1 Temmuz 2015 Çarşamba

2007 Yili Albumleri Bolum 23

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 23
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 23


Gürkan & Aziz - Sormam Seni & Nerde O Günler 2007...
Gürkan & Aziz - 01 - Nerde O Günler.mp3
Gürkan & Aziz - 02 - Sormam Seni.mp3
Gürkan & Aziz - 03 - Belalisin [{ U.h }].mp3
Gürkan & Aziz - 04 - Sevdigimi Biliyorsan.mp3
Gürkan & Aziz - 05 - Agla Sevdigim.mp3
Gürkan & Aziz - 06 - Gurbet Elde Neler.mp3
Gürkan & Aziz - 07 - Aydil.mp3
Gürkan & Aziz - 08 - Bana Neler Vadedip.mp3
Gürkan & Aziz - 09 - Gec Kaldin.mp3
Gürkan & Aziz - 10 - Yanliz Kalmak Istiyorum.mp3


Gürol & Hürol - Saltanat 2007...

Gürol & Hürol - Ben Ayni Ben
Gürol & Hürol - Bütün Filmler Yandi
Gürol & Hürol - Bütün Filmler Yandi ( Remix )
Gürol & Hürol - Dershane
Gürol & Hürol - Deydi De
Gürol & Hürol - Eskide Kaldi
Gürol & Hürol - Ne Güzel Zamanlardi
Gürol & Hürol - Saltanat
Gürol & Hürol - SeniN Eserin
Gürol & Hürol - Su Cicekleri


Habibe Esmer -Yarim Dokunmayin 2007...

Habibe - Aman Aglar
Habibe - Arama Beni
Habibe - Diyarbakir Düzüne
Habibe - Dokunmayin
Habibe - Esmer Yarim
Habibe - Fidos
Habibe - Gel Barisalim
Habibe - Git Gidebildigin Kadar
Habibe - Male
Habibe - Sen Olacaksin
Habibe - Su SamsunuN Evleri
Habibe - Ya Zülfükar
Habibe - Yar Senden Ayri


Haci Bayrak - Esrar-I Hak 2007...

Hac Bayrak - Arzuhal Eyledim
Hac Bayrak - Ben Bugün
Hac Bayrak - Bilemem Nerde Kaldi
Hac Bayrak - Bizim Sahralarin Basi
Hac Bayrak - Bugün Pazar
Hac Bayrak - Dostum Gül Cemali
Hac Bayrak - Gel Beni Aglatma Sahim
Hac Bayrak - Gider Oldum
Hac Bayrak - Gül Yüzlü Sevdigim
Hac Bayrak - Gldürmedim Nazlim
Hac Bayrak - Icmisem Sarhosum
Hac Bayrak - Mecnuna Donmüsün
Hac Bayrak - Tutam Dost Elinden
Hac Bayrak - Yarin Hasretinden


Hafiz Burhan - Askin Gozyaslari (2007)...

Hafiz Burhan - Askin Gözyaslari
Hafiz Burhan - Ben Yemenimi Al Isterim
Hafiz Burhan - Bir Gönülde Iki Sevda Olamaz
Hafiz Burhan - Busen Ne Alevdi Dile Yüz Bir Yare Açti
Hafiz Burhan - Evvelce Hudayi Tanimis Olmasa Gönlüm
Hafiz Burhan - Gittin Bu Gece
Hafiz Burhan - Gönlümü Aska Salan
Hafiz Burhan - Imdidad-i Askima Çesmi Siyahindir Sebep
Hafiz Burhan - Makber (Her Yer Karanlik)
Hafiz Burhan - Memo
Hafiz Burhan - Nar-i Hasret Yakti Mahvetti
Hafiz Burhan - Sabrimi Gamzelerin Sihriyle
Hafiz Burhan - Sevdama Inan Kalbime Bir Lahzada Aktin
Hafiz Burhan - Sevdasi Henüz Sinede Göynüm Gibi Sagdi
Hafiz Burhan - Söyleyin Günese Bugün Dogmasin
Hafiz Burhan - Yine Kalbim Tasar Aglar
Hafiz Burhan - Yüzüm Sen Hatiram Sen


Hafız Mehmet - Sarma Doktor & Denbegi Klam 2007...

Hafiz Mehmet - 01 Kime Ne & Yaktilar Beni (Düet Kral Deniz).mp3
Hafiz Mehmet - 02-Layik Degilsin.mp3
Hafiz Mehmet - 03-Yavuzelinde.mp3
Hafiz Mehmet - 04 Garip.mp3
Hafiz Mehmet - 05-Ezo Gelin & Barak.mp3
Hafiz Mehmet - 06-Sarma Doktor & Denbegi Klam.mp3
Hafiz Mehmet - 07-Döne Gelin.mp3
Hafiz Mehmet - 08-Barak & Etek Sari.mp3


Hakan Kücüköz - Sen Gittin 2007...

Hakan Kücüköz - Ay Dogar
Hakan Kücüköz - Dönersin Diye
Hakan Kücüköz - Haretim Sana
Hakan Kücüköz - Kücütüm
Hakan Kücüköz - Mavi Gözlü Dev
Hakan Kücüköz - Sahte Sevdam
Hakan Kücüköz - San Öyle Tutulmusum
Hakan Kücüköz - Sen Gittin
Hakan Kücüköz - Sevdim Deme
Hakan Kücüköz - Yagmur Sesi
Hakan Kücüköz - Yanlik Bu Kiyidan
Hakan Kücüköz - Yeniden
Hakan Kücüköz - Zonguldak


Hakan Kural - Beraber Ve Solo Asklar 2007...

1. Hakan Kural - Bebegim (5:15)
2. Hakan Kural - Donemem Sana (5:06)
3. Hakan Kural - Beraber Ve Solo Asklar (4:37)
4. Hakan Kural - Gitme (5:11)
5. Hakan Kural - Hain Ayrilik (3:36)
6. Hakan Kural - Haydi Dans Et (3:50)
7. Hakan Kural - Hesabini Soracagim (3:59)
8. Hakan Kural - O Sen Degilsin (5:08)
9. Hakan Kural - Senle Ask (4:46)
10. Hakan Kural - Unutma (5:02)


Hakan Kursun - Kütle 2007...

Hakan Kursun - 8
Hakan Kursun - Böcek
Hakan Kursun - Bosu Bosuna
Hakan Kursun - Cok Uzaklarda
Hakan Kursun - Defalarca
Hakan Kursun - Dönüp Duruyoruz
Hakan Kursun - Dost
Hakan Kursun - Ifadesiz
Hakan Kursun - Kar Yagdi
Hakan Kursun - Kesinlikle
Hakan Kursun - Küvet
Hakan Kursun - Patenler
Hakan Kursun - Tutma
Hakan Kursun - Yagmur
Hakan Kursun - Ilelebet


Hakan Yesilyurt - Sen Asksin 2007...

Hakan Yesilyurt - 01-Sen Asksin.mp3
Hakan Yesilyurt - 02-Ali Ali.mp3
Hakan Yesilyurt - 03-Birzamanlar.mp3
Hakan Yesilyurt - 04-Sari Gelin.mp3
Hakan Yesilyurt - 05-Budefa.mp3
Hakan Yesilyurt - 06-Bos Hersey.mp3
Hakan Yesilyurt - 07-Ardima Bakiyorum.mp3
Hakan Yesilyurt - 08-Mardin Aksamlari.mp3
Hakan Yesilyurt - 09-Yitip Giden.mp3
Hakan Yesilyurt - 10-Esti Baharin Nesimi.mp3
Hakan Yesilyurt - 11-Ahim Kalacak.mp3
Hakan Yesilyurt - 12-Biz Ikimiz.mp3
Hakan Yesilyurt - 13-Kir Huznu.mp3


Hakki Bulut - Ne Yaptim Sana 2007...

Hakki Bulut - Agir Gelir [U.h.].mp3
Hakki Bulut - Aglarim Iste.mp3
Hakki Bulut - Aska Saygin Yok.mp3
Hakki Bulut - Bunlar Beni Seviyor.mp3
Hakki Bulut - El Oldun Pul Oldun.mp3
Hakki Bulut - Iyimi Böyle.mp3
Hakki Bulut - Ne Degisecek.mp3
Hakki Bulut - Ne Peki.mp3
Hakki Bulut - Ne Yaptim Ben Sana.jpg
Hakki Bulut - Ne Yaptim Ben Sana.mp3
Hakki Bulut - Sen Yoksun Diye.mp3


Hale Gür - Elimizden Yöremizden 2 Cd - 2007...

Cd 1...

Hale Gür - Acipayam Yollari.mp3
Hale Gür - Armut Agaci.mp3
Hale Gür - Bayram Aylari.mp3
Hale Gür - Cemilemin Gezdigi Daglar.mp3
Hale Gür - Denize Dalmayinca.mp3
Hale Gür - Entarisi Damgali.mp3
Hale Gür - Gidelim Gidelim.mp3
Hale Gür - Göver Bostanim.mp3
Hale Gür - Köycegiz Yollari.mp3
Hale Gür - Ortacada Evimiz.mp3
Hale Gür - Pampirin Bacalari.mp3
Hale Gür - Su Dirmilin Calgisi.mp3

Cd 2...

Hale Gür - Al Fadiemem.mp3
Hale Gür - Damlasin Sari Camdan.mp3
Hale Gür - Evlerinin Önü Bulgur Kazani.mp3
Hale Gür - Ey Bostanci.mp3
Hale Gür - Garabaş Goyunu Güde Güde.mp3
Hale Gür - Karanfil Mengisi.mp3
Hale Gür - Ötmede Guguk.mp3
Hale Gür - Su Daglar Depe Depe.mp3
Hale Gür - Şu Dirlimden Geçer Yaylanın Yolu.mp3
Hale Gür - Tekeli Ogul.mp3
Hale Gür - Yürü Dilber Sacin Saz Gibi.mp3
Hale Gür - Zalim Poyraz.mp3


Halil Kendirli & Ismail Akagün ve Ergin Saz Grubu - Urfa Geceleri 13 (2007)

Halil Kendirli & Ismail Akagün - 01 - Urfa Sana Küsmüs.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 02 - Böyle Hayat Neye Yarar.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 03 - Yar Icindir.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 04 - Gönlümü Sana Verdim.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 05 - Düste Gör.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 06 - Agri Dagindan Uctum.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 07 - Dumanlar Icinde Zello.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 08 - Mevlam Bircok Dert Vermis.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 09 - Yari Yolda.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 10 - Hele Niye Gönül.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 11 - Bak Su Dünyanin Haline.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 12 - Fincani Tastan Oyarlar.mp3
Halil Kendirli & Ismail Akagün - 13 - Güne Düstüm.mp3


Halil Taskin - 3. Bahar 2007...

Halil Taskin - 01 - Sen Degilmisin.mp3
Halil Taskin - 02 - Unutmadim.mp3
Halil Taskin - 03 - Bugün Benim Hayatimdan Ciktin.mp3
Halil Taskin - 04 - Sen Bilmiyorsun.mp3
Halil Taskin - 05 - Elveda.mp3
Halil Taskin - 06 - Varsan Varim.mp3
Halil Taskin - 07 - Zor Kirve.mp3
Halil Taskin - 08 - Vay Be.mp3
Halil Taskin - 09 - Ömrüne Kurban Oldugum.mp3
Halil Taskin - 10 - Oy Nideyim.mp3
Halil Taskin - 11 - Yandi Ha Yandi.mp3
Halil Taskin - 12 - Nacar.mp3

28452777_gurol-hurol-saltanat.jpg28452778_habibe-esmer-yarim-dokunmayin.jpg28452779_haci-bayrak-esrar-i-hak.jpg28452780_hafiz-burhan-askin-gozyaslari-1.jpg28452781_hafiz-burhan-askin-gozyaslari-2.jpg28452782_hafiz-burhan-askin-gozyaslari-3.jpg28452783_hafiz-burhan-askin-gozyaslari-4.jpg28452784_hakan-kucukoz-sen-gittin.jpg28452785_hakan-kural-beraber-ve-solo-asklar.jpg28452786_hakan-kursun-kutle.jpg28452787_hakan-yesilyurt-sen-asksin.jpg28452788_hakki-bulut-ne-yaptim-ben-sana.jpg28452789_hale-gur-elimizden-yoremizden.jpg28452790_halil-kendirli-ismail-akagun-ve-ergin-saz-grubu-urfa-geceleri-13-2007.jpg28452791_halil-taskin-3-bahar-2007-1.jpg28452792_halil-taskin-3-bahar-2007-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder