24 Ocak 2015 Cumartesi

Abdullah Yuce - Plak Kayitlari...

Abdullah Yuce Plak Kayitlari

Abdullah Yuce- Plaklari- A Leyli Leyli 1.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- A Leyli Leyli 2.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Beni Hatirla.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Bilemem.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Daima Aglar Gezersin.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Ey Beni Kalbimde Devletim Tacim Sensin.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Gitme Guzel Guzel.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Hayatim Zehir Oldu.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Hicmi Gulmeyecek Benim Yuzum.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Istemem.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Izdirabim Bitmiyor.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Nasibim Olsun Bir Yudum Sarap.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Sana Dogru.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Soyle Bana Doktor.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Ta Ezelden Ahd Eyledim Sanimla Olmeyi.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Uzayip Giden Tren Yollari.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Vefakar Meyhane.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Yasamak Mumkun Mu Acaba Senziz.mp3
Abdullah Yuce- Plaklari- Yollar Nicin Bitmiyor.mp3

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Abdullah Yuce- Plak Kayitlari
Rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder