8 Nisan 2015 Çarşamba

Derdiyoklar Ikilisi (Derdiçoklar Ikilisi)23 Full Albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Derdiyoklar Ikilisi (Derdiçoklar Ikilisi)23 Full Albüm...

Derdiçoklar - Aglama ( Uzelli 1178)...

Derdiçoklar - Aglama
Derdiçoklar - Aman Yar
Derdiçoklar - Daglar Daglar
Derdiçoklar - Derdimin Dermani
Derdiçoklar - Güzelin Adi Zeynep
Derdiçoklar - Hele Hele Güzel Yar
Derdiçoklar - Kaldik Gurbet Ellerinde
Derdiçoklar - Kirmizi Gül
Derdiçoklar - Neylesin
Derdiçoklar - Sar Beni Daglar
Derdiçoklar - Zulufunu Tara Kiz


Derdiçoklar - Kardesçesine...

Derdiçoklar - Aman gelin
Derdiçoklar - Ammaney ammaney
Derdiçoklar - Bize mesken oldu el kapilari
Derdiçoklar - Çekin halay dizilsin
Derdiçoklar - Derdiçoklar saz çalsin
Derdiçoklar - Enstrümantel
Derdiçoklar - Ganatli gapinin çifte sunasi( U.H)
Derdiçoklar - Gardiyanli evimiz var
Derdiçoklar - Gel münürüm geç münürüm
Derdiçoklar - Kardesçesine
Derdiçoklar - Söyle yarim söyle
Derdiçoklar - Unuttunmu


Derdiçoklar - Ahmet Mehmet Ramazan ( Uzelli 1118) 1985...

Derdiçoklar - Ahmet Mehmet Ramazan
Derdiçoklar - Asker Oldum Vatana
Derdiçoklar - Deli Gönlüm
Derdiçoklar - Dertler Benden Bin Türlü
Derdiçoklar - Dünyanin Hali
Derdiçoklar - Gurbet Elde Gezdim
Derdiçoklar - Gülüm Nacar Aglama
Derdiçoklar - Leylo Kizi
Derdiçoklar - Merhaba
Derdiçoklar - Nazli Yar
Derdiçoklar - Oldum Oldum
Derdiçoklar - Ölem Ben
Derdiçoklar - Yüce Dag Basinda


Derdiyoklar - Adak...

Derdiyoklar - Adak
Derdiyoklar - Agladim Durdum
Derdiyoklar - Arguvan Halayi
Derdiyoklar - Boz Atli Hizir
Derdiyoklar - Elif
Derdiyoklar - Gülmedim Cihanda
Derdiyoklar - Halay Çekelim
Derdiyoklar - Malatya Kirklar Semahi
Derdiyoklar - Ne Güzel
Derdiyoklar - Sende Yurdun Korkusu
Derdiyoklar - Sevda Ne Demekmis


Derdiyoklar - Aman Cano 1985...

Derdi Yoklar - Aman Cano
Derdi Yoklar - Aramizdan yokmus gibi
Derdi Yoklar - Arif
Derdi Yoklar - Bu hasretlik çekilmez oldu
Derdi Yoklar - Digel aglatma beni
Derdi Yoklar - Gel hele de Kurban gel hele
Derdi Yoklar - Hele canim hele gülüm
Derdi Yoklar - Insan sevgisi
Derdi Yoklar - Odama serdim haliyi
Derdi Yoklar - Ögretmenler
Derdi Yoklar - Özünü bilmiyenler
Derdi Yoklar - Uzun hava


Derdiyoklar - Arif Dogan Arif Ölen Disko Folk 1983...

Derdiyoklar - Aman Aman ( Arguvan Havasi)
Derdiyoklar - Arif Dogup Arif Ölen Ariftir
Derdiyoklar - Dil Meze
Derdiyoklar - Gül Hele Gurban
Derdiyoklar - Insan Sevgisi
Derdiyoklar - Mendil Aldim
Derdiyoklar - Odana Serdim Hali
Derdiyoklar - Ögretmenler
Derdiyoklar - Ölmüs Bir Insan
Derdiyoklar - Silaya Dogru
Derdiyoklar - Taklitçiler
Derdiyoklar - Yürü Canim


Derdiyoklar - Ali Bagisla Beni Akbas Müzik Almanya 0021 2001...

Derdiyoklar - Bagisla Beni
Derdiyoklar - Ben Bilmiyom
Derdiyoklar - Halay ( Enstrümantal)
Derdiyoklar - Halay Çekin
Derdiyoklar - Karadeniz
Derdiyoklar - Kim Kimdir
Derdiyoklar - Leyla
Derdiyoklar - Selam Çocuklara
Derdiyoklar - Sen Dertlisin
Derdiyoklar - Sevdalilar Dügünü
Derdiyoklar - Yaraliyim


Derdiyoklar - Çoban Mamos Türküola Almanya 1904 1985...

Derdiyoklar - Baris Içinde
Derdiyoklar - Çoban Mamos
Derdiyoklar - Derdigüzel Aglama ( Arguvan Havasi)
Derdiyoklar - Dom Dom Kursunu
Derdiyoklar - Elin Memleketi Bize Yar Olmaz
Derdiyoklar - Garip Modalar
Derdiyoklar - Gözlerin Bakip Da Görmedigi
Derdiyoklar - Kanser
Derdiyoklar - Kara Üzüm Habbesi
Derdiyoklar - Korkirem Balam (Azeri)
Derdiyoklar - Kötüler Ermez Menzile
Derdiyoklar - Sen Degil Bagim


Derdiyoklar - Derdiyoklar 1983...

Derdiyoklar - Ah Almanya
Derdiyoklar - Bizim Elde Uzun Olur Geceler(uh)
Derdiyoklar - Çocuklar
Derdiyoklar - Dediler
Derdiyoklar - Dertler meydanda
Derdiyoklar - Dur bir haber versene
Derdiyoklar - Durmadan gel
Derdiyoklar - Hayvanlar
Derdiyoklar - Kazmayi vur vur madene
Derdiyoklar - Selam Karadenize
Derdiyoklar - Sevine
Derdiyoklar - Yar geldi


Derdiyoklar - Disko Folk 2 - Yasayin Hayvanlar Türküola Almanya 1478 1981...

Derdiyoklar - Baslik Parasi
Derdiyoklar - Çocuklar
Derdiyoklar - Dam Üstünde Uzun Uzun Bacalar - Arguvan Havalari
Derdiyoklar - Deli Bayrami
Derdiyoklar - Gel Gel
Derdiyoklar - Liebe Gabi
Derdiyoklar - Maden Ocagi
Derdiyoklar - Özüne Özüm Kurban ( Azeri)
Derdiyoklar - Selam Karadenize
Derdiyoklar - Üç Gün Arpali Derem
Derdiyoklar - Yasayin Hayvanlar
Derdiyoklar - Yavuk Bülbül


Derdiyoklar - Disko Folk 5 Yasinda Türküola Almanya LP 7474 - MC 1798 1984...

Derdiyoklar - Bir Dert Nehiri
Derdiyoklar - Deli Kus
Derdiyoklar - Gül Yüzlü Seytan
Derdiyoklar - K. Semahi
Derdiyoklar - Oldum Oldum
Derdiyoklar - Rehmeler ( Ruhiye)
Derdiyoklar - Salinda Yürü
Derdiyoklar - Sende Yurdun Kokusu Var
Derdiyoklar - Veren Olmaz Bizim Elin Tadini
Derdiyoklar - Yaz Gazeteci Yaz


Derdiyoklar - Disko Folk 2003 ( Türküola 1281)

Derdiyoklar - Alman Marki
Derdiyoklar - Asik Mahzuni'ye
Derdiyoklar - Ata Sözleri
Derdiyoklar - Dervis Emmi
Derdiyoklar - Eminem
Derdiyoklar - Fethiyem
Derdiyoklar - Halay
Derdiyoklar - Karadeniz Türküsü
Derdiyoklar - Küregi Vicdansiz
Derdiyoklar - Nazey
Derdiyoklar - Soför Gardas
Derdiyoklar - Yadoy


Derdiyoklar - Elife...

Derdi Yoklar- Bir Yarsevdim Dilekten(uh)
Derdi Yoklar- Derdo
Derdi Yoklar- Elife
Derdi Yoklar- Gelhele
Derdi Yoklar- Gibiyim
Derdi Yoklar- Halay
Derdi Yoklar- Odana Serdim Hali
Derdi Yoklar- Ögretmenler
Derdi Yoklar- Sever
Derdi Yoklar- Sevgi
Derdi Yoklar- Suyun Ortasinda Yilgin Adas(uh)


Derdiyoklar - Hop Hop Dazlaklar - Disko Folk On Yasinda Türküola Almanya 12379 1989...

Derdiyoklar - Aglaya Aglaya
Derdiyoklar - Aglayan Kiz
Derdiyoklar - Bize Derdiyoklar Derler
Derdiyoklar - Dinci Misin Cinci Misin
Derdiyoklar - Emmi Sana Kurban Olam
Derdiyoklar - Hemso
Derdiyoklar - Hop Hop Dazlaklar
Derdiyoklar - Istanbula Göç
Derdiyoklar - Karaköyde Bir Ev Vardir
Derdiyoklar - Robotlarin Aski
Derdiyoklar - Sosyaldemokrat
Derdiyoklar - Uyu Uyu Yat


Derdiyoklar - Klasikleri...

Derdiyoklar Klasikleri - Baris Içinde
Derdiyoklar Klasikleri - Dom Dom Kursunu
Derdiyoklar Klasikleri - Gül Hele Gurban
Derdiyoklar Klasikleri - Oldum Oldum
Derdiyoklar Klasikleri - Ötme Bülbül
Derdiyoklar Klasikleri - Selam Karadenize
Derdiyoklar Klasikleri - Sen Degil Bagim
Derdiyoklar Klasikleri - Sende Yurdun Korkusu
Derdiyoklar Klasikleri - Silaya Dogru
Derdiyoklar Klasikleri - Türkülerle Gömün Beni
Derdiyoklar Klasikleri - Yollar Bizimdir


Derdiyoklar - Nem Kaldi...

Derdiyoklar - Bozuk
Derdiyoklar - Dervis Emmi
Derdiyoklar - Dost Aci Söylermis
Derdiyoklar - Emine (U.H)
Derdiyoklar - Fethiyem
Derdiyoklar - Halay Bizim Çekelim
Derdiyoklar - Karadeniz
Derdiyoklar - Nem Kaldi
Derdiyoklar - Sevdigim
Derdiyoklar - Soför Gardas
Derdiyoklar - Yar Oy


Derdiyoklar - Öküz Çagi Türküola Almanya 2316 1988...

Derdiyoklar - Almanyada Bir Kiz Sevdim.mp3
Derdiyoklar - Benden Selam Deyin Sevgili Yara.mp3
Derdiyoklar - Bu Sevdaya Neden Inandin.mp3
Derdiyoklar - Dogayi Sev.mp3
Derdiyoklar - Gençler Gençler.mp3
Derdiyoklar - Hamo Dayi.mp3
Derdiyoklar - Horoz Vaktinde Ötmesi Lazim.mp3
Derdiyoklar - Kaderimmi Pederimmi.mp3
Derdiyoklar - Köseyi Dönmek Için.mp3
Derdiyoklar - Öküz Çagi.mp3
Derdiyoklar - Oldun Kurtuldun.mp3
Derdiyoklar - Perisan Haldaydi.mp3


Derdiyoklar - Ol Ki Meshur Olasin Özdemir 2005...

Derdiyoklar - Ol ki Meshur Olasin Sen
Derdiyoklar - Uzaylilar
Derdiyoklar - Türkülerle Gömün Beni
Derdiyoklar - Emine ( Isyan Etme)
Derdiyoklar - Üç Ileri Bir Geri
Derdiyoklar - Beni Hatirla
Derdiyoklar - Olayim
Derdiyoklar - Toprak Altinda
Derdiyoklar - Bir Halin Var
Derdiyoklar - Dost Mahzuni


Derdiyoklar - Oyun Havalari Ve Halaylar Türküola Almanya 1960 1985...

Derdiyoklar - A Kuzu
Derdiyoklar - Aldandi Yar Aldandi
Derdiyoklar - Ankara Oyunu
Derdiyoklar - Azeri Oyunlari & Tar Taksimi
Derdiyoklar - Çayda Çira
Derdiyoklar - Çiftetelli
Derdiyoklar - Delinoy
Derdiyoklar - Dogu Anadolu Dik Oyunu
Derdiyoklar - Dom Dom Kursunu
Derdiyoklar - Gülüp Oynayalim
Derdiyoklar - Halay Bizim Çekelim
Derdiyoklar - Hareketli Ege Oyunlari & Cura Taksimi
Derdiyoklar - Kaleden Kaleye Sahin Uçurdum
Derdiyoklar - Karadeniz Oyunu
Derdiyoklar - Karam
Derdiyoklar - Kizilciklar Oldu Mu
Derdiyoklar - Maçka Yollari
Derdiyoklar - Mastika
Derdiyoklar - Mavilim Maviselim
Derdiyoklar - Narey
Derdiyoklar - Nurey
Derdiyoklar - Parmaginda Yüzükler (Emine)
Derdiyoklar - Seker Oglan
Derdiyoklar - Siçratma
Derdiyoklar - Topal Kosma
Derdiyoklar - Vis Vis Eliyle


Derdiyoklar - Özlenen Türküola Almanya 2201 1987...

Derdiyoklar - Aman Aman
Derdiyoklar - Boz Atli Hizir
Derdiyoklar - Dünyanin Akibeti
Derdiyoklar - Gezdim Usandim Yoruldum
Derdiyoklar - Günler Oldu
Derdiyoklar - Kadin Dirdiri Virviri
Derdiyoklar - Loy Loy
Derdiyoklar - Malatya'yi Arguvan Degmeli
Derdiyoklar - Para Para
Derdiyoklar - Ruhi Su Seslenir
Derdiyoklar - Siyah Saçlar
Derdiyoklar - Vah Vah


Derdiyoklar - Su Dünyanin Halki - Türküola Almanya 1153 1979...

Derdiyoklar - Bu Nedir
Derdiyoklar - Derdiyoklar
Derdiyoklar - Dert Deryasi ( Enstrumental)
Derdiyoklar - Dert Deryasi
Derdiyoklar - Gurbet
Derdiyoklar - Leylo
Derdiyoklar - Nenni Nenni
Derdiyoklar - Ölmüs Dedem
Derdiyoklar - Ötme Bülbül
Derdiyoklar - Seherde Bir Baga Girdim
Derdiyoklar - Su Dünyanin Halki
Derdiyoklar - Tabiat


Derdiyoklar - Türkülerle Gömün Beni Türküola Almanya 12440 1992...

Derdiyoklar - Türkülerle Gömün Beni
Derdiyoklar - Hasan Usta
Derdiyoklar - Arguvanda Bir Güzel
Derdiyoklar - Güle Kurban Olunmazmi
Derdiyoklar - Avsar Elleri
Derdiyoklar - Biri Gurbet Biri Hasret
Derdiyoklar - Çobanin Mektubu
Derdiyoklar - Gidisat
Derdiyoklar - Baris Türküsü
Derdiyoklar - Selam Karadenize
Derdiyoklar - Haci Bektasa Sikayat


Derdiyoklar - Yolculuk Nereye Türküola Almanya 12461 1995...

Derdiyoklar - 01 Yolculuk Nereye Alman Efendi
Derdiyoklar - 02 Avrupali Çocuk
Derdiyoklar - 03 Bu Nedir ( Uzun Hava)
Derdiyoklar - 04 Türkü Siir Ask
Derdiyoklar - 05 Rüzgar Gulu
Derdiyoklar - 06 Gurban Olam
Derdiyoklar - 07 Gurbet Aksami
Derdiyoklar - 08 Bu Sira
Derdiyoklar - 09 Otuz Yedican
Derdiyoklar - 10 Eyvallah Piro
Derdiyoklar - 11 Vekaleti Kime Verdin Pir Sultan

Adak-Duygu-Muzik-1999 Aglama-Uzelli-1178 Ali-Bagisla-Beni-Akbas-Muzik-Almanya-0021-2001 Coban-Mamos-Turkuola-Almanya-1904-1985 Derdicoklar-Aglama Derdicoklar-Ahmet-Mehmet-Ramazan Derdicoklar-Kardescesine Derdiyoklar-Koleksiyon-Turkuola-Turkiye-2008 Derdiyoklar-Koleksiyon-Turkuola-Turkiye-2008-1 Disko-Folk-2-Yasayin-Hayvanlar-Turkuola-Almanya-1478-1981 Disko-Folk-5-Yasinda-Turkuola-Almanya-LP-7474-MC-1798-1984 Disko-Folk-Turkuola-Almanya-1281-1980 Disko-Folk-Turkuola-Almanya-1281-1980-1 Hop-Hop-Dazlaklar Hop-Hop-Dazlaklar-Disko-Folk-On-Yasinda-Turkuola-Almanya-12379 Okuz-Cagi-Turkuola-Almanya-2316-1988 Ol-Ki-Meshur-Olasin-Ozdemir-2005 Oyun-Havalari-Ve-Halaylar-Turkuola-Almanya-1960-1985 Ozlenen-Turkuola-2201 Ozlenen-Turkuola-Almanya-2201-1987 Su-Dunyanin-Halki-Turkuola-Almanya-1153-1979 Su-Dunyanin-Halki-Turkuola-Almanya-1153-1979 Turkulerle-Gomun-Beni-Turkuola-Almanya-12440-1992 Yolculuk-Nereye-Turkuola-Almanya-12461-1995

1 yorum: