13 Şubat 2015 Cuma

Ferda Anıl Yarkın 4 Full albüm...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Ferda Anıl Yarkın 4 Full album
Rar sifresi - derya


Ferda Anıl Yarkın 4 Full albüm...

Ferda Anıl Yarkın Türk Pop müzik sanatçısı olarak 90'li yıllarda gençlerin bir dönem sevgilisi olan şarkıcı. En ünlü şarkıları 'Sonuna Kadar' ve 'Üzülme'....


Ferda Anıl Yarkın - Aşkın Yetmez 1993...

Ferda Anil Yarkin Askin Yetmez



Ferda Anıl Yarkın - Aşkın Yetmez.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Cümbüş Cümbüş Yollar.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Görünüşüne Aldanma.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Gurur Deme.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Hayal bu ya.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Tanıma Beni (Playback).mp3
Ferda Anıl Yarkın - Tanıma Beni .mp3
Ferda Anıl Yarkın - Yazıktır.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Yine Sensiz Bir Akşamda Kalmayım .mp3
Ferda Anıl Yarkın - Yol Ver Bana.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Zannetme Sensizim.mp3


Ferda Anıl Yarkın - Ayrılmayalım 2006...

Ferda Anil Yarkin Ayrilmayalim



Ferda Anıl Yarkın - 01 - Vermem
Ferda Anıl Yarkın - 02 - Ayrılmayalım
Ferda Anıl Yarkın - 03 - Mavi Mavi Masmavi
Ferda Anıl Yarkın - 04 - Canım Yanar
Ferda Anıl Yarkın - 05 - Aklım Başımda Değil
Ferda Anıl Yarkın - 06 - Kemancı (Enstrumental)
Ferda Anıl Yarkın - 07 - Yalnız Adam
Ferda Anıl Yarkın - 08 - Yalan
Ferda Anıl Yarkın - 09 - Anlayamadım
Ferda Anıl Yarkın - 10 - Çal Çal
Ferda Anıl Yarkın - 11 - Dilim Varmıyor


Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar...

Ferda Anil Yarkin Sonuna Kadar



Ferda Anıl Yarkın - Ağlayamam.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Canım.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Dargınım.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Dikkat Et.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Gönüllü Ol.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Günah Benim.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Hey Abla.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Üzülme.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Zorlama Güzelim.mp3


Ferda Anıl Yarkın - Unuttum Sanma 1999...

Ferda Anil Yarkin Unuttum Sanma



Ferda Anıl Yarkın - Arkadaş.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Benide.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Böylemi.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Enstürümental.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Eşsiz Ayrılık.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Güneş Kadar.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Sen İyi Ol.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Unuttum Sanma.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Vay Be.mp3
Ferda Anıl Yarkın - Yaralıyım.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder