaz.mp3
Ziya Taşkent - 12 - Gitme Ne Kadar Uzaklara Karcığar.mp3
Ziya Taşkent - 13 - Bir Gün Sevdiğimi Muhayyer.mp3
Ziya Taşkent - 14 - Hiçbir Şey Kar Etmez Rast.mp3
Ziya Taşkent - 15 - Bir Gün Bu Ayrılık Rast.mp3
Ziya Taşkent - 16 - Öyle Sev Öyle Sev ki Hüzzam.mp3


Ziya Taşkent - Türk Sanat Musikisinde Büyük Bestekarlar Ve Unutulmayan Besteler Arşivi, Vol. 4

Ziya Taşkent - Ayrılık Aşkımın Çilesi Oldu.mp3
Ziya Taşkent - Bahar Bitti Güz Bitti.mp3
Ziya Taşkent - Dinmiyor Bu Akşam.mp3
Ziya Taşkent - Dostum.mp3
Ziya Taşkent - Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3
Ziya Taşkent - Gönlüm Sevginle Dolu.mp3
Ziya Taşkent - Ne Gelen Var Ne Soran.mp3
Ziya Taşkent - Saçları Tarumar.mp3
Ziya Taşkent - Sen Gidince Sevdiğimi Anladım.mp3
Ziya Taşkent - Sensiz Kalan Gönlümde.mp3
Ziya Taşkent - Sevda Yolları.mp3



Ziya Taşkent - Türk Sanat Müziği...

01 - Ziya Taşkent - Sana bilmem ki neden hiç neden doyamam - Nihâvend - Drama'lı Hasan Hasgüler.mp3
02 - Ziya Taşkent - Âhimi hicrânimi sakladım gizli tutdum - Nihâvend - Selahattin İnal .mp3
03 - Ziya Taşkent - Karanlık etme artık çekil benim ufkumdan - Nihâvend - Ziyâ Taşkent .mp3
04 - Ziya Taşkent - Bir hâtira zevkiyle yine andım gamları - Acem Kurdî - Vecdi Şeyhun.mp3
05 - Ziya Taşkent - Kız senin dudağın gonca mı nedir - Nihâvend - Turgut Aksoy.mp3
06 - Ziya Taşkent - Hayâl içinde akıp geçti ömr-ı derbederim - Nihâvend - Râkim Elkutlu .mp3
07 - Ziya Taşkent - Yine bin elemle dolup geçti baharım - Nihâvend - Turhan Toper.mp3
08 - Ziya Taşkent - Yemeni bağlamış telli basına - Nihâvend Türkü - Ali Ulvi Baradan.mp3
09 - Ziya Taşkent - Değdi saçlarıma bahar gülleri - Hicaz - Bekirof (Azeri).mp3


Ziya Taşkent Şarkıları - 66 Adet..

Ziya Taşkent - Affeyle Suçum.mp3
Ziya Taşkent - Anlarsın Ya.mp3
Ziya Taşkent - Anmaz Olur Muyum Hiç.mp3
Ziya Taşkent - Arım Balım Peteğim.mp3
Ziya Taşkent - Aşkın Çeşmesi.mp3
Ziya Taşkent - Aşkın Mevsimi Olmaz.mp3
Ziya Taşkent - Ateşe Benzerdin Kule Dönmüşsün.mp3
Ziya Taşkent - Bahara Ermedi Mevsim.mp3
Ziya Taşkent - Bekleyiş.mp3
Ziya Taşkent - Belki Bir Gün Hatırlarsın.mp3
Ziya Taşkent - Ben Gamlı Hazan.mp3
Ziya Taşkent - Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim.mp3
Ziya Taşkent - Bensiz Ey Gül.mp3
Ziya Taşkent - Bezmi Meyde Dün Gece.mp3
Ziya Taşkent - Bir İlkbahar Sabahı.mp3
Ziya Taşkent - Bu Yara Başka Yara.mp3
Ziya Taşkent - Değdi Saçlarıma Bahar Gülleri.mp3
Ziya Taşkent - Dil-Hun Olurum.mp3
Ziya Taşkent - Ey Hüsn-Ü Cemal.mp3
Ziya Taşkent - Geçip Gitme Yanımdan.mp3
Ziya Taşkent - Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun.mp3
Ziya Taşkent - Gökyüzünde Yalnız Gezen Yıldızlar.mp3
Ziya Taşkent - Gönlüm Sevginle Dolu.mp3
Ziya Taşkent - Gözlerim Yollarda.mp3
Ziya Taşkent - Güle Sorma O Bilmez.mp3
Ziya Taşkent - Günah Mı Sevgilim.mp3
Ziya Taşkent - Gurbet Çekilmez Oldu.mp3
Ziya Taşkent - Hayat Budur Giden Gelmez.mp3
Ziya Taşkent - Hep Ayrılık Vardı Baktığım Falda.mp3
Ziya Taşkent - Hep Gözyaşı Ve Elem.mp3
Ziya Taşkent - Huysuz Ve Tatlı Kadın.mp3
Ziya Taşkent - Kader.mp3
Ziya Taşkent - Kanaryam.mp3
Ziya Taşkent - Keklik.mp3
Ziya Taşkent - Kırk Yılda Bir Olsa.mp3
Ziya Taşkent - Kıskanırım.mp3
Ziya Taşkent - Levm Eder Ta Hasrederek.mp3
Ziya Taşkent - Madem Ki Gidiyorsun.mp3
Ziya Taşkent - Madem Kustun Dargındın.mp3
Ziya Taşkent - Mavi Dünyam.mp3
Ziya Taşkent - Meyhane Meyhane Dolaşıp.mp3
Ziya Taşkent - Nasıl Geçti Habersiz.mp3
Ziya Taşkent - Ne Güzeldi Sensiz Hayat.mp3
Ziya Taşkent - Ne Zaman Bir Ayak Sesi.mp3
Ziya Taşkent - Nihansın Dideden.mp3
Ziya Taşkent - Niye Gittin Uzaklara.mp3
Ziya Taşkent - O Ağacın Altı.mp3
Ziya Taşkent - O Ayrı Ben Ayrı.mp3
Ziya Taşkent - O Kara Gözlerine.mp3
Ziya Taşkent - Saçının Tellerine.mp3
Ziya Taşkent - Şarkılar Yazdım Sana.mp3
Ziya Taşkent - Seni Vefasız Seni Hayırsız.mp3
Ziya Taşkent - Seninle Olursam Ömür Boyu.mp3
Ziya Taşkent - Seninle Öyle Doluyum Ki.mp3
Ziya Taşkent - Sensiz Kalan Gönlümde.mp3
Ziya Taşkent - Sevmekten Kim Usanır.mp3
Ziya Taşkent - Soldu Gençliğim.mp3
Ziya Taşkent - Tütünacak Bir Tek Dal.mp3
Ziya Taşkent - Ümidini Kirpiklerine Bağladı.mp3
Ziya Taşkent - Unutmadım Seni Ben.mp3
Ziya Taşkent - Unuttun Mu.mp3
Ziya Taşkent - Unutup Da Herşeyi.mp3
Ziya Taşkent - Yadeller Aldı Beni.mp3
Ziya Taşkent - Yalnızlık Yok Etmeden.mp3
Ziya Taşkent - Yitirmişim Ben Gülümü.mp3
Ziya Taşkent - Yüzündeki Yaşmaktır.mp3

1 Ziya Taskent


TRTArsiv Serisi 141 Ziya Taskentden Secmeler 1


TRTArsiv Serisi 141 Ziya Taskentden Secmeler 2


Ziya Taskent 5885ziyataskent


Ziya Taskent Anlarsin Ya


Ziya Taskent Aylar Geciyor


Ziya Taskent Ayva Cicek Acmis


Ziya Taskent Bahar Kadar Guzelsin


Ziya Taskent Gitmek mi zor kalmak mi


Ziya Taskent Güle Sorma


Ziya Taskent Madem Kustun Dargindin


Ziya Taskent Odeon Yillari 2oo9


Ziya Taskent Odeon Yillari 2oo9 2


Ziya Taskent TSM de Buyuk Bestekarlar Ve Unutu


Ziya Taşkent Dertli


Ziya Taşkent Dertli 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder