18 Haziran 2015 Perşembe

2007 Yili Albumleri Bolum 18

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 18
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 18


Erdal Kendir - Medet 2007...

Erdal Kendir - Ak Melegim
Erdal Kendir - Aliden Medet
Erdal Kendir - Benim Bu Derdim
Erdal Kendir - Delimisin Divanemi
Erdal Kendir - Derdim Gizli
Erdal Kendir - Gel Güzel Yola Gidelim
Erdal Kendir - Gül Türküsü
Erdal Kendir - Gurbet
Erdal Kendir - Kaldir Nikabini
Erdal Kendir - Turnalar
Erdal Kendir - Veliyi Gördüm
Erdal Kendir - Yareler Beni


Erensoy Akkaya - Ne Olur 2007...

Erensoy Akkaya - 01 - N`olur.mp3
Erensoy Akkaya - 02 - Fikrim Sacimi Agartti.mp3
Erensoy Akkaya - 03 - Yaziktir.mp3
Erensoy Akkaya - 04 - Balam.mp3
Erensoy Akkaya - 05 - Sil Gözünün Yasini.mp3
Erensoy Akkaya - 06 - Feryat.mp3
Erensoy Akkaya - 07 - Bu Diye Göster.mp3
Erensoy Akkaya - 08 - Oy Gelin.mp3
Erensoy Akkaya - 09 - Vurun.mp3
Erensoy Akkaya - 10 - Derin Derin.mp3
Erensoy Akkaya - 11 - Kapiya Oturmus Da [U.h].mp3
Erensoy Akkaya - 12 - Coban Yildizi.mp3
Erensoy Akkaya - 13 - Nazli Yarim.mp3


Ergün Efe - Haberin Varmi 2007...

Ergün Efe - Asudeyim
Ergün Efe - Ayrilik Boynumu Zor
Ergün Efe - Bende As
Ergün Efe - Eyledin Cefani
Ergün Efe - Haberin Varmi
Ergün Efe - Kalbim Yarali
Ergün Efe - Nanna
Ergün Efe - Sar Beni
Ergün Efe - Senini Kim Dinler
Ergün Efe - Senin Ugruna
Ergün Efe - Sevdigin Kadarsin
Ergün Efe - Sevmek Bir Ömürdür
Ergün Efe - Tut Elimden
Ergün Efe - Üzülme Gülüm
Ergün Efe - Yagmur Yagardi


Ergün Görür - Yalan Degil 2007...

Ergün Görür - Derdo.mp3
Ergün Görür - Dindiremedim.mp3
Ergün Görür - Farklisin [Remix].mp3
Ergün Görür - Farklisin.mp3
Ergün Görür - Geceler.mp3
Ergün Görür - Hoscakal.mp3
Ergün Görür - Tam Seninle [Remix].mp3
Ergün Görür - Tam Seninle.mp3
Ergün Görür - Uzak Durma.mp3
Ergün Görür - Yalan Degilsin.mp3


Erkan Acar - Nazli Yar 2007...

Erkan Acar - Aglama
Erkan Acar - Aman Dilo
Erkan Acar - Anadolumu Özledim
Erkan Acar - Askmi Hevesmi
Erkan Acar - Düzgün Baba
Erkan Acar - Gelecegin Yok
Erkan Acar - Güzel ( Halay )
Erkan Acar - Hoscakal
Erkan Acar - Nazli Gelin
Erkan Acar - Nazli Yar
Erkan Acar - Öleyimmi Ben
Erkan Acar - Selimo


Erkan Acar - Senin Yüzünden [2009]...

01 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Senin Yüzünden.mp3
02 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Le Were.mp3
03 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Bu Yillar.mp3
04 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Ne Haber.mp3
05 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Sen Olmasan.mp3
06 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Her An Özlüyorum.mp3
07 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Vefasiz.mp3
08 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Tufan.mp3
09 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Dayan.mp3
10 - Erkan Acar - Senin Yüzünden - Avedi Nargele.mp3


Erkan Ogur_The Istanbul Connection 2007...

01. Doble Trouble
02. Saba Nefes
03. Acemasiran Son Yuruk Semai
04. Tunel
05. Tesaduf
06. Why Birds Always Sing
07. Goturduler


Erkan Sesen - Yüregine 2007...

Efkan Sesen - Azenya.mp3
Efkan Sesen - Ben Yigidi Bilmez Miyim.mp3
Efkan Sesen - Bu Ne Yokus.mp3
Efkan Sesen - Dermanimsin Yar.mp3
Efkan Sesen - Duy Sesimi.mp3
Efkan Sesen - Filistin`e Bahar.mp3
Efkan Sesen - Gel Ha Gönül Havalanma.mp3
Efkan Sesen - Güller Perisan.mp3
Efkan Sesen - Hazindag.mp3
Efkan Sesen - Muguzxepe [yildizlar].mp3
Efkan Sesen - Sana Söylerim Sözümü.mp3
Efkan Sesen - Yüregine.mp3
Efkan Sesen - Yürekte Yaralar Türlü Türlü.mp3


Ersan - Kizdin Mi 2007...

Ersan - Asi Gönlüm
Ersan - Beni Bir Öpsen
Ersan - Bu Gece
Ersan - Kizdin Mi
Ersan - Lay Lay Lom
Ersan - Lay Lay Lom Akustik
Ersan - Sana Deger
Ersan - Sana Deger Akustik
Ersan - Sen Gittin
Ersan - Unuttum Seni De
Ersan - Ziller Ve Ipler


Ersen Özpirincci - Egesu 2007...

Ersen Özpirincci - 01 - Ne Güzel.mp3
Ersen Özpirincci - 02 - Aldirma.mp3
Ersen Özpirincci - 03 - Egesu.mp3
Ersen Özpirincci - 04 - Istemediler Beni.mp3
Ersen Özpirincci - 05 - Söyler Mi Sarkimi.mp3
Ersen Özpirincci - 06 - Derin Derin.mp3
Ersen Özpirincci - 07 - Serserim.mp3
Ersen Özpirincci - 08 - Iste Onlar.mp3


Ersin - Kara Geceler 2007...

Ersin - Allahsiz Yar
Ersin - Anca Gidersin
Ersin - Bana Seni Versinler
Ersin - Beni De Al
Ersin - Bicare
Ersin - Bir Sevgilim Olmali
Ersin - Cektin Gittin
Ersin - Haram
Ersin - Kara Geceler
Ersin - Sabir
Ersin - Zamansiz Ayriliklar


Eryamanli Emrullah - Vay Seni Vay 2007...

Eryamanli Emrullah - Acemoglu
Eryamanli Emrullah - Arabada 5
Eryamanli Emrullah - Atim Gara
Eryamanli Emrullah - Birhos Oldum BeN
Eryamanli Emrullah - Biriside
Eryamanli Emrullah - Bu NasiL GeliN
Eryamanli Emrullah - CimdaLLi
Eryamanli Emrullah - GeliveR
Eryamanli Emrullah - GostaK
Eryamanli Emrullah - HorozuM
Eryamanli Emrullah - KederliyiM
Eryamanli Emrullah - Kirmizi MotoR
Eryamanli Emrullah - KötüleR
Eryamanli Emrullah - Saki
Eryamanli Emrullah - Sari Giz
Eryamanli Emrullah - TatariM
Eryamanli Emrullah - Vay Seni Vay
Eryamanli Emrullah - Vizdansiz Seni


Esen Sögüt - Posa Kizi & Ben Ölüm 2007...

Esen Sögüt - Ben Ölüm
Esen Sögüt - Carik
Esen Sögüt - Erzican
Esen Sögüt - Erzincana Varayim
Esen Sögüt - Leyla
Esen Sögüt - Nerde O Günler
Esen Sögüt - Ömrüm
Esen Sögüt - Posa Kizi
Esen Sögüt - Sen Agla
Esen Sögüt - Sormaya Sormaya
Esen Sögüt - Yavas Yavas


Esra Balamir - Masalci 2007...

Esra Balamir - 01 - Elveda.mp3
Esra Balamir - 02 - Sarayli.mp3
Esra Balamir - 03 - Masalci.mp3
Esra Balamir - 04 - Sevdanin Tadi.mp3
Esra Balamir - 05 - Yanlis Secimler.mp3
Esra Balamir - 06 - Ya Sen Ya Ben.mp3
Esra Balamir - 07 - Olmaz Olsun.mp3
Esra Balamir - 08 - Özlüyorum.mp3
Esra Balamir - 09 - Yanlis Secimler.mp3
Esra Balamir - 10 - Elveda [Remix].mp3

28213561_erdal-kendir-medet-1.jpg28213563_erdal-kendir-medet-2.jpg28213565_ergun-efe-haberin-varmi.jpg28213570_erkan-acar-nazli-yar.jpg28213574_erkan-ogur-the-istanbul-connection-2007-1.jpg28213577_erkan-ogur-the-istanbul-connection-2007-2.jpg28213581_ersan-kizdin-mi-1.jpg28213587_ersan-kizdin-mi-2.jpg28213591_ersin-kara-geceler-1.jpg28213595_ersin-kara-geceler-2.jpg28213597_esen-sogut-posa-kizi-ben-olum-1.jpg28213604_esen-sogut-posa-kizi-ben-olum-2.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder