21 Şubat 2015 Cumartesi

Assolistler...Secmeler...TSM..

Assolistler...Secmeler...TSM..

Assolistler1


Assolistler2



1. Emel Sayin - Kadehinde Zehir Olsa
2. Muazzez Abaci - Ayrilik Atesten Bir Ok
3. Yuksel Uzel - Canimin Yoldasi Ol
4. Secil Heper - Mehtapli Gecelerde
5. Emel Sayin - Deli Gibi Sevdim
6. Muazzez Abaci - Sarsam Seni
7. Mediha Sen Sancakoglu - Affetmem Asla Seni
8. Secil Heper - Biliyorsun Bir Zamanlar
9. Yuksel Uzel - Bir Gulu Bir Seni Optum
10. Mediha Sen Sancakoglu - Guller Aglasin
11. Emel Sayin - Duydum ki Unutmussun
12. Yuksel Uzel - Aksam Olur Gizli Aglarim
13. Potpori - Bahceye indim - yakina gel - atim kacti - menekse kokulu yarim (Muazzez Abaci)

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Assolistler...Secmeler...TSM
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder