12 Haziran 2015 Cuma

2007 Yili Albumleri Bolum 13

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
2007 Yili Albumleri Bolum 13
Rar sifresi - derya

2007 Yili Albumleri Bolum 13


Dertliler Meyhanesi - Kader Torbasi (2007)...

Dertliler Meyhanesi - Dal Kurumus Yaprak Sari.mp3
Dertliler Meyhanesi - Evlat Acisinin Yok Ilaci.mp3
Dertliler Meyhanesi - Hata Ettim Ben Birkere.mp3
Dertliler Meyhanesi - Huzurum Kalmadi.mp3
Dertliler Meyhanesi - Insanli k Bende Kalsin.mp3
Dertliler Meyhanesi - Kader Torbasi.mp3
Dertliler Meyhanesi - Koselerde Gizlice.mp3
Dertliler Meyhanesi - Ne Dalim Ne Cicegim.mp3
Dertliler Meyhanesi - Nerde Verdigin O Sozler.mp3
Dertliler Meyhanesi - Sevda Yollarinda.mp3
Dertliler Meyhanesi - Sigaramda Duman Duman.mp3



Dertliler Meyhanesi - Yansin Bu Dünya 2007...

Dertliler Meyhanesi - 01 - Hani Söz Vermistin.mp3
Dertliler Meyhanesi - 02 - Dertsiz Olsam Icermiyim.mp3
Dertliler Meyhanesi - 03 - Kalbimdeki Serseri.mp3
Dertliler Meyhanesi - 04 - Ey Kahpe Felek.mp3
Dertliler Meyhanesi - 05 - Yansin Bu Dünya.mp3
Dertliler Meyhanesi - 06 - Elleri Cebinde Hali Perisan.mp3
Dertliler Meyhanesi - 07 - Engin Ol Gönül.mp3
Dertliler Meyhanesi - 08 - Kirilmis Bir Gül Dali.mp3
Dertliler Meyhanesi - 09 - Sevmek Aci Bir Arzu.mp3
Dertliler Meyhanesi - 10 - Kader Böyle Imis.mp3
Dertliler Meyhanesi - 11 - Uyu Demeye Geldim.mp3


Derwes Sehredi - Oyun Havasi Halay Cd I & Ii 2007...

Derwes Sehredi - Cd1 [Halay]-34 dakika.mp3
Derwes Sehredi - Cd2 [Halay]-30 dakika.mp3


Derya - Unutsada Seviyorum 2007...

Derya - Dünya Kötülerin Olmus
Derya - Eyvah
Derya - Kendimi Yaktim
Derya - Kimse Yokmu
Derya - O Adam Nerede
Derya - Onu Getirin
Derya - Unutsada Seviyorum
Derya - Yasayamam Ben
Derya - Yaz Onu Bana
Derya - Zoruma Gidiyor


Devran - Adam Sanmistim 2007...

Devran - Adam Sanmistim
Devran - Ah Bu Gurbetlik
Devran - Ayip Sana
Devran - Basimdaki Pusumdur
Devran - Beni Sen Mi Yarattin
Devran - Ceylan Gözlerine
Devran - Gecti O Devran
Devran - Huma Kusu
Devran - Kimler Aldi
Devran - Livanoy
Devran - Osman Emmi
Devran - Unutulmuyor


Dilan - Gönlüm Ateste 2007...

Dilan - Alev Alev
Dilan - Bahcede Güller Acmis
Dilan - Bir Cift Turna
Dilan - Bülbül Havanalnmis
Dilan - Ciftetelli
Dilan - Delal
Dilan - Esref
Dilan - Gönlüm Ateste
Dilan - Seker Oglan
Dilan - Sen Sabir Ver Allahim
Dilan - Senden Sonra
Dilan - Yetmedi Mi
Dilan - Yüce Dag Basinda


Dilber Ay - Haci Aga - Sari Sabahlik 2007...

Dilberay - Atimi Bagladim
Dilberay - Bagrimda Bir Ates Yani
Dilberay - Bileydim
Dilberay - Delalim
Dilberay - Etek Sari
Dilberay - Haci Aga
Dilberay - Hasretim Yavruma
Dilberay - Hata Benim
Dilberay - Meyrik
Dilberay - Öldüm Öldüm
Dilberay - Topal Abdo


Dilber Dogan - Bela Belayi Yaratti & Aglama Yar 2007...

Dilber Dogan - Aglama Yar Aglama
Dilber Dogan - Arguvanlim
Dilber Dogan - Eze Gurban
Dilber Dogan - Fikrim Sacimi Agatti Bela Belayi Yaratti
Dilber Dogan - Gardas
Dilber Dogan - Günün Birinde
Dilber Dogan - Halaya Gel
Dilber Dogan - Imranlim Bir Yanda
Dilber Dogan - Sen Unuttun Amma Ben Unutmadim
Dilber Dogan - Yürekte Kalsin


Dilek - Bu Kadar Dilek 2007...

Dilek - Bu Kadar Dilek
Dilek - Cok Mu Zor
Dilek - Gözün Aydin
Dilek - Güllere Inat
Dilek - Kahraman
Dilek - Kizlar
Dilek - Kizlar ( Playback )
Dilek - Kurabiye
Dilek - Sürgün
Dilek - U Dönüsü
Dilek - Yar
Dilek - Yesil Cimen


Disco Türküler - Disco Türküler Remix 2007...

Disco Türküler - 01 - Carsambayi Sel Aldi.mp3
Disco Türküler - 02 - Karadir Kaslari.mp3
Disco Türküler - 03 - Bu Yil Benim Yesil Bagim Kurudu.mp3
Disco Türküler - 04 - Darildim Darildim.mp3
Disco Türküler - 05 - Dane Dane Benlerin Var.mp3
Disco Türküler - 06 - Baga Girdim.mp3
Disco Türküler - 07 - Elmayi Top Yapalim.mp3
Disco Türküler - 08 - Tapancamin Sapi.mp3
Disco Türküler - 09 - Hayriye.mp3
Disco Türküler - 10 - Kaleden Top Atarlar.mp3
Disco Türküler - 11 - Deryalar.mp3
Disco Türküler - 12 - Beyaz Gül.mp3
Disco Türküler - 13 - Yaradana Gurban.mp3
Disco Türküler - 14 - Yaylalar.mp3
Disco Türküler - 15 - Evlerin Önünü.mp3
Disco Türküler - 16 - Horan Gelin.mp3
Disco Türküler - 17 - Daglar Seni.mp3
Disco Türküler - 18 - Carsiya Vardim.mp3
Disco Türküler - 19 - Vay Gülüm.mp3
Disco Türküler - 20 - Keklik.mp3
Disco Türküler - 21 - Ben Yarali Ceylanim.mp3
Disco Türküler - 22 - Havada Bulut Yok.mp3
Disco Türküler - 23 - Leblebi Koydum Tasa.mp3
Disco Türküler - 24 - Memberi.mp3
Disco Türküler - 25 - Uyandim Sabah Ile.mp3
Disco Türküler - 26 - Kirmizi Gül Demet Demet.mp3
Disco Türküler - 27 - Yüksek Yüksek Tepelere.mp3
Disco Türküler - 28 - Bursan´in Ufak Tefek Taslari.mp3
Disco Türküler - 29 - Istanbul´dan Üsküdar´a.mp3


DJ A-Lee - Mixtape Vol.1 2007...

Dj A-Lee - Mixtape Vol.1-1 saat müzik.mp3


Dj Ayhan - Benden Olsun 2007...

Dj Ayhan - 01 - Bitmez Bu Sevda [ Sonnefes Ft.Karakuvet ].mp3
Dj Ayhan - 02 - Kopamam Senden [ Mc Sefalet& Leyla ].mp3
Dj Ayhan - 03 - Dj Ayhan & Battel [ Mix 2007 ].mp3
Dj Ayhan - 04 - Cakkidi [ English Version ].mp3
Dj Ayhan - 05 - Bugün [ Ako Ft. Cankan ].mp3
Dj Ayhan - 06 - Dön Bana Sensiz Olmuyor [ Engin Ft.Comenflash ].mp3
Dj Ayhan - 07 - Bir Fidan Gibi [ Dj Akman ].mp3
Dj Ayhan - 08 - Ich Will Nicht Gehen [ Dj Ayhan 2007 ].mp3
Dj Ayhan - 09 - Yalancisin [ Sercan ].mp3
Dj Ayhan - 10 - Aglama [ Falco ].mp3
Dj Ayhan - 11 - Seviyorum [ Dj Ayhan Vs Firar 2oo7 ].mp3
Dj Ayhan - 12 - Gün Gelecek [ Duygun ].mp3
Dj Ayhan - 13 - Git [ Özlem Ay & Nilüfer Ay Ft. Selcuk Sahin ].mp3
Dj Ayhan - 14 - Look Into My Eyes [ Dj D Roc Ft.F-Raz And Dmah ].mp3
Dj Ayhan - 15 - Aci Hayat.mp3
Dj Ayhan - 16 - Terkedip Gidisin [ Esen Olumsuz.Firildak ].mp3


DJ Bora Özdemir - Durmak Yok 2007...

Dj Bora Özdemir - Feverish Mix [ Bora Ozdemir Production ].mp3
Dj Bora Özdemir - Fidayda [ Otto Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Ft. Serseri - Gel Dön.mp3
Dj Bora Özdemir - Ft.mc 64 & Serseri - Tek Sen Varsin Bu Hayata.mp3
Dj Bora Özdemir - Hakan Tasiyan - Gelin Oldugun Gece [ House Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Kat Deluna - Whine Up [ Clap Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Kopartan Mix.mp3
Dj Bora Özdemir - Murat Soydemir - Eski Ben Degilim [ R&b Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Mustafa Güngece - Bu Sehirde [ Slow Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Sean Paul - 2007 [ Remix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Selcuk Sahin - Vur Hadi Vur [ Slow Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Snap Time [ Bora Ozdemir Production ].mp3
Dj Bora Özdemir - Timbland Ft. Keri Hilson & D.o.e - The Way I Are Mip [ Remix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Tribal Show Non-Stop Vol-1 [ Kopartan Mix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Turkish Pop Party 2007 Nonstop Vol1 [ Remix ].mp3
Dj Bora Özdemir - Yurtseven Kardesler - Ölmek Var Dönmek Yok [ Slow Mix ].mp3


Dj Koray - In The Mix 2007...

Dj Koray In The Mix - Karma Vol 3 - 80 Min Nonstop.mp3

28039004_dertliler-meyhanesi-kader-torbasi-1.jpg28039006_dertliler-meyhanesi-kader-torbasi-2.jpg28039008_derya-unutsada-seviyorum-1.jpg28039010_derya-unutsada-seviyorum-2.jpg28039012_devran-adam-sanmistim-1.jpg28039014_devran-adam-sanmistim-2.jpg28039016_dilan-gonlum-ateste-1.jpg28039017_dilan-gonlum-ateste-2.jpg28039019_dilber-ay-haci-aga.jpg28039021_dilber-dogan-bela-belayi-yaratti.jpg28039023_dilek-bu-kadar-dilek.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder