27 Haziran 2015 Cumartesi

2007 Yili Albumleri Bolum 20

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 20
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 20


Fikret Sebas - Dedenin Sesi-1 & Zorunami Gitti Gardas 2007...

Fikret Sebas - Ayrilik Treni
Fikret Sebas - Bakma Gözlerim
Fikret Sebas - Dert Kervani
Fikret Sebas - Dertci Baba
Fikret Sebas - Mort Ettiler
Fikret Sebas - Sana Biraktim
Fikret Sebas - Üc Gecedir Yatamadim
Fikret Sebas - Ye Hammo
Fikret Sebas - Yollara Düstüm
Fikret Sebas - Zorunami Gitti Gardas


Filiz Kocer - Yurdun Kokusu 2007...

1. Filiz Kocer - Arkadas
2. Filiz Kocer - Bende Yok Yok
3. Filiz Kocer - Bir Basima
4. Filiz Kocer - Bosu Bosuna
5. Filiz Kocer - Hopla Gel Yavrum
6. Filiz Kocer - Kara Sevda
7. Filiz Kocer - Sende Yurdun Kokusu Var
8. Filiz Kocer - Sende Yurdun Kokusu Var ( Remix )
9. Filiz Kocer - Türküler Ölmez
10. Filiz Kocer - Utanmaz


Finingiller - Beton Gibisin 2007...

Finingiller - 01 - Beton Gibisin.mp3
Finingiller - 02 - Mango.mp3
Finingiller - 03 - Daldan Dala.mp3
Finingiller - 04 - Gel Bana.mp3
Finingiller - 05 - Avare.mp3
Finingiller - 06 - Finini Oyun Havasi.mp3
Finingiller - 07 - Kudur.mp3
Finingiller - 08 - Cüce.mp3
Finingiller - 09 - Olamadim.mp3
Finingiller - 10 - Koco Sabahat.mp3


Gamze Akkus - Gelecek Diye 2007...

Gamze Akkus - Ah Neyleyim Gönül Senin Elinde
Gamze Akkus - Aska Sürgün
Gamze Akkus - Attin Ateslere
Gamze Akkus - Bir Tek Sen Misin
Gamze Akkus - Desmalamin
Gamze Akkus - Ela Cocuk
Gamze Akkus - Gelecegim Sana
Gamze Akkus - Gelecek Diye
Gamze Akkus - Gülebilmez
Gamze Akkus - Karanfil Ekilengde
Gamze Akkus - Sad Ol Deli Gönül
Gamze Akkus - Semah
Gamze Akkus - Vahdet Badesi


Gavur Haci - Barak Geceleri-2-Ayrilik Mektubu-2007...

Gavur Haci - Adiyaman Güzeli .mp3
Gavur Haci - Adiyamanlim(Dilber Ay).mp3
Gavur Haci - Ayrilik Mektubu .mp3
Gavur Haci - Aysel Kiz .mp3
Gavur Haci - Ey Zalim.mp3
Gavur Haci - Garip Garip .mp3
Gavur Haci - Gullucan .mp3
Gavur Haci - Kahta Halayi .mp3
Gavur Haci - Moda .mp3
Gavur Haci - Narine .mp3
Gavur Haci - O Yarin Yüzünden(Barak) .mp3
Gavur Haci - Oy Neye.mp3
Gavur Haci - Uctu Gönlüm(Barak) .mp3
Gavur Haci - Wer Vira .mp3


Gökcen - Bögürtlenli Recel 2007...

Gökcen - Aradim Seni
Gökcen - Bögürtlenli Recel
Gökcen - Her Gece
Gökcen - LaLala
Gökcen - Sen
Gökcen - Senden Önce
Gökcen - Senin Olurum
Gökcen - Seviyorum Özlüyorum
Gökcen - Umrumda Degilsin
Gökcen - Vay Be Ben Neymisim


Gökhan Özen - Resimler ve Hayaller 2007...

Gökhan Özen - Aglamak Sirayla
Gökhan Özen - Tövbeliyim
Gökhan Özen - Seni Özledim
Gökhan Özen - Resimler Ve Hayaller
Gökhan Özen - Buraya Kadar
Gökhan Özen - Inkar Etme
Gökhan Özen - Kalsin
Gökhan Özen - Ikimizde Kaybettik
Gökhan Özen - Tövbleliyim
Gökhan Özen - Tadi Yok
Gökhan Özen - Yalan Dünya
Gökhan Özen - Seni zledim Trio
Gökhan Özen - Aslinda Li
Gökhan Özen - Ikimizde Kaybettik
Gökhan Özen - Inkar Etme Akustik


Gökhan Sen - Okuma Yazma Sarkilari - 2007...

01 - Bilmeceli Sarki.mp3
02 - Nil Ve Ali.mp3
03 - Çok Komiksin.mp3
04 - Çetin'in Futbol Takimi.mp3
05 - Büyüyünce Ne Olsak.mp3
06 - 9-8 Lik Sarki.mp3


Gökhan Yavuz - Hainler Günü 2007...

Gökhan Yavuz - Askimiz Kendine Bir Kurban Ister.mp3
Gökhan Yavuz - Gelinlik.mp3
Gökhan Yavuz - Hainler Günü.mp3
Gökhan Yavuz - Kurus Yok.mp3
Gökhan Yavuz - Mertlerin Talihi.mp3
Gökhan Yavuz - Ölmek Istedigim Yerden Aradim.mp3
Gökhan Yavuz - Sehit'in Mektubu.mp3
Gökhan Yavuz - Seni Sevdim Erkek Gibi.mp3
Gökhan Yavuz - Sevdamin Pimi Cekik.mp3
Gökhan Yavuz - Sokak Cocugu.mp3
Gökhan Yavuz - Üc Kursun.mp3


Gökmen - Gönül Dostu 2007...

Gökmen - 01 - Garip Anam.mp3
Gökmen - 02 - Gönül Dostu Arzuladi.mp3
Gökmen - 03 - Yut Ha Yut.mp3
Gökmen - 04 - Darendeye Gel.mp3
Gökmen - 05 - Ask-I Muhabbet Ezeli.mp3
Gökmen - 06 - Kokusu Benzer Güllere [Hulusi Efendi].mp3
Gökmen - 07 - Bende Bir Güzelin Müptelasiyam.mp3
Gökmen - 08 - Sevgi Vardi Ikraminda.mp3
Gökmen - 09 - Gül Destesi [Somuncu Baba].mp3
Gökmen - 10 - Gonca Güller Soldu.mp3


Göksel - Hicbirsey Eskisi Gibi Olmayacak 2007...

Göksel - Askin Bas Harfi
Göksel - Bu Sehir
Göksel - Eskisi Gibi Olmayacak
Göksel - Gidiyorsun
Göksel - Gönüllü Yazildim
Göksel - Imkansiz Asklar
Göksel - Islandim
Göksel - Kaderime Agliyorum
Göksel - Parcalandim
Göksel - Sayamadim Anla
Göksel - Son Bir Sans
Göksel - Tutamaz Kimse


Göksel Berk - Ölmek Mi Lazim 2007...

Göksel Berk - 01 - Ölmek Mi Lazim.mp3
Göksel Berk - 02 - Bebek.mp3
Göksel Berk - 03 - Korkma.mp3
Göksel Berk - 04 - Emret Öleyim.mp3
Göksel Berk - 05 - Vazgecilmez.mp3
Göksel Berk - 06 - Kiyamet Kopar.mp3
Göksel Berk - 07 - Arama Sorma.mp3
Göksel Berk - 08 - Aman Aman.mp3
Göksel Berk - 09 - Gideceksen.mp3
Göksel Berk - 10 - Yanlarim Agriyor.mp3
Göksel Berk - 11 - Vazgectim Senden.mp3
Göksel Berk - 12 - Ölmek Mi Lazim [enst.].mp3


Göksel - Ay`da Yürüdüm 2007...

Göksel - 01 Yarabbi Sükür.mp3
Göksel - 02 Kaybettim Seni.mp3
Göksel - 03 Tas Bebek - Göksel & Teoman & Ferman.mp3
Göksel - 04 Yabani Otlar.mp3
Göksel - 05 Çok Kötü Seyler.mp3
Göksel - 06 Sabrettim.mp3
Göksel - 07 Bekleme Dönmem.mp3
Göksel - 08 Adim Adim.mp3
Göksel - 09 Ay`da Yürüdüm.mp3
Göksel - 10 Kardan Adam.mp3


Gönül - Gül - Özdeyis Kardesler - Seher Yeli 2007...

Özdeyiz Kardesler - Seher Yeli
Özdeyiz Kardesler - Pirim
Özdeyiz Kardesler - Rosei Rosei
Özdeyiz Kardesler - Konusmam
Özdeyiz Kardesler - Unuttular
Özdeyiz Kardesler - Agla Agla
Özdeyiz Kardesler - Garip Gönlüm
Özdeyiz Kardesler - Kara Kiz
Özdeyiz Kardesler - Saga Dönsem
Özdeyiz Kardesler - Dostmu Kaldi
Özdeyiz Kardesler - Sevda Gülleri
Özdeyiz Kardesler - Penceresi Yesil Boya

28349968_fikret-sebas-dedenin-sesi.jpg28349969_filiz-kocer-yurdun-kokusu.jpg28349970_gamze-akkus-gelecek-diye-1.jpg28349971_gamze-akkus-gelecek-diye-2.jpg28349972_gokcen-bogurtlenli-recel.jpg28349973_gokhan-ozen-resimler-ve-hayaller.jpg28349974_gokhan-yavuz-hainler-gunu.jpg28349975_goksel-ay-da-yurudum.jpg28349976_gonul-ozdeyiz-kardesler-seher-yeli.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder