27 Mart 2015 Cuma

Berkant - 7 Albüm - 90 adet 45 lik...

Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

20149819_berkant-1.jpg

Berkant'in Hayati

Berkant Akgürgen, (d. 31 Aralik 1938, Ankara) - (ö. 1 Ekim 2012, Istanbul), besteci, müzisyen, oyuncu.

Ortaögrenim yillarinda mizika ile edindigi müzik tutkusunu, piyano çalmaya baslayarak sürdüren Berkant, 1956 yilinda yatili olarak okudugu Denizli Lisesi' nden mezun oldu. Ilk kez 1957 yilinda Ankara'da bir dügün salonunda "Üstün Poyrazoglu Orkestrasi" ile sahneye çikti. Ayni yil kurdugu "Jüpiter Kenteti" adli müzik toplulugu ile gece kulüplerinde çalisti. Bu süreçte taninmasinin ardindan TRT Ankara Radyosu'nda program yapmaya basladi. Askerlik sürecinde bando takiminda yer almasinin ardindan Istanbul'a giderek saksafon ögrendi. 1964'te Ankara'da Yurdaer Dogulu ile orkestra kurarak çalismalarini sürdürdü. 1965 yilinda Vasfi Uçaroglu Orkestrasi'na solist olarak katilan Berkant, ilk plagini ayni yil çikardi. Sezen Cumhur Önal, Metin Bükey ve Teoman Alpay ile de çalisan sanatçi, 1967 yilinda çikardigi Samanyolu adli sarkisiyla çok kisa sürede zirveye tirmandi. 1967'de sinema alaninda da yer alan Berkant, 1971 yilina kadar çesitli filmlerde rol aldi. Beste ve sarki sözü uyarlamasi, yazarligi yapti.

Berkant'in seslendirdigi, sözlerini Teoman Alpay'in yazdigi ve bestesi Metin Bükey'e ait olan Samanyolu adli sarki, 1969 yilinda Hollandali pop sarkicisi David Alexander Winter tarafindan Oh Lady Mary adiyla seslendirilince batida da taninan bir parça haline geldi. Fakat parçayi tüm dünyada tanitan sarkici Patricia Carli olmustur. [3]Sarkinin plagi 1968 yilinda 100.000'in üzerinde satarak Türkiye'de platin plak alan ilk plak olur.

Berkant - Ah Kizlar...

20149804_berkant-ah-kzlar-1974.jpg
Berkant - Ah Kizlar.mp3
Berkant - Beni Biraz Dinler Misiniz.mp3
Berkant - Çiçekler Gönül Bahçesini Süsler.mp3
Berkant - Dogum Günün Kutlu Olsun.mp3
Berkant - Doyulmaz Bakisina.mp3
Berkant - Evvel Zaman Içinde.mp3
Berkant - Ilk Ask Unutulmaz.mp3
Berkant - Sen Sevmeden Sevildin.mp3
Berkant - Senden Güzel Görmedim.mp3
Berkant - Vuruldum Bir Kiza.mp3



Berkant - Bülbül Yuvasi...

20149805_berkant-bulbul-yuvasi-2.jpg
20149806_berkant-bulbul-yuvasi.jpg
01. Berkant - Sana Gönül Verdim Diye.mp3
02. Berkant - Kim Ögretti.mp3
03. Berkant - Hangimiz Bilir.mp3
04. Berkant - Ask Perisi ( Dügün Sarkisi ).mp3
05. Berkant - Aski Bana Sorarsan.mp3
06. Berkant - Ayrilik Kolay Olsa.mp3
07. Berkant - Bülbül Yuvasi ( Film Sarkisi ).mp3
08. Berkant - Gülüm , Çiçegim.mp3
09. Berkant - Ilk Askim.mp3
10. Berkant - Zor Gelir Gurbet.mp3



Berkant - Izdirap Çocugu...

20149807_berkant-izdrap-cocugu.jpg
01. Berkant - Izdirap Çocugu.mp3
02. Berkant - Ben , Sen , O.mp3
03. Berkant - Gözyaslari.mp3
04. Berkant - Dogum Günün Kutlu Olsun.mp3
05. Berkant - Sen Gidince.mp3
06. Berkant - Bekle Beni.mp3
07. Berkant - Kimbilir.mp3
08. Berkant - Siyah Gözler.mp3
09. Berkant - Askta Bunlar Yasak.mp3
10. Berkant - Evvel Zaman Içinde.mp3
11. Berkant - Uzun Kavak.mp3



Berkant - Mevsim Bahardi...

20149809_berkant-mevsim-bahardi.jpg
01. Berkant - Bahari Ben Neyleyim.mp3
02. Berkant - Elma Sekeri.mp3
03. Berkant - Kendim Ettim , Kendim Buldum.mp3
04. Berkant - Yalanci yarim.mp3
05. Berkant - Ah Kizlar.mp3
06. Berkant - Beni Biraz Dinlermisiniz.mp3
07. Berkant - Ey Sevda.mp3
08. Berkant - Mevsim Bahardi.mp3
09. Berkant - Çiçekler Gönül Bahçesini Süsler.mp3
10. Berkant - Al Benide.mp3
11. Berkant - Birazdan.mp3
12. Berkant - Herkes Unutur.mp3
13. Berkant - Ne Zaman.mp3
14. Berkant - Aski Tanisan.mp3
15. Berkant - Eger Dünyaya Yeniden Gelseydim.mp3
16. Berkant - Ilk Ask Unutulmaz.mp3
17. Berkant - Vuruldum Bir Kiza.mp3
18. Berkant - Seni Özlerim.mp



Berkant Midi Lp.6 Sarkili-sevilen Plak 303...

20149813_berkant-midi-lp-6-sarkl-sevilen-plak-303-1.jpg
20149817_berkant-midi-lp-6-sarkl-sevilen-plak-303-2.jpg
Berkant - Ayrilik Kolay Olsa.mp3
Berkant - Bahari Ben Neyleyim.mp3
Berkant - Ey Sevda.mp3
Berkant - Gülüm Çiçegim.mp3
Berkant - Ilk Askim.mp3
Berkant - Zor Gelir Gurbet.mp3



Berkant - Samanyolu...

01. Berkant - Ayse.mp3
02. Berkant - Samanyolu.mp3
03. Berkant - Kucak Açtim Sevgine.mp3
04. Berkant - Fani Dünya.mp3
05. Berkant - Selam Söyle Görürsen.mp3
06. Berkant - Nerde O Ilk Günün Sevinci.mp3
07. Berkant - Gönül Sen Diye Katlandi.mp3
08. Berkant - Tövbe Ettim Aska.mp3
09. Berkant - Ask Çiçegi.mp3
10. Berkant - Kizlar.mp3
11. Berkant - Yanimda Olsaydin.mp3



Berkant - Samanyolu ( 1993 )

20149811_berkant-samanyolu-1993.jpg
01. Berkant - Samanyolu.mp3
02. Berkant - Nisan Yagmuru.mp3
03. Berkant - Hayat Sevince Güzel.mp3
04. Berkant - Özledim Seni.mp3
05. Berkant - Sana Gönül Verdim Diye.mp3
06. Berkant - Çingene.mp3
07. Berkant - Mevsim Bahar Mi.mp3
08. Berkant - Sensizlik.mp3
09. Berkant - Ayri Düseli.mp3
10. Berkant - Esinti.mp3
11. Berkant - Fani Dünya.mp3
12. Berkant - Izdirap Çocugu.mp3



45 Lik Plaklari...90 adet...

Berkant - Ah Bekar Ah Sultanlik - Bir Yolcum Var
Berkant - Ah Bu Kizlar & Eger Dünyaya Yeniden Gelsem
Berkant - Aklin Nerdeydi - Kendim Ettim Kendim Buldum
Berkant - Al Beni De - Ne Zaman Ne Zaman
Berkant - Arabamin Atlari - Cici Papucum
Berkant - Ask Çiçegi - Içimde Sadece Aglamak Geçiyor
Berkant - Ask Deyip Geçmeyin & Vuruldum Ben Bir Kiza
Berkant - Askin Masalmis & Siyah Gözler
Berkant - Ayrilik & Adin Askmidir
Berkant - Ayrilik Deyince & Kismet Olursa
Berkant - Ayse & Asi Bana Sorarsan
Berkant - Bekle Beni & Ben Sen O
Berkant - Bir Içim Su & Bakkallar Satiyor Karaca Üzüm
Berkant - Birazdan & Kim Oldugumu Bir Bilsem
Berkant - Bülbül Yuvasi & Elma sekeri
Berkant - Bütün Dualarim Seninle & Tövbe Ettim Aska
Berkant - Cemo & Hayat Sevince Güzel
Berkant - Çiçekler Gönül Bahçesini Süsler & Kismet
Berkant - Çikarsin Heryerde Karsima & Doyulmaz Bakisina
Berkant - Çok Yalnizim & Dügün Sarkisi
Berkant - Degismeyen Ne Kaldi & Sana Gönül Verdim Diye
Berkant - Dinle Son Sözüm Sana & Sonbahar
Berkant - Dogum Günün Kutlu Olsun - Gel Güzel Yavrum
Berkant - Evvel Zaman içnde & Uzun Kavak
Berkant - Hangimiz Bilir & Kim Ögretti
Berkant - Herkes Unutur Sen Unutamazsin & Yine Yalnizim
Berkant - Ilk Ask Unutulmaz & Beni Biraz Dinlermisin
Berkant - Izdirap Çocugu & Fani Dünya
Berkant - Kalbimdesin Her Zaman & Askim Sana Yeterse
Berkant - Kimbilir Siyah Gözler
Berkant - Kiymetini Bilseydim Ben Eger & Çok Yasa
Berkant - Mevsim Bahardi & Aski Tanisan
Berkant - Nerede Ilk Günün Sevinci & Duydunuz Mu Askimi
Berkant - Samanyolu & Özledim Seni
Berkant - Sana Sarkimi Biraktim & Binbir Gece Masal
Berkant - Selam Söyle Görürsen & Kimse Çalmadi Kapimi
Berkant - Seni Bulsam Beni Beklerken & Doyulmaz Askina Bakisina
Berkant - Seni Bulsam Beni Beklerken & Yanimda Olsaydin
Berkant - Seni Özlerim & Ah Kizlar
Berkant - Sensizlik & Ayri Düseli
Berkant - Sevdim Seni & Mecnun Gibiyim
Berkant - Su Aydinin Usagi & Dere Geliyor Dere
Berkant - Yalanci & Süt Içtim Dilim Yandi
Berkant - Yillardan Sonra & Dönersen Bilmem Ki

Berkant - 45 lik Plak-Albüm kapak resimleri-104 adet...Rarlarin icindedir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder