15 Mart 2015 Pazar

Aglatan - Aglayan Turkuler 5 Full Album...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Aglayan - Aglatan Turkuler 5 Full Album
Rar sifresi - derya

Aglatan Türküler - Uzun Havalar 1...

20445238_aglatanturkuler-uzunhavalar-1-1.jpg
20445239_aglatanturkuler-uzunhavalar-1-2.jpg
Aglatan Türküler - Aysun Gülteker - Böyle Baglar.mp3
Aglatan Türküler - Belkis Akkale - Odam Kirectir Benim.mp3
Aglatan Türküler - Cavit Karabey - Yitirdim Yavrumu.mp3
Aglatan Türküler - Cemile Sönmez - Aman Yine Dikili.mp3
Aglatan Türküler - Erol Köker - Her Sabah Gel Gec Burdan.mp3
Aglatan Türküler - Gökmen Ürü - Su Cimeni.mp3
Aglatan Türküler - Haydar Öztürk - Ne Acep.mp3
Aglatan Türküler - Mehmet Calmasir - Yattim Gurbet Elde.mp3
Aglatan Türküler - Mehmet Seske - Kurulmus Dügün Hazir Pazarlik.mp3
Aglatan Türküler - Müslüm Gürses - Yaram Sizlar.mp3
Aglatan Türküler - Orhan Hakalmaz - Hapishanelere Günes Dogmuyor.mp3
Aglatan Türküler - Tülin Berbergil - Aksamlar Oldumu.mp3
Aglatan Türküler - Zara - Ben Bir Garip Bülbül Idim.mp3
Aglatan Türküler - Zara - Sad Olup Gülmedim.mp3


Aglatan Türküler - Uzun Havalar 2

20445240_aglatanturkuler-uzunhavalar-2-1.jpg
20445241_aglatanturkuler-uzunhavalar-2-2.jpg
Aglatan Türküler - Avsar Bozlagi (Bozlak-Zara).mp3
Aglatan Türküler - Baba Bugün (U.H-Siyahal).mp3
Aglatan Türküler - Bingol Depremi (U.H-Gülseren Tatlipinar).mp3
Aglatan Türküler - Bülbülü Suladim (U.H-Celal Bakar).mp3
Aglatan Türküler - Garip Aglar (Barak-Mehmet Seske).mp3
Aglatan Türküler - Güllü Pasa Kizi (U.H-Gülay Özer).mp3
Aglatan Türküler - Karsida Uzanir (Bozlak-Belkis Akkale).mp3
Aglatan Türküler - Mus Ovasi (Arguvanagzi-Celal Bakar).mp3
Aglatan Türküler - Musalla Tasi (Barak-Cavit Karabey).mp3
Aglatan Türküler - Oy Felek (Barak-Umut Yilmaz).mp3
Aglatan Türküler - Sari Yazma (Bozlak-Zara).mp3
Aglatan Türküler - Tokat Bir Dag Icinde (U.H-Orhan Hakalmaz).mp3


Aglayan Türküler 1 - 2009...

20445242_aglayan-trkler-1-1.jpg
20445243_aglayan-trkler-1-2.jpg
Aglayan Türküler - Avadi Nargele.mp3
Aglayan Türküler - Bana Yeter.mp3
Aglayan Türküler - Benim O Köylerde.mp3
Aglayan Türküler - Bu Sevda.mp3
Aglayan Türküler - Dersimli Kiz.mp3
Aglayan Türküler - Dönmeyesin.mp3
Aglayan Türküler - Esin Yeller.mp3
Aglayan Türküler - Gurbet Desen Ne Olur.mp3
Aglayan Türküler - Kara Gözlerin.mp3
Aglayan Türküler - Ne Zalim Kaderdir.mp3
Aglayan Türküler - Neues Textdokument.txt
Aglayan Türküler - Sende Ne Varki.mp3
Aglayan Türküler - Senden Oldu.mp3
Aglayan Türküler - Sormayasin.mp3
Aglayan Türküler - Yüregimin Basi.mp3


Aglayan Türküler 2 - 2010

20445244_aglayan-trkler-2-1.jpg
20445245_aglayan-trkler-2-2.jpg
Aglayan Türküler - 01. Neriman Ulusu & Neylersin.mp3
Aglayan Türküler - 02. Erkan Acar & Vuralar Beni.mp3
Aglayan Türküler - 03. Serpil Efe & Yikilasi Töreler.mp3
Aglayan Türküler - 04. Celal Çolak & Yar Olurmu.mp3
Aglayan Türküler - 05. Zer & Gönül Hirsizi.mp3
Aglayan Türküler - 06. Düzgün Ok & Hal Yaman.mp3
Aglayan Türküler - 07. Zuhalcan & Günlerim Geçmiyor.mp3
Aglayan Türküler - 08. Cemal Kaya & Haberin Olsun.mp3
Aglayan Türküler - 09. Neriman Ulusu & Imam Hüseyin.mp3
Aglayan Türküler - 10. Erkan Acar & Üzülme Yar.mp3
Aglayan Türküler - 11. Serpil Efe & Ayrilik Boynuma Zincir.mp3
Aglayan Türküler - 12. Cemal Kaya & Vicdansiz Yar.mp3
Aglayan Türküler - 13. Zer & Yandim Askina.mp3
Aglayan Türküler - 14. Düzgün Ok & Benim Babam.mp3
Aglayan Türküler - 15. Zuhalcan & Söyle Gönül.mp3
Aglayan Türküler - 16. Celal Çolak & Duydunmu.mp3


Aglayan Türküler 3...

20445246_aglayan-trkler-3-1.jpg
20445247_aglayan-trkler-3-2.jpg
Aglayan Türküler - Aynur Günes - Daglar.mp3
Aglayan Türküler - Cankat Erdogan - Ancak Beni Sen Yikarsin.mp3
Aglayan Türküler - Çesitli Sanatcilar - Yar Ettiler.mp3
Aglayan Türküler - Cigdem Elmas - Avare.mp3
Aglayan Türküler - Eda Doganay - Yoruldum Artik.mp3
Aglayan Türküler - Engin Aydin - Neyledim.mp3
Aglayan Türküler - Ercan Ulusu - Gelmedin.mp3
Aglayan Türküler - Ergün Efe - Sarhosum Dünyada.mp3
Aglayan Türküler - Gönül Kahraman - Dilde Yarasin Gönül.mp3
Aglayan Türküler - Mahmut Yalin - Hasan Hüseyin.mp3
Aglayan Türküler - Melek Seyhan - Gül Deli Gönül.mp3
Aglayan Türküler - Musa Kurt - Yakar Gözlerin.mp3
Aglayan Türküler - Neriman Ulusu - Benim Halim.mp3
Aglayan Türküler - Serpil Efe - Sürgünüm Daglar.mp3
Aglayan Türküler - Sevinc Canesin - Sorma Yar.mp3
Aglayan Türküler - Taner Özdemir - Yüzün Mü Kaldi.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder