14 Nisan 2015 Salı

Yıldız Tezcan - 48 Full albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
45 albüm linki..
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

3 albüm linki..
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links

Rar sifresi - derya


Yıldız Tezcan - 48 Full albüm...
85 Albüm Kapak resimleri rarlarin icindedir..

Yildiz-Tezcan-Minareci-3066


Yıldız Tezcan - ( Minareci 3066 )...

Yıldız Tezcan - Ana Kız Beni Boşayıver.mp3
Yıldız Tezcan - Aşkınla Ben Divaneyim.mp3
Yıldız Tezcan - Ben Çalıkusuyum.mp3
Yıldız Tezcan - Dünya Malı Dünyada Kalır.mp3
Yıldız Tezcan - Dünyada Aşk Olmasaydı.mp3
Yıldız Tezcan - Ellerin Dert Görmesin.mp3
Yıldız Tezcan - Fırat Kenarında.mp3
Yıldız Tezcan - Garibim Garip.mp3
Yıldız Tezcan - Gönül Kuşuyum.mp3
Yıldız Tezcan - İstanbul'da Bir Kız Sevdim.mp3
Yıldız Tezcan - Kız Fatma.mp3
Yıldız Tezcan - Öldürür Yara Beni.mp3
Yıldız Tezcan - Ölmek İstiyorum.mp3
Yıldız Tezcan - Sarayburnunda Aşk.mp3
Yıldız Tezcan - Vildan.mp3
Yıldız Tezcan - Yalancısın Sen.mp3
Yıldız Tezcan - Yolladım Yarı Yola.mp3


Yıldız Tezcan - 2 Türküola 900066...

Yıldız Tezcan - 01- Katip Arzuhalim Yaz Yare Böyle
Yıldız Tezcan - 02- Tatlı Dillim Güler Yüzlüm
Yıldız Tezcan - 03- Felek Saadetimi Çaldı
Yıldız Tezcan - 04- Ne Sevdiğin Belli
Yıldız Tezcan - 05- Unutursun Diye
Yıldız Tezcan - 06- Dane Dane Benleri Var
Yıldız Tezcan - 07- Kimse Beni Benim Gibi Bilemez
Yıldız Tezcan - 08- Yüce Sahtan Bize
Yıldız Tezcan - 09- Uykudamısın Sevgili Yarım
Yıldız Tezcan - 10- Benimde Canım Var
Yıldız Tezcan - 11- Bıraktım Artık Seni
Yıldız Tezcan - 12- Affetmem Seni yar
Yıldız Tezcan - 13- Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller
Yıldız Tezcan - 14- Aşk Bir Izdırap
Yıldız Tezcan - 15- Kader torbasına elimi uzattım
Yıldız Tezcan - 16- Aşkın Gözyaşları


Yıldız Tezcan - 3 Türküola 333...

Yıldız Tezcan 3 - Benden Ayrı Gezersen
Yıldız Tezcan 3 - Boşu Boşuna
Yıldız Tezcan 3 - Derin Yareler (U.H)
Yıldız Tezcan 3 - Gel Kibarım
Yıldız Tezcan 3 - Halamın Kızı
Yıldız Tezcan 3 - Hayatın Kahrı
Yıldız Tezcan 3 - İhtiyar Oldum
Yıldız Tezcan 3 - Kayıp Olan Günler
Yıldız Tezcan 3 - Ne Elmadır Nede Nar
Yıldız Tezcan 3 - Niye Çattin Kaşlarını
Yıldız Tezcan 3 - Ömrüm
Yıldız Tezcan 3 - Uzun İnce Bir Yoldayım
Yıldız Tezcan 3 - Yanıyorum
Yıldız Tezcan 3 - Zeynebin Almanyaya Mektubu


Yıldız Tezcan - 4 ( Türküola 620 )...

Yıldız Tezcan - 01- Ayna ayna ellere
Yıldız Tezcan - 02- Bir avcı avladı beni
Yıldız Tezcan - 03- Bölemedim felek kozumu-(üh)
Yıldız Tezcan - 04- Çay elinden assağı
Yıldız Tezcan - 05- Eğer gidersem bu ellerden
Yıldız Tezcan - 06- Kara basma iz olur
Yıldız Tezcan - 07- Kara çadır düzdedir
Yıldız Tezcan - 08- Köprünün başındayım
Yıldız Tezcan - 09- Ne sorarsın be hey kardaş
Yıldız Tezcan - 10- Pencereden kar geliyor-(üh)
Yıldız Tezcan - 11- Şu gurbetin kahrı
Yıldız Tezcan - 12- Vardım hint eline
Yıldız Tezcan - 13- Yarım senden ayrılalı
Yıldız Tezcan - 14- Yolumuz gurbete düştü
Yıldız Tezcan - 15- Zühtü


Yıldız Tezcan - 5 ( Lale 053 )...

Yıldız Tezcan - Ağla Gönül.mp3
Yıldız Tezcan - Aşkın Derin Yaralar Açtı.mp3
Yıldız Tezcan - Bahçe Duvarından Astım.mp3
Yıldız Tezcan - Benden Ayrı Gezersen.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Dost Bulamadım(Seyyah Oldum).mp3
Yıldız Tezcan - Dane Dane Benleri Var.mp3
Yıldız Tezcan - Gel Kibarım.mp3
Yıldız Tezcan - Gözlerim Yolda Kaldı He Gönül He.mp3
Yıldız Tezcan - Hayatın Kahrı.mp3
Yıldız Tezcan - İhtiyar Oldum.mp3
Yıldız Tezcan - Kalbimdeki Aşkın.mp3
Yıldız Tezcan - Nar Danesi.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Elmadır Nede Nar.mp3
Yıldız Tezcan - Ömrüm.mp3
Yıldız Tezcan - Uzun İnce Bir Yoldayım.mp3



Yıldız Tezcan - 6 Uzelli (325) – [1976]...

01-Yıldız Tezcan - Acı Izdırap.mp3
02-Yıldız Tezcan - Yalvarma.mp3
03-Yıldız Tezcan - Felek Çarkımı Kırmış.mp3
04-Yıldız Tezcan - Dünyamı Bomboş Ettin.mp3
05-Yıldız Tezcan - Gülüyorsun Ağlanacak Haline.mp3
06-Yıldız Tezcan - Ummadığın Bir Anda.mp3
07-Yıldız Tezcan - Dünyanın Mali Dünyada Kalır.mp3
08-Yıldız Tezcan - Aklın Varsa Aşık Olma.mp3
09-Yıldız Tezcan - Aşkına Ben Muhtacım.mp3
10-Yıldız Tezcan - Çok Toysun Sevgilim.mp3
11-Yıldız Tezcan - Gülme Komşuna.mp3
12-Yıldız Tezcan - Yaptığını Beğendin Mi.mp3
13-Yıldız Tezcan - Ellerin Dert Görmesin.mp3
14-Yıldız Tezcan - Kendim Ettim Kendim Buldum.mp3
15-Yıldız Tezcan - Sevemedim Kara Gözlüm.mp3
16-Yıldız Tezcan - Şöyle Şöyle.mp3


Yıldız Tezcan – 45 likleri...
1-1968 - Dertli Geceler & Benim De Bir Canım Yok Mu
1-1968 - Sensizim Kimsesizim & Bir Zaman Ağlayıp
1-1969 - Lele Mole & Baharım Kış Olmadan Gel
1-1974 - Gel Bari Bari & Şile Şile Vura Vura
1962 - Kaderde Yazılan Gelirmiş & Ağlayarak Düştüm Gurbet
1962 - Şahin İdim & Tosuno
1963 - Ara Ver De Yüce Dağlar & Ağlayam Gözlerimin Yasını
1963 - Beni Leyla Edip & Gül Bahçende Gezersin
1963 - Dertliyim & Gelin Oldum Giyemedim Alını
1963 - Köyde Bir Güzel Gördüm & Atımı Bağladım Nar Ağacına
1963 - Rüyada Gördüm Ana Kucağı & Kundurama Kum Doldu
1964 - Çeke Çeke Bu Dert Beni & Gurbet Yolu Gariplerin Yolu
1964 - Dağlar Yüce Geçilmez & Aman Benim Yarım Gelişinden Bellidir
1964 - Ekinler Biçer Oldu & Kapı Önünde Durdum
1964 - Taşa Verdim Yanımı & Tenekede Şekerim
1965 - Ağlayan Gözlerim Gülmüyor & Duvar Üstünde Durdum
1965 - Aman Dünya Ne Dar İmiş & Mis
1965 - Ana Beni Eversene & Postacı
1965 - Avcı Vurmuş Bir Ceylani & Vur Sineme Öldür Beni
1965 - Esmerim & Ayrılık
1965 - Feryat & Vildan
1965 - Hele Dadaş Hoş Müsan & Bilmem Feleğin Kasti Ne
1965 - Öldürür Yara Beni & Gönül Sevdi Seni
1965 - Şehit Cengiz Topele Agit & Mecnunun Feryadı
1966 - Aşka Tövbeler Olsun & Döl Karabakır Döl
1966 - Gurbette Ömrüm Geçecek & Gönül Kuşum
1966 - Kağızmana Ismarladım & Kervanımız Yar Eline
1966 - Perişanım & Kara Kaşlı Haticem
1966 - Seyyah Olup Şu Alemi & Kader Torbası
1966 - Vefasız Tasasız Yarım & Men Sevirem
1966 - Yaz Ayını Kış Ayına Bağlama & Çok Hata Eyledim
1966 - Yeter Olsun (Ayşe) & Asker Oldum Giydim Yelek (Suna Gelin)
1966 - Yolladım Yarı Yola & Fırat Kenarında Yüzen Kayıklar
1967 - Ana Kız Beni Boşayıver & Dünyada Aşk Olmasaydı
1967 - Araklarım Tirtıklarım & Garibim Garibim
1967 - Aşk Bir Istırap & Kader Gülmez Yüzüme
1967 - Benim Bu Bahtım Karalı & Gülüm Beni Terkedecek
1967 - Dertli Doğdum Anamdan & Dert İşte Derman Hani
1967 - Hamamcı & Yüce Sahtan Bize
1967 - Kaldırım Meleği & Aşkınla Ben Divaneyim
1967 - Kız Fatma & Yetim Yavrum
1967 - Miras Türküsü & Aynaya Baktım Saç Beyaz Olmuş
1967 - Mühür Gözlüm & Aşkın Polisleri
1967 - Sevda Çiçeğim & Gurbet Elde Kaldım (Postacı)
1967 - Söylenir Bana & Aşkın Gözyaşları
1967 - Tamara & Çoktan Beri Dostum Yoktur
1967 - Yetimlerin Türküsü & Sen Söz Verip Gelmedin
1968 - Agora Meyhanesi & Ölmek İstiyorum
1968 - Aldın Gittin Aklımı & Evlat Acısı Yoktur İlacı
1968 - Aynaya Baktım Saç Beyaz Olmuş & Cemo Senin Adına
1968 - Bağdat Yolu & Hapishane
1968 - Benim De Canım Var & Bıraktım Artık Seni
1968 - Böyle Güzel Gördün Mü - Yar Yolunda & Doğduğuma Pişmanım - Aşk Kervanı
1968 - Cahilmişim Aldandım & Bahar (Hintçe)
1968 - Çölde Bindim Heçine & Kimsesizim
1968 - Divaneyim - Yalan Dünya Yakma & Gönülden Sevmişim - Sen Sebep Oldun
1968 - Ecel Gelip Kapımı Çaldı & Son Durağım
1968 - Efkarlıyım Bugün Yine & Asker Anası
1968 - Fato Mato - Leylek Baba & Yol Muhammet - İlk Akşamda
1968 - Garibanım Ben - Aşka İnanmıyorum & Bugün Ben Bir Güzel - Biz Antebin Berduşları
1968 - Gülmedi Yüzüm Gülmedi & Çileli Doğmuşum
1968 - Hastane Önünde - Kiremitte Buz Musun & Sevdalı Gözler - Leylam Leylam
1968 - İçimdeki Alev & Bu Ne Bitmez Çile
1968 - İntizar & Derdime Razıyım
1968 - İstanbulda Bir Kız Sevdim & Garip Geldim Dünyaya
1968 - Izdırapla İnlerim & Aynaya Baktım
1968 - Kader Bize Düşman Mı & Bir Belalı Basım Var
1968 - Karlı Dağlar - Gül Koydum & Aşkına Ben İnanırım - Kimse Beni Bilmez
1968 - Merhametsiz Sevgili - Pınar Olsa & Bir Of Çeksem - Mihrican mı Değdi
1968 - Nemli Gözlerim & Seni Canımdan Çok Seviyorum
1968 - Sarhoşum Senin Aşkınla & Zindan Oldu Sensiz Geçen
1968 - Sen Allahtan Korkmuyorsun & Sensiz Hayat
1968 - Sevgilim Bırakma Beni & Tahammülüm Kalmadı
1968 - Şu Kalbimin Yıldızı & Eğ Bevefasa Piar (Hintçe)
1968 - Yasemin - Türkmen Kızı & Garibim Yanarım - Yar Bize Gelir Gider
1969 - Aşkın Ne Derin Yara Açtı & Otomobil Uçar Gider
1969 - Aşkına Ben İnanırım & Kimse Beni Bilemez
1969 - Berdüs Yıldız & Uzat Serçe Parmağını


Yıldız Tezcan - Agora Meyhanesi( Plak)...

Yıldız Tezcan - Agora Meyhanesi(Plak).mp3
Yıldız Tezcan - Ölmek İstiyorum.mp3


Yıldız Tezcan - Anadan Ayrı ( Türküola 1815)...

Yıldız Tezcan - Anadan Ayrı
Yıldız Tezcan - Dayanılmaz Bir Çile Bu Allah'im
Yıldız Tezcan - Diyemedim
Yıldız Tezcan - Döndüm Kıbleye Doğru
Yıldız Tezcan - İkimizde Gururluyuz
Yildız Tezcan - Kapındayım Tanrım
Yıldız Tezcan - Kurumuş Bir Dal Gibiyim
Yıldız Tezcan - Mutlu Ol Yeter
Yıldız Tezcan - Sevgilim Benim Sana Bir Çift Sözüm Var


Yıldız Tezcan - Arabesk...

Yıldız Tezcan - 01 - Anadan Ayrı,Babadan Ayrı
Yıldız Tezcan - 02 - Bu Canı Benden Almak İstiyor
Yıldız Tezcan - 03 - Diyemedim
Yıldız Tezcan - 04 - Kime Kuseyim
Yıldız Tezcan - 05 - Mutlu Ol Yeter
Yıldız Tezcan - 06 - Ömrümün Yarısı Geçiyor
Yıldız Tezcan - 07 - Sen Benim Mutluluğumsun
Yıldız Tezcan - 08 - Sevgilim Benim Sana Bir Çift Sözüm Var


Yıldız Tezcan - Bir Aşk İçin Ölünür mü - Ne Güzel Yaratmış Seni Yaradan 2016

Yıldız Tezcan - Bir Aşk İçin Ölünür Mü.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Güzel Yaratmış Seni Yaradan.mp3


Yıldız Tezcan - Bir Demet Türkü 2011...

Yildiz Tezcan - Aglama Yar Aglama.mp3
Yildiz Tezcan - Ali Yi Gordum Ali Yi.mp3
Yildiz Tezcan - Askin Ne Derin Yareler Acti Yuregimde.mp3
Yildiz Tezcan - Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu.mp3
Yildiz Tezcan - Bir Of Ceksem Karsiki Daglar Yikilir.mp3
Yildiz Tezcan - Carsambayi Sel Aldi.mp3
Yildiz Tezcan - Cevizin Yapragi Dal Arasinda.mp3
Yildiz Tezcan - Dam Ustune Cul Serer.mp3
Yildiz Tezcan - Duvar Üstünde Durdum.mp3
Yildiz Tezcan - Erzurum Daglari U H.mp3
Yildiz Tezcan - Gitme.mp3
Yildiz Tezcan - Katip Arzuhalim.mp3
Yildiz Tezcan - Leyla Leyla.mp3
Yildiz Tezcan - Ne Elmadir Nede Var.mp3
Yildiz Tezcan - Ruyada Gordum Ana Kucagi.mp3


Yıldız Tezcan - Bir Dost Bulamadım...

Yıldız Tezcan - Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu
Yıldız Tezcan - Dane Dane Benleri Var Yüzünde
Yıldız Tezcan - Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller
Yıldız Tezcan - Gitme
Yıldız Tezcan - Öbür Dünya
Yıldız Tezcan - Sen İstedin
Yıldız Tezcan - Sevda Olmasaydı
Yıldız Tezcan - Sevde Bitsin Kahreden Geceler
Yıldız Tezcan - Sevmek Sevilmek Hakkım Değilmi
Yıldız Tezcan - Sevmez Olaydım
Yıldız Tezcan - Unutursun Diye Çok Korkuyorum
Yıldız Tezcan - Yollarını Gözlüyorum


Yıldız Tezcan - Boşu Boşuna...

Yıldız Tezcan - Aşkın Ne Derin Yareler Açtı & Çarşamba'yı Sel Aldı.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Dost Bulamadım.mp3
Yıldız Tezcan - Boşu Boşuna.mp3
Yıldız Tezcan - Bu Ayrılık Sana Da Mı Kar Etti.mp3
Yıldız Tezcan - Dane Dane Benleri Var.mp3
Yıldız Tezcan - Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller.mp3
Yıldız Tezcan - Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - Gözlerim Yolda.mp3
Yıldız Tezcan - He Gönül He.mp3
Yıldız Tezcan - İhtiyar Oldum.mp3
Yıldız Tezcan - Nar Tanesi.mp3
Yıldız Tezcan - Niye Çattin Kaşlarını.mp3
Yıldız Tezcan - Ömrüm.mp3
Yıldız Tezcan - Uzun İnce Bir Yoldayım.mp3


Yıldız Tezcan - Bu Dünyanın Gam Yükünü 1984...

Yıldız Tezcan - Allah rızası için
Yıldız Tezcan - Bilemezsin bilemezsin
Yıldız Tezcan - Bu dünyanın gam yükünü
Yıldız Tezcan - Efendim
Yıldız Tezcan - Gel bari bari
Yıldız Tezcan - Gel beri
Yıldız Tezcan - Hancımışın yolcumuşun
Yıldız Tezcan - Kış leyla leyla
Yıldız Tezcan - Ne sevdiğin belli
Yıldız Tezcan - Bu Nem kaldı
Yıldız Tezcan - Sevemedim karagözlüm
Yıldız Tezcan - Çıkma karşıma
Yıldız Tezcan - Özür diliyorum senden


Yıldız Tezcan - Çayelinden Öteye ( Türküola 1079)...

Yıldız Tezcan - Aldırma Gönül
Yıldız Tezcan - Aşkın Beni Del Eyledi
Yıldız Tezcan - Bahçaya Gel Ki Görem
Yıldız Tezcan - Çayelinden Öteye
Yıldız Tezcan - Derdimi Dermana Geldim
Yıldız Tezcan - Derdinden Deli Oldum
Yıldız Tezcan - Esmerim Biçim Biçim
Yıldız Tezcan - Huzurum Kalmadı
Yıldız Tezcan - İki Dağın Arasında Kalmışam
Yıldız Tezcan - Köprünün Başlarında
Yıldız Tezcan - Maden Dağı
Yıldız Tezcan - Tanyeri Ağardı Şafak Sokuyor
Yıldız Tezcan - Yalancı


Yıldız Tezcan - Diğer albümlerin şarkıları...

Yıldız Tezcan - Bir Yeniden Doğabilsem.mp3
Yıldız Tezcan - Hep Senin İçin.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Çıkar.mp3


Yıldız Tezcan - Dünya Malı Dünyada Kalır 2014...

Yıldız Tezcan - Dünya Malı Dünyada Kalır.mp3
Yıldız Tezcan - Ellerin Dert Görmesin.mp3


Yıldız Tezcan - Ey Sevdiğim Neredesin ( Türküola 1660)...

Yıldız Tezcan - Bir Kulunu Çok Sevdim
Yıldız Tezcan - Bugünler Yaşanacak
Yıldız Tezcan - Dinle
Yıldız Tezcan - Ey Sevdiğim Neredesin
Yıldız Tezcan - Işık Ver Tanrım
Yıldız Tezcan - Mutlu Ol Yeter
Yıldız Tezcan - Track 3
Yıldız Tezcan - Track 5
Yıldız Tezcan - Track 6


Yıldız Tezcan - Fırat Kenarında Yüzen Kayıklar 1969...

Yıldız Tezcan - Ana Beni Eversene.mp3
Yıldız Tezcan - Aşka Tövbeler Olsun.mp3
Yıldız Tezcan - Asker Oldum Giydim Yelek.mp3
Yıldız Tezcan - Dol Karabakır Dol.mp3
Yıldız Tezcan - Esmerim.mp3
Yıldız Tezcan - Feryat.mp3
Yıldız Tezcan - Fırat Kenarında Yüzen Kayıklar.mp3
Yıldız Tezcan - Gönül Kuşum.mp3
Yıldız Tezcan - Men Sevirem.mp3
Yıldız Tezcan - Postacı.mp3
Yıldız Tezcan - Vefasız Tasasız Yarim.mp3
Yıldız Tezcan - Yeter Olsun.mp3


Yıldız Tezcan - Görüş Günü 2000...

Yıldız Tezcan - Anneciğim.mp3
Yıldız Tezcan - Ben Nasıl Edem.mp3
Yıldız Tezcan - Don Gel Artık.mp3
Yıldız Tezcan - Görüş Günü.mp3
Yıldız Tezcan - Hasret.mp3
Yıldız Tezcan - Mavi Çalar.mp3
Yıldız Tezcan - Mavi Gözler.mp3
Yıldız Tezcan - Narini.mp3
Yıldız Tezcan - Nolur.mp3
Yıldız Tezcan - Vay Dünya.mp3
Yıldız Tezcan - Yolun Sonu.mp3


Yıldız Tezcan - Gülüyorsun Ağlanacak Haline 1971...

Yıldız Tezcan - Gülüyorsun Ağlanacak Haline.mp3
Yıldız Tezcan - Söyle Söyle.mp3


Yıldız Tezcan - Gurbet Yolu (2007)...

Yıldız Tezcan - Ağlayan Gözlerim
Yıldız Tezcan - Atımı Bağladım
Yıldız Tezcan - Beni Leyla Edip
Yıldız Tezcan - Çeke Çeke
Yıldız Tezcan - Dertliyim
Yıldız Tezcan - Ekinle Biçer Oldu
Yıldız Tezcan - Gam Yükü
Yıldız Tezcan - Gel Bari Bari
Yıldız Tezcan - Gelin Oldum Giyemedim
Yıldız Tezcan - Gurbet Yolu
Yıldız Tezcan - Hancı Mısın
Yıldız Tezcan - Kapı Önünde Durdum
Yıldız Tezcan - Köyde Bir Güzel Sevdim
Yıldız Tezcan - Kundurama Kum Doldu


Yıldız Tezcan - Hasret (2000)...

Yıldız Tezcan - Anneciğim
Yıldız Tezcan - Ben nasıl edem
Yıldız Tezcan - Don gel artık
Yıldız Tezcan - Görüş günü
Yıldız Tezcan - Hasret
Yıldız Tezcan - Mavi gözler
Yıldız Tezcan - Mavi çalar (ÜH)
Yıldız Tezcan - Narini
Yıldız Tezcan - Vay dünya dünya
Yıldız Tezcan - Yolun sonu
Yıldız Tezcan - İnce ince & Nolur


Yıldız Tezcan - Kara Kaşlı Haticem...

Yıldız Tezcan - Kara Kaşlı Haticem.mp3
Yildiz Tezcan - Perisanim.mp3


Yıldız Tezcan - Katip Arzuhalim 2016...

Yıldız Tezcan - Efkarlıyım Bu Gece.mp3
Yıldız Tezcan - Felek Saadetimi Elimden Aldı.mp3
Yıldız Tezcan - Görmedim Ömrümde Böyle Zalim.mp3
Yıldız Tezcan - Handan.mp3
Yıldız Tezcan - Hayatın Kahrı.mp3
Yıldız Tezcan - Katip Arzuhalim Yaz Yare Böyle.mp3
Yıldız Tezcan - Kaybolan Günler.mp3
Yıldız Tezcan - Sokak Kadını.mp3
Yıldız Tezcan - Uyan Yarim.mp3


Yıldız Tezcan - Kimsesizim 2014...

Yıldız Tezcan - Çöle Bindim Hecine.mp3
Yıldız Tezcan - Kimsesizim


Yıldız Tezcan - Nar Tanesi 2015...

Yildiz Tezcan - Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - Nar Tanesi.mp3


Yıldız Tezcan - Net Müzik - Stereo...

Yıldız Tezcan - 01- Bilemezsin Bilemezsin.mp3
Yıldız Tezcan - 02- Allah Rızası için.mp3
Yıldız Tezcan - 03- Tatlı Dillim Güler Yüzlüm.mp3
Yıldız Tezcan - 04- Katip Arzuhalim Yaz Yare Böyle.mp3
Yıldız Tezcan - 05- Dane Dane Benleri Var.mp3
Yıldız Tezcan - 06- Unutursun Diye.mp3
Yıldız Tezcan - 07- Bu Ayrılık Sana Da Mı.mp3
Yıldız Tezcan - 08- Bir Dost Bulamadım.MP3
Yıldız Tezcan - 09- Kışlalar Doldu Bugün.mp3
Yıldız Tezcan - 10- Saha Doğru Giden Kervan.mp3
Yıldız Tezcan - 11- Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - 12- Nar danesi.mp3
Yıldız Tezcan - 13- Ağlatan Yıllar.mp3
Yıldız Tezcan - 14- Bitmeyan Acı.MP3
Yıldız Tezcan - 15- Halamın Kızı.mp3
Yıldız Tezcan - 16- Zeynebin Almanyaya Mektubu.mp3


Yıldız Tezcan - Sarayburnu'nda Aşk 2014...

Yildiz Tezcan - Çek elini ellerimden.mp3
Yıldız Tezcan - Sarayburnu'nda Aşk.mp3


Yıldız Tezcan - Seçme Türküler ( Türküola 763)...

Yıldız Tezcan - Ağam Almanyayı Mesken Mi Tuttun.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Kara Gözlüye.mp3
Yıldız Tezcan - Cevizin Yaprağı Dal Arasında.mp3
Yıldız Tezcan - Çıkma Karşıma.mp3
Yıldız Tezcan - Dumanlı Oy Bizim Eller.mp3
Yıldız Tezcan - Erzurum Dağları (U.H.).mp3
Yıldız Tezcan - Gel Bari Bari.mp3
Yıldız Tezcan - Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma.mp3
Yıldız Tezcan - Hancı Mısın Yolcu Musun.mp3
Yıldız Tezcan - Hastane Önünde İncir Ağacı.mp3
Yıldız Tezcan - Kara Tren Gelmez Mola.mp3
Yıldız Tezcan - Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim.mp3
Yıldız Tezcan - Leyla Leyla.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Sevdiğin Belli.mp3
Yıldız Tezcan - Talihim Yok Bahtım Kara.mp3


Yıldız Tezcan - Sevda Türküleri Box 2014...

Yıldız Tezcan - Ağlama Yar Ağlama.mp3
Yıldız Tezcan - Ali Yi Gördüm Ali Yi.mp3
Yıldız Tezcan - Aşkın Ne Derin Yareler Açtı Yüreğimde.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Of Çeksem Karşıkı Dağlar Yıkılır.mp3
Yıldız Tezcan - Çarşambayı Sel Aldı.mp3
Yıldız Tezcan - Cevizin Yaprağı Dal Arasında.mp3
Yıldız Tezcan - Dam Üstüne Çul Serer.mp3
Yıldız Tezcan - Duvar Üstünde Durdum.mp3
Yıldız Tezcan - Erzurum Dağları U H.mp3
Yıldız Tezcan - Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - Katip Arzuhalim.mp3
Yıldız Tezcan - Leyla Leyla.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Elmadır Nede Var.mp3
Yıldız Tezcan - Rüyada Gördüm Ana Kucağı.mp3


Yıldız Tezcan - Sokak Kadını - Görmedim Ömrümde Böyle Bir Zalim 2016...

Yıldız Tezcan - Görmedim Ömrümde Böyle Bir Zalim.mp3
Yıldız Tezcan - Sokak Kadını.mp3


Yıldız Tezcan - Sönmez 311...

Yıldız Tezcan - 01.Aşka inanmıyorum
Yıldız Tezcan - 02.Kimsesizim divaneyim
Yıldız Tezcan - 03.Gönülden sevmişim seni
Yıldız Tezcan - 04.Garibanım ben
Yıldız Tezcan - 05.Bir kız gördüm aksaraylı
Yıldız Tezcan - 06.Kaçmak istersen eğer
Yıldız Tezcan - 07.Merhametsiz sevgili
Yıldız Tezcan - 08.Mihrican mı değdi
Yıldız Tezcan - 09.Aşkına ben inanırım
Yıldız Tezcan - 10.Yol Muhammet Ali nindir
Yıldız Tezcan - 11.Yalan dünya yakma beni
Yıldız Tezcan - 12.Sen sebep oldun
Yıldız Tezcan - 13.Sabır taşı çatladı
Yıldız Tezcan - 14.Garibim yanarım
Yıldız Tezcan - 15.Yar bize gelir gider
Yıldız Tezcan - 16.Yasemin
Yıldız Tezcan - 17.Doğduğuma pişmanım
Yıldız Tezcan - 18.Yar yoluna mum yakarım
Yıldız Tezcan - 19.Biz antebin berdosuyuz
Yildız Tezcan - 20.İlk akşamdan


Yıldız Tezcan - Tatlı Dillim Güler Yüzlüm 2016...

Yıldız Tezcan - Ey Sevdiğim Benden Ayrı Gezersen.mp3
Yıldız Tezcan - Gaşların Kara Kara.mp3
Yıldız Tezcan - Gel Kibarım.mp3
Yıldız Tezcan - Halamın Kızı.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Elmadır Ne De Nar.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Güzel Yaratmış Yaradan.mp3
Yıldız Tezcan - Tatlı Dillim Güler Yüzlüm.mp3
Yıldız Tezcan - Yanıyorum Yanıyorum.mp3
Yıldız Tezcan - Zeynep'in Almanya'ya Mektubu.mp3


Yıldız Tezcan - Türküler...

Yıldız Tezcan - 01 - Ağam Almanya'yı Mesken Mi Tuttun
Yıldız Tezcan - 02 - Bir Kara Gözlüye
Yıldız Tezcan - 03 - Cevizin Yaprağı Dal Arasında
Yıldız Tezcan - 04 - Çıkma Karşıma
Yıldız Tezcan - 05- Dumanlı Oy Bizim Eller
Yıldız Tezcan - 06 - Erzurum Dağları (U.H.)
Yıldız Tezcan - 07 - Gel Bari Bari
Yıldız Tezcan - 08 - Gitme
Yıldız Tezcan - 09 - Gurbet Elde Bir Hal Geldi Başıma
Yıldız Tezcan - 10 - Hancı Mısın Yolcu Musun
Yıldız Tezcan - 11 - Hastane Önünde İncir Ağacı
Yıldız Tezcan - 12 - Kara Tren Gelmez M'ola
Yıldız Tezcan - 13 - Keklik Gibi Kanadımı Süzmedim
Yıldız Tezcan - 14 - Leyla Leyla
Yıldız Tezcan - 15 - Ne Sevdiğin Belli
Yıldız Tezcan - 16 - Talihim Yok Bahtım Kara


Yıldız Tezcan - Türküola 1385...

Yıldız Tezcan - 01 - Bir Mümdür
Yıldız Tezcan - 02 - Hamaylı Boynundayım
Yıldız Tezcan - 03 - Basına Döndüğüm
Yıldız Tezcan - 04 - Kalk Gidelim Şıh Bağına
Yıldız Tezcan - 05 - Ağlama Yar Ağlama
Yıldız Tezcan - 06 - Nem Alacak Felek Benim
Yıldız Tezcan - 07 - Çeçeno
Yıldız Tezcan - 08 - Le Hanım
Yıldız Tezcan - 09 - Deryalar
Yıldız Tezcan - 10 - Gel Gidelim Dosta Gönül
Yıldız Tezcan - 11 - Yaz Ayını Kış Ayına Bağlama
Yıldız Tezcan - 12 - Tutuyor Babadan Kalan Ocağım (u.h)
Yıldız Tezcan - 13 - Bu Yıl Benim Yeşil Bağım Kurdu
Yıldız Tezcan - 14 - Elinde Yeşil Fener


Yıldız Tezcan - Unutulur Mu 1986...

Yıldız Tezcan - Dilom
Yıldız Tezcan - Geceler
Yıldız Tezcan - Gül Yüzlü Sultanım
Yıldız Tezcan - Melek Yüzlüm
Yıldız Tezcan - Şu Gurbet Canıma Yetti
Yıldız Tezcan - Unutulur Mu
Yıldız Tezcan - Yallah Şoför
Yıldız Tezcan - Yarım Ayrı Gezme Gurbet Elde
Yıldız Tezcan - Bir Yeniden Doğabilsem
Yıldız Tezcan - Zalim Hey


Yıldız Tezcan - Uyan Yarim - Handan 2016...

Yıldız Tezcan - Handan.mp3
Yıldız Tezcan - Uyan Yarim.mp3


Yıldız Tezcan - Yavuz Asöcal 511...

Yıldız Tezcan - 01 - Boşu Boşuna.mp3
Yıldız Tezcan - 02 - Gözlerim Yolda.mp3
Yıldız Tezcan - 03 - İhtiyar Oldum.mp3
Yıldız Tezcan - 04 - Bir Dost Bulamadım.mp3
Yıldız Tezcan - 05 - Gitme.mp3
Yıldız Tezcan - 06 - Nar Tanesi.mp3
Yıldız Tezcan - 07 - Dane Dane Benleri Var.mp3
Yıldız Tezcan - 08 - Niye Çattin Kaşlarını.mp3
Yıldız Tezcan - 09 - Uzun İnce Bir Yoldayım.mp3
Yıldız Tezcan - 10 - Ömrüm.mp3
Yıldız Tezcan - 11 - He Gönül He.mp3
Yıldız Tezcan - 12 - Bu Ayrılık Sana Da Mı Kar Etti.mp3
Yıldız Tezcan - 13 - Dumanlı Dumanlı Oy Bizim Eller.mp3
Yıldız Tezcan - 14 - Aşkın Ne Derin & Çarşambayı Sel Aldı.mp3


Yıldız Tezcan - Yıldız Tezcan Efsanesi 2012...

Yıldız Tezcan - Agora Meyhanesi.mp3
Yıldız Tezcan - Ayrılık.mp3
Yıldız Tezcan - Bıraktım Artık Seni.mp3
Yıldız Tezcan - Cemo Senin Adına.mp3
Yıldız Tezcan - Döl Karabakır Döl.mp3
Yıldız Tezcan - Hapishane.mp3
Yıldız Tezcan - Hastane Önünde İncir Ağacı.mp3
Yıldız Tezcan - Kaldırım Meleği.mp3
Yıldız Tezcan - Kimsesizim.mp3
Yıldız Tezcan - Kırık Saz.mp3
Yıldız Tezcan - Kız Fatma.mp3
Yıldız Tezcan - Reyhan.mp3
Yıldız Tezcan - Tamara.mp3
Yıldız Tezcan - Yetim Yavrum.mp3


Yildiz Tezcan - Yildiz Tezcan Efsanesi 3(Unutursun Diye Çok Korkuyorum) (2011)

Yildiz Tezcan - Ana Kiz Beni Bosayiver.mp3
Yildiz Tezcan - Askina Ben Inanirim.mp3
Yildiz Tezcan - Cikma Karsima.mp3
Yildiz Tezcan - Dunyada Ask Olmasaydi.mp3
Yildiz Tezcan - Dunyanin Mali Dunyada Kalir.mp3
Yildiz Tezcan - Firat Kenarinda Yuzen Kayiklar.mp3
Yildiz Tezcan - Gonul Kusum.mp3
Yildiz Tezcan - Istanbulda Bir Kiz Sevdim.mp3
Yildiz Tezcan - Merhametsiz Sevgilim.mp3
Yildiz Tezcan - Mihrican Mi Degdi.mp3
Yildiz Tezcan - Pinar Olsam.mp3
Yildiz Tezcan - Tutmuyor Babadan Kalan Ocagim.mp3
Yildiz Tezcan - Unutursun Diye.mp3
Yildiz Tezcan - Vildan.mp3


Yıldız Tezcan - Yolumuz Gurbete Düştü...

Yıldız Tezcan - Ayna Ayna Ellere.mp3
Yıldız Tezcan - Ben Senin Derdini Çekemem Gönül.mp3
Yıldız Tezcan - Bir Avcı Avladı Beni.mp3
Yıldız Tezcan - Bölüşemedim Felek İle Kozumu (U.h).mp3
Yıldız Tezcan - Çay Elinden Öteye.mp3
Yıldız Tezcan - Eyer Giderişen Bizim Ellerden.mp3
Yıldız Tezcan - Kara Basma İz Olur.mp3
Yıldız Tezcan - Kara Çadır Düzdedir.mp3
Yıldız Tezcan - Köprünün Başındayım.mp3
Yıldız Tezcan - Ne Sorarsın Behey Gardaş.mp3
Yıldız Tezcan - Pencereden Kar Geliyor (U.h).mp3
Yıldız Tezcan - Şu Gurbetin Kahrı.mp3
Yıldız Tezcan - Yarım Senden Ayrılalı.mp3
Yıldız Tezcan - Yolumuz Gurbete Düştü.mp3
Yıldız Tezcan - Zuftu.mp3


Yıldız Tezcan 1970...

Yıldız Tezcan - Agora Meyhanesi.mp3
Yıldız Tezcan - Benim De Bir Canım Yok Mu.mp3
Yıldız Tezcan - Berduş Yıldız.mp3
Yıldız Tezcan - Dedi Ki Yok Yok.mp3
Yıldız Tezcan - Hapishane.mp3
Yıldız Tezcan - Lekeli Kadın.mp3
Yıldız Tezcan - Para İle Saadet Olmaz.mp3
Yıldız Tezcan - Sarayburnunda Aşk.mp3
Yıldız Tezcan - Uzat Serçe Parmağını.mp3
Yıldız Tezcan - Zalim Mektup.mp3


Yıldız Tezcan Şarkıları ( Albümlerde olmayanlar)...

Yıldız Tezcan - Ağlayacaksn.mp3
Yıldız Tezcan - Agora Meyhanesi.mp3
Yıldız Tezcan - Aman Dnya Ne Dar İmi.mp3
Yıldız Tezcan - Aşka iNan Gel - Eser Selahattin Sarkaya.mp3
Yıldız Tezcan - Aşkın Ne Derin Yareleru.h.mp3
Yıldız Tezcan - Aşkınla Ben Divaneyim - Yeşilçam Klasikleri.mp3
Yıldız Tezcan - Benimde Canım Var Bende İnsanım.mp3
Yıldız Tezcan - Boşu Boşuna.mp3
Yıldız Tezcan - Dilom Diva Dan Armaan.mp3
Yıldız Tezcan - Dumanl Dumanl Oy Bizim Eller.mp3
Yıldız Tezcan - Elimden Resmin Düşmedi Sevgilim Damar.mp3
Yıldız Tezcan - Ellere Kanarak Sevgimizi Yıktın.mp3
Yıldız Tezcan - Ey Sevdiğim Benden Ayrı Gezersen.mp3
Yıldız Tezcan - Gasların Gara Gara Leylam - Neşet Ertaş.mp3
Yıldız Tezcan - Geceler.mp3
Yıldız Tezcan - Halina Bak şU Gönlümün Narina Bak (u.H.).mp3
Yıldız Tezcan - Hasret Süper Parça.mp3
Yıldız Tezcan - Hastane Önünde İncir Ağacı.mp3
Yıldız Tezcan - Hayat kadını.mp3
Yıldız Tezcan - İsyankarım - Damar.mp3
Yıldız Tezcan - İzdrapla Nlerim 1967 Ramjam Nostalgıa .mp3
Yıldız Tezcan - Kara Kaşlı Yar Sevda Alpay - Aranje Zafer Dilek.mp3
Yıldız Tezcan - Kız Fatma 1967 Ramjam Nostalgıa.mp3
Yıldız Tezcan - Liseli Sevgilim.mp3
Yıldız Tezcan - N.akayır-Erzurum Dalar Da Kar İle Boran u.h.mp3
Yıldız Tezcan - Nar Danesi.mp3
Yıldız Tezcan - Neden.mp3
Yıldız Tezcan - Nedendir De Suna Boylum Nedendir.mp3
Yıldız Tezcan - Ölmek İstiyorum Ramjam Nostalgıa .mp3
Yıldız Tezcan - Para İle Saadet Olmaz.mp3
Yıldız Tezcan - Sevda Çiçeğim.mp3
Yıldız Tezcan - Sıla.mp3
Yıldız Tezcan - Söylenir Bana 1967 Nostalgıa.mp3
Yıldız Tezcan - Şu Gurbet Canma Yetti.mp3
Yıldız Tezcan - Üniversiteli.mp3
Yıldız Tezcan - Unutursun Diye.mp3
Yıldız Tezcan - Yeniden Doğabilsem Divadan Armaan Arabesk.mp3
Yıldız Tezcan - Yetim Yavrum 1967 Ramjam Nostalgıa.mp3

Yildiz-Tezcan-Minareci-3066 Yildiz-Tezcan-1-1974 Yildiz-Tezcan-1-Turkofon-Almanya-900035-1974 Yildiz-Tezcan-1385-Turkuola Yildiz-Tezcan-2-Turkuola-900066 Yildiz-Tezcan-2-Minareci-Almanya-3159-1976 Yildiz-Tezcan-2-Turkuola-Almanya-9000-0661974 Yildiz-Tezcan-3-Turkuola-Almanya-0333-1975 Yildiz-Tezcan-4-Turkuola-Almanya-0620-1975 Yildiz-Tezcan-45-lik-plak Yildiz-Tezcan-5-Lale-053 Yildiz-Tezcan-6-Uzelli-Almanya-0325-1976 Yildiz-Tezcan-9edz4-Th Yildiz-Tezcan-Aglama-Yar-Turkuola-1385 Yildiz-Tezcan-Aglatan-Yillar-Bitmeyen-Aci-1974 Yildiz-Tezcan-Agora-Meyhanesi Yildiz-Tezcan-Allah-Rizasi-Icin-Bilemezsin-1973 Yildiz-Tezcan-Alparslan-Almanya-8070 Yildiz-Tezcan-Anadan-Ayri-Turkuola-1815 Yildiz-Tezcan-Anadan-Ayri-Turkuola-Almanya-1815-1984 Yildiz-Tezcan-Askina-Ben-Muhtacmiyim-Cok-Toysun-Sevgilim-1970 Yildiz-Tezcan-Bir-Ask-Icin-Olunur-Mu-Ne-Guzel-Yaratmis-Seni-Y Yildiz-Tezcan-Bir-Ask-Icin-Olunur-Mu-Ne-Guzel-Yaratmis-Seni-Ya Yildiz-Tezcan-Bir-Demet-Turku Yildiz-Tezcan-Bu-Dunyanin-Gam-Yukunu Yildiz-Tezcan-Bu-Dunyanin-Gam-Yukunu-1978 Yildiz-Tezcan-Canim-Canim-Minareci-Almanya-4339-1986 Yildiz-Tezcan-Cayelinden-Oteye-Turkuola-1079-1978 Yildiz-Tezcan-Ceke-Ceke-Bu-Dert-Beni-Oldurur-Gurbet-Yolu-Gari Yildiz-Tezcan-Cikma-Karsima-Kis-Leyla-Leyla-1975 Yildiz-Tezcan-Dam-Ustunde-Cul-Serer-Su-Sazima-Bir-Duzen-Ver-1 Yildiz-Tezcan-Dane-Dane-Benleri-Unutursun-Diye-1971 Yildiz-Tezcan-Dunya-Mali-Dunyada-Kalir Yildiz-Tezcan-Ecel-Gelip-Kapimi-Caldi-Son-Duragim-1968 Yildiz-Tezcan-Edifon-1583 Yildiz-Tezcan-Efkarliyim-Bu-Gece-Kaslarin-Gara-Gara-1971 Yildiz-Tezcan-Ellerin-Dert-Gormesin-Dunyanin-Mali-Dunyada-Kal Yildiz-Tezcan-Esmerim-Ayrilik-1965 Yildiz-Tezcan-Ey-Sevdigim-Neredesin-Turkuola-1660 Yildiz-Tezcan-Ey-Sevdigim-Neredesin-Turkuola-Almanya-1660-19 Yildiz-Tezcan-Firat-Kenarinda-Yuzen-Kayiklar Yildiz-Tezcan-folder Yildiz-Tezcan-Gel-Bari-Bari-Sinesine-Vura-Vura-1975 Yildiz-Tezcan-Gitme-Ozmuziksan-2011 Yildiz-Tezcan-Gorus-Gunu-Dunya-Muzik-2006 Yildiz-Tezcan-Guluyorsun-Aglanacak-Haline Yildiz-Tezcan-Gurbet-Yolu-1 Yildiz-Tezcan-Gurbet-Yolu-2 Yildiz-Tezcan-Gurbet-Yolu-3 Yildiz-Tezcan-Gurbet-Yolu-4 Yildiz-Tezcan-Hasret-2000 Yildiz-Tezcan-Hastahane-Onunde-Kiremitte-Buzmusun-Sevdali-G Yildiz-Tezcan-Hastahane-Yollari-Cevizin-Yapragi-Dal-Arasinda Yildiz-Tezcan-images Yildiz-Tezcan-Kara-Kasli-Haticem Yildiz-Tezcan-Katip-Arzuhalim Yildiz-Tezcan-Kaybolan-Gunler-Hayatin-Kahri-1973 Yildiz-Tezcan-Kimsesizim Yildiz-Tezcan-Kirik-Sazim-Ozmuziksan-2012 Yildiz-Tezcan-Merhametsiz-Sevgili-Pinar-Olsam-Bir-Of-Ceksem Yildiz-Tezcan-Minareci-Almanya-3066-1975 Yildiz-Tezcan-Nar-Tanesi Yildiz-Tezcan-Nem-Kaldi-Gel-Beri-Beri-1974 Yildiz-Tezcan-Net-Muzik-Stereo Yildiz-Tezcan-Odeon-LP-301 Yildiz-Tezcan-Omrum-He-Gonul-He-1973 Yildiz-Tezcan-Ruyada-Gordum-Ana-Kucagi-Kundurama-Kum-Doldu-19 Yildiz-Tezcan-Sarkofon-0104-1975 Yildiz-Tezcan-Secme-Turkuler-Turkuola-Almanya-0763-1977 Yildiz-Tezcan-Seyyah-Olup-Su-Alemi-Gezerim-Kader-Torbasi-1966 Yildiz-Tezcan-Sokak-Kadini-Gormedim-Omrumde-Boyle-Bir-Zalim Yildiz-Tezcan-Sonmez-311 Yildiz-Tezcan-Sonuk-Kalir-Mehtap-Bile-Sevda-Cicegim-1969 Yildiz-Tezcan-Tatli-Dillim-Guler-Yuzlum Yildiz-Tezcan-Unutulurmu-Arabesk-Turkuler-Turkuola-Almanya-2 Yildiz-Tezcan-Unutulurmu-Gunes-0121-1980 Yildiz-Tezcan-Unutursun-Diye-Cok-Korkuyorum-Ozmuziksan-2011 Yildiz-Tezcan-Uyan-Yarim-Handan Yildiz-Tezcan-Vatan-Asktan-Ustundur-Zalim-Mektup-1968 Yildiz-Tezcan-Yavuz-0511 Yildiz-Tezcan-Yavuz-Asocal-511 Yildiz-Tezcan-Yildiz-Tezcan Yildiz-Tezcan-Yildiz-Tezcan-1970 Yildiz-Tezcan-Yildizlar-Gecidi-Turkofon-Turkiye-2007 Yildiz-Tezcan-Yolumuz-Gurbete-Dustu Yildiz-Tezcan-Zeyneb-in-Almanya-Mektubu-Halamin-Kizi-1971

1 yorum: