15 Aralık 2014 Pazartesi

Hicaz Makaminda 248 Sarki...

24312606_1-hicaz-makaminda-248-sarki.jpg

9375783_hicaz-sarkilar-cengiz.jpg

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan V harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin., Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin... Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Hizli bir sekilde arka arkaya albümleri indirebilirsiniz.. Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir.. Lütfen Tiklayiniz... https://www.share-online.biz/affiliate/3739343034313B3835323136313633303532 Share-online... Hicaz Makaminda 248 Sarki
rar sifresi - derya


Acaba sen misin kederin var mı-01--Bîmen Şen--Melihat Gülses
Açık bırak pencereni-01--S.Ayhan Özışık--Burhan Dikencik
Açıldı gül figân etmekte bülbül-01--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Açmazsan eğer kalbime sen yâre-i hicran-01--Y.Asım Arsoy--Serap Kuzey
Açmazsan eğer kalbime sen yâre-i hicran-02--Y.Asım Arsoy--Burhan Dikencik
Açmazsan eğer kalbime sen yâre-i hicran-03--Yesârî Asım Arsoy--Alâeddin Yavaşça
Ada sahillerinde bekliyorum-01--Türkü--Melihat Gülses
Ada sahillerinde bekliyorum-02--Türkü--Necmi Rıza Ahiskan
Adalardan bir yar gelir-01--Yesârî Asım Arsoy--Recep Birgit
Affeyle suçum ey gül-i ter-01--Şevki Bey--Serap Mutlu Akbulut
Affeyle suçum ey gül-i ter-02--Şevki Bey--Muazzez Abacı
Affeyle suçum ey gül-i ter-03--Şevki Bey--Gül Yazıcı
Ağlamışım gülmüşüm-01--Alâeddin Şensoy--İnci Çayırlı
Ağlar gezerim sahili-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin yavaşça
Ağlar gezerim sahili-02--Alâeddin Yavaşça--Şehnaz Uğürel
Akşam erdi yine sular karardı-01--Rahmi Bey--Bekir Sidki Sezgin
Akşam erdi yine sular karardı-02--Rahmi Bey--Gürsel Koçak
Akşam olur sabah olur yar gelmez-01--Dramalı Hasan Güler--Emel İşcan
Al goncayı deremedim-01--Yesârî Asım Arsoy--Burhan Dikencik
Al goncayı deremedim-02--Yesârî Asım Arsoy--İnci Çayırlı
Albümlerden çıkarttığın-01--Yusuf Nalkesen--Yaşar Özel
Alemde ey serv-i semen-01--Hacı Fâik Bey--Alâeddin Yavaşça
Anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek-01--Selâhattın Pınar--Necmettin Yıldırım
Anlatılmaz bin derd ile-01--Erdoğan Yıldızel--Taner Bülbül
Arayanlar beni dağlarda bulsun-01--Hanende Nedim--Alâeddin Yavaşça
Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok-02--Alâeddin Yavaşça--Özdal Orhon
Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok-03--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Şensoy
Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok-04--Alâeddin Yavaşça--Filiz Şatıroğlu
Aşık oldum yavrucağım-01--Enderûnî Ali Bey--Burhan Dikencik
Aşık oldum yavrucağım-02--Enderûnî Ali Bey--Gülden Sarıkâhya
Aşk mevsime bakmaz güzelim-01--Alâeddin Yavaşça--Kendi Sesinden
Aşkı seninle tattı-01--Fehmi Tokay--Ayla Büyükataman
Aşkı seninle tattı-02--Fehmi Tokay--Melihat Gülses
Aşkı seninle tattı-03--Fehmi Tokay--Alâeddin Yavaşça
Aşkı seninle tattı-03--Fehmi Tokay--Alâeddin Yavaşça
Aşkınla ben ey nâzenin-01--İsmail Dede Efendi--Bekir Sidki Sezgin
Aşkınla ben ey nâzenîn-02--İsmail Dede Efendi--Koro
Âtes-i şûzân-i fırkat yaktı cism u cânimi-01--Hacı Faik Bey--M.Nurettin Selçuk
Ay doğarken şu tepeden-01--Kaya Bekat--Elâ Altın-Taner Şener
Ayrılık ateşten bir ok-01--Fahri Kayahan--Sevim Tanürek
Ayrılık da zor değil-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Ayrılık da zor değil-02--Alâeddin Yavaşça--Güler Başu Sen
Aysem Aysem gül Aysem-01--Kasım İnaltekin--Melihat Gülses
Bağlanıp zulf-i hezâran tâbina-01--Şevki Bey--Bekir Sidki Sezgin
Baharın zamanı geldi-01--İsmail Dede Efendi--Koro
Baharın zamanı geldi-02--İsmail Dede Efendi--Koro
Bakın bad-ı semûm olmuş-01--Hafız Yusuf Efendi--Bekir Sidki Sezgin
Bakın bâd-i semûm olmuş-02--Hafız Yusuf Efendi--M.Nurettin Selçuk
Bakın bâd-i semûm olmuş-03--Hafız Yusuf Efendi--Alâeddin Yavaşça
Bakışların kıvılcım rûha alev saçıyor-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Bana gül mü diyorsun-01--Baki Duyarlar--Emel İşcan
Bana her yerde senin rûy-i melâlin görünür-01--Bîmen Şen--Alâeddin Yavaşça
Bana yardan vazgeç derler-01--Sadettin Kaynak--Ela Altın
Bana yardan vazgeç derler-02--Sadettin Kaynak--Recep Birgit
Bana yardan vazgeç derler-03--Sadettin Kaynak--Alâeddin yavaşça
Beklerim yolunu gözlerim ağlar-01--Sadi Hoşses--Ufuk Çaba
Ben bilmez idim gizli âyân-01--Durak--Bekir Sidki Sezgin-Bekir Sidki Sezgin
Ben gamlı hazan-01--Melahat Pars--Koro
Ben gamlı hazan-02--Melahat Pars--Ela Altın
Ben gamlı hazan-03--Melahat Pars--Alâeddin Yavaşça
Ben ne ettim sana bilmem ah felek-01--Medenî Aziz Efendi--Alâeddin Yavaşça
Bende hicran yarasından-01--Sadi Işılay--Ela Altın
Beni çânimdan ayırdı-01--Muzaffer İlkar-Ayla Büyükataman
Beni çânimdan ayırdı-02--Muzaffer İlkar--Esma Başbuğ
Beni çânimdan ayırdı-03--Muzaffer İlkar--Burhan Dikencik
Beni güldürmedin âlemde-01--Suphi Ziya Özbekkan--Alâeddin Yavaşça
Beni sev rûhumu şar-01--Mısırlı İbrahim Ef.--Burhan Dikencik
Beni sev rûhumu şar-02--Mısırlı İbrahim Ef.--Özdal Orhon
Beni sev rûhumu şar-03--Mısırlı İbrahim Efendi--Alâeddin Yavaşça
Benim yarım gelişinden bellidir-01--Sadettin Kaynak--Gülden Sarıkâhya
Benim yarım gelişinden bellidir-02--Sadettin Kaynak--Müzeyyen Senar
Bilmem kaç yıl aradım-01--M.Nurettin Selçuk-M.Nurettin Selçuk
Bilmiyorum bana n'oldu-01--Şevki Bey--S.Mutlu Akbulut
Bin yıldan uzun bir gecenin-01--Cinuçen Tanrıkorur---Koro
Bir ateşim yanarım-01--Avni Anıl--Necmettin Yıldırım
Bir ateşim yanarım-02--Avni Anıl--Nesrin Sipahi
Bir bahar akşamı rastladım size-01--Selâhattın Pınar--Ayla Büyükataman
Bir bahar akşamı rastladım size-02--Selâhattın Pınar--Sabite Tur Gülerman
Bir bahar akşamı rastladım size-03--Selâhattın Pınar--Müzeyyen Senar
Bir bahar akşamı rastladım size-04--Selâhattın Pınar--Nesrin Sipahi
Bir çiçekten yaz umarken-01--Burhan Durucu---Koro
Bir dünya yarattım yalnız ikimiz için-01--Erol Sayan--İnci Çayırlı
Bir dünya yarattım yalnız ikimiz için-02--Erol Sayan--Yaşar Özel
Bir dünya yarattım yalnız ikimiz için-03--Erol Sayan--S.Mutlu Akbulut
Bir gün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde-01--Yusuf Nalkesen--Ela Altın
Bir gün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde-02--Yusuf Nalkesen--Zeki Müren
Bir hiyâbandır ki hasret kûy-i cânândan geçer-01--Cinuçen Tanrıkorur--Alâeddin Yavaşça
Bir nigâh et ne olur hâlime ey gonca dehen-01--Şekerci Cemil Bey--İnci Çayırlı
Bir nigâh et ne olur hâlime ey gonca dehen-02--Şekerci Cemil Bey--Turhan Toper
Bir seni bir gulu öptüm gizlice-01--Selâhattın İçli--İnci Çayırlı
Bir taraftan üzüyor gönlümü hicrin elemi-01--Şevki Bey--Bekir Sidki Sezgin
Bir taraftan üzüyor gönlümü hicrin elemi-02--Şevki Bey--M.Nurettin Selçuk
Bir taraftan üzüyor gönlümü hicrin elemi-03--Şevki Bey--Recep Birgit
Bir taraftan üzüyor gönlümü hicrin elemi-04--Şevki Bey--Alâeddin Yavaşça
Bırakıp gittiğin akşam beni-01--Zeki Arif Ataergin--Alâeddin Yavaşça
Boğaziçi sen gönüller yatağı-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Boğaziçi sen gönüller yatağı-02--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Boğaziçi sen gönüller yatağı-03--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Bozuldu lânesi uftâdeğânin-01--Civan Ağa--Bekir Sidki Sezgin
Bu ne acı bu ne keder-01--Necdet Tokatlıoğlu--Zeki Müren
Bu yara başka yara-01--Muzaffer İlkar-M.Sen Sancakoğlu
Bu yerler ne füsunkârdi-01--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Bülbül ne gezersin çukurovada-01--Maya--Müzeyyen Senar
Bülbüller gibi ciler-01--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Bülbülün çilesi yanmakmış güle-01--Yusuf Nalkesen--Nesrin Sipahi
Can hasta gözüm yaşlı-01--Ahmet Rasim Bey--Meral Uğurlu
Çevr-i yâre sabır buldum-01--Râkim Elkutlu--Bekir Sidki Sezgin
Çevr-i yâre sabır buldum-02--Râkim Elkutlu--Alâeddin Yavaşça
Çadırımın üstüne-01--Türkü--Nedime ve Münevver Birses
Çeşm-i mahmûrun sebeptir-01--Asdik Ağa--Koro
Çıksam şu dağların yücelerine-01--A.Sami Toker--Kendi Sesinden
Çıksam şu dağların yücelerine-02--Arif Sami Toker--Melihat Gülses
Çıktıkça sûz-i dilden cânâ feğân u nâle-01--Kanûnî Hacı Arif Bey--Alâeddin Yavaşça
Çok geceler bekledim-01--Sevim Tanürek
Dağdan indirdim kurdu-01--Türkü--Mustafa Çağlar
Dağlar ile taşlar ile-01--Kutbî Dede--M.Nurettin Selçuk
Deli gönül gezer gezer gelirsin-01--Sadeddin Kaynak--Melihat Gülses
Deli gönül gezer gezer gelirsin-02--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Demem çânâ beni yâdet-01--Şevki Bey--Bekir Sidki Sezgin
Derdimi arz etmeye ol sûha bir dem bulmadım-01--Enderûnî Ali Bey--Alâeddin Yavaşça
Derdimi ummana döktüm-01--Şerif İçli--Ela Altın
Derdimi ummana döktüm-02--Şerif İçli--Mediha Sen Sancakoğlu
Derdimi ummâna döktüm-03--Şerif İçli--Yaşar Özel
Dil sâd olacak diye-01--Avni Anıl--Necmettin Yıldırım
Dil sâd olacak diye-02--Avni Anıl--Şükran Özer Doruk
Dil yâresini andıracak-01--Şevki Bey--Müzeyyen Senar
Dil yâresini andıracak-02--Şevki Bey--Münip Utandı
Dil yâresini andıracak-03--Şevki Bey--S.Mutlu Akbulut
Dil yâresini andıracak-04--Şevki Bey--Müzeyyen Senar
Doktor ne içün nabzımı aldın ele şöyle-01--Şevki Bey--Alâeddin Yavaşça
Dolaşır dururum boşyere neden-01--Avni Anıl--Alâeddin Yavaşça
Dün gece ye's ile kendimden geçtim-01--S.Ziya Özbekkan--Doğan Dikmen
Dün gece ye's ile kendimden geçtim-02--S.Ziya Özbekkan---Perihan Altındağ Sözeri
Düşmesin miskin gönüller-01--Zaharya--Alâeddin Yavaşça
Düşse zülfünden arak-01--Hafız Efendi--Sadettin Kaynak
Düşse zülfünden arak-02--Hafız Efendi--Alâeddin Yavaşça
Ebrûlerinin zahmi nihandır ciğerimde-01--II.Mahmud--Bekir Sidki Sezgin
Ebrûlerinin zahmi nihandır ciğerimde-02--II.Mahmud--Lale Hanım
Ebrûlerinin zahmi nihandır ciğerimde-03--II.Mahmud--Koro
Ebrûlerinin zahmi nihandır ciğerimde-04--II.Mahmud--Alâeddin Yavaşça
Efzûn oluyor günden güne hâl-i melâlim-01--Hacı Arif Bey--Koro
Eğilmez basın gibi-01--K.Zade Ali Rıza Bey--Esma Başbuğ
Elim sustu telim sustu dil sustu-01--Yusuf Nalkesen--Alâeddin Yavaşça
Elimde şükûtun nabzını dinle-01--Alâeddin Yavaşça--Alâeddin Yavaşça
Enginde yavaş yavaş-01--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Enginde yavaş yavaş-02--Sadettin Kaynak--Müzeyyen Senar
Enginde yavaş yavaş-03--Sadettin Kaynak--Ahmet Çağan
Erkilet güzeli bağlar bozuyor-01--Türkü--Bekir Ünluataer
Ey büt-i nev-edâ-01--İsmail Dede Efendi--Münip Utandı
Ey büt-i nev-edâ-02--İsmail Dede Efendi--Koro
Ey çeşm-i âhû hicr ile tenhâlara saldın beni-01--İsmail Dede Efendi---Koro
Ey çeşm-i âhû hicr ile tenhâlara saldın beni-02--İsmail dede Efendi--Bekir Sidki Sezgin
Ey dil ne bitmez bu âh u vâhin-01--Hacı Arif Bey--Bekir Sidki Sezgin
Ey hevâî meşreb oldun bâişi berbâdimin -01--Şevki Bey--Bekir Sidki Sezgin
Ey şanlı beldenin kahraman kızı-01--Sadettin Kaynak--Burhan Dikencik
Ey şanlı beldenin kahraman kızı-02--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Felek erdin mi zulmünle mürâde-01--Tevfik Kılıççioğlu--Alâeddin Yavaşça
Fırâkinla zâlim harâb oldu can-01--Şevki Bey--Bekir Sidki Sezgin
Gam-ı hicranla perîsan-01--Kemânî Yorgi Ef.--Gül Göre
Gel bu yaz şöyle fenerbahçede-01--Refik Fersan--Hamiyet Yüceses
Gel nazlı güzel bana can ver-01--Udî Hirant--Melihat Gülses
Gel nazlı güzel bana can ver-02--Udî Hirant--Nazan Sivacı
Gel sevgilim son ümit yalnız sendedir artık-01--Arif Sami Toker--Kendi Sesinden
Gel sevgilim son ümit yalnız sendedir artık-02--Arif Sami Toker--İnci Çayırlı
Gemi kalkar sulara akar-01--Türkü--Nazan Sivacı
Gemim gidiyor baştan-01--Sadettin Kaynak--Perihan Altındağ Sözeri
Gidem dedim aman yârenlerim darıldı-01--Rumeli Türküsü--Münip Utandı
Gittin de bıraktın beni-01--M.Nurettin Selçuk--Kendi Sesinden
Gittin de bıraktın beni-02--M.Nurettin Selçuk--Muzaffer Birtan
Gittin de bıraktın beni-03--Münir Nurettin Selçuk--Alâeddin Yavaşça
Gittin dönersin diye-01--Şükrü Tunar--P.Altındağ Sözeri
Gölgesinde mevsimler boyu-01--Y.Nalkesen--İnci Yaman
Gölgesinde mevsimler boyu-02--Y.Nalkesen--M.Sen Sancakoğlu
Gönlüm yaralı bilmiyorum bana ne oldu-01--Kadri Şencalar--Yaşar Özel
Gönlümün içindedir gözden ırak sevgilim-01--Sadettin Kaynak--Alâeddin Yavaşça
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin-01--Muzaffer İlkar--Zeki Müren
Gönül yarasından acı duyanlar-01--Selâhattın Pınar--Güler Başu Sen
Gönül yarasından acı duyanlar-02--Selâhattın Pınar--Alâeddin Yavaşça
Gönülden bağlıydım sana yakındım-01--Udî Hirant--Doğan Dikmen
Gönüller kapıcı herçâi-01--Köçekçe--Ahmet Çağan
Görmedim ömrümün âsûde geçen bir demini-01--Kadri Şencalar--Hamiyet Yüceses
Gözlerimden yüzün-01--Muzaffer İlkar--Yaşar Özel
Gözlerimden yüzün-02--Muzaffer İlkar--Burhan Dikencik
Gül açarken bahçemde hep hayalin gülümser-01--Nihal Erkutun--Burhan Dikencik
Güller kızarır serm ile ol gönce gülünce-01--İbrahim Ağa--Alâeddin Yavaşça
Güller kızarır serm ile ol gönce gülünce-02--İbrahim Ağa--Bekir Sidki Sezgin
Gülmedi şu bahtım-01--Sâdi Hoşses--Ayla Büyükataman
Gülmedi şu bahtım-02--Sadi Hoşses--Burhan Dikencik
Gülmedi şu bahtım-03--Sadi Hoşses--Alâeddin Yavaşça
Gülmedi şu bahtım-04--Sadi Hoşses--Doğan Dikmen
Gülşen-i hüsnüne kimler varıyor-01--Rıfat Bey--Müzeyyen Senar
Gülsen-i hüsnüne kimler varıyor-02--Rıfat Bey--Burhan Dikencik
Gülünce gözlerinin içi gülüyor-01--İrfan Özbakır--Yaşar Özel
Gümüş saçlarına eğdim başımı-01--Münir Nurettin Selçuk--Münir Nurettin Selçuk
Gündüzlerimin bir geceden kalmadı farkı-01--Doğan Ergin--Doğan Dikmen
Gündüzüm karanlık gecem uykusuz-01--Râkim Elkutlu--Bekir Sidki Sezgin
Haber gelmez gönül vîrâne kaldı-01--Naci Tektel--Müzeyyen Senar
Hâl-i nez'imde acırsın-01--Şevki Bey--S.Mutlu Akbulut
Hâl-i nez'imde acırsın-02--Şevki Bey--Zeki Müren
Han bağında kurulmuş aşıkların otağı-01-Nefes--Koro
Hançer-i aşkınla ey yar-01--Ekrem Guyer--Kendi Sesinden
Hançer-i aşkınla ey yar-02--Ekrem Guyer--Necmettin Yıldırım
Hançer-i aşkınla ey yar-03--Ekrem Guyer--Faruk Salgar
Hasret ödü yaktı ciğerim ey rûh-i âlim-01--Tanbûri Ali Efendi--Bekir Sidki
Hasret ödü yaktı ciğerim ey rûh-i âlim-02--Tanbûrî Ali Efendi--Alâeddin Yavaşça
Hasret-i rûyinle giryân olduğum demdir bu dem-01--Gevrekzâde Mustafa Ağa--Bekir Sidki Sezgin
Hasretim sana sanki bin yıl-01--Zeynettin Maraş--Melda Kuyucu
Hasta düştüm gurbet elde-01--Maya--Müzeyyen Senar
Hastayim yalnızım-01--Lem'î Atlı--Müzeyyen Senar
Hastayim yalnızım-02--Lem'î Atlı--Selma Sağbaş
Hastayim yaşıyorum-01--Udî Hirant--Ela Altın
Hastayim yaşıyorum-02--Udî Hirant--Alâeddin Yavaşça
Hazân ile geçti gülşen-i büstan-01--Sadettin Kaynak--Asuman Aslım Görgün
Hazân ile geçti gülşen-i büstan-02--Sadettin Kaynak--Sabite Tur Gülerman
Hazân ile geçti gülşen-i büstan-03--Sadettin Kaynak--Müzeyyen Senar
Hazân ile geçti gülşen-i büstan-04--Sadettin Kaynak--Mülkiye Toper
Her zahm-i ciğer-sûze devâkâr aranılmaz-01--Giriftzen Asım Bey--Koro
Her zahm-i ciğer-sûze devâkâr aranılmaz-02--Giriftzen Asım Bey--Müzeyyen Senar
Her zahm-i ciğer-sûze devâkâr aranılmaz-03--Giriftzen Asım Bey--Alâeddin Yavaşça
Hicranla geçen günleri-01--Z.Arif Ataergin--İnci Çayırlı
Hicranla geçen günleri-02--Z.Arif Ataergin--Adnan Mungan
Hicranla geçen günleri-03--Zeki Arif Ataergin--Alâeddin Yavaşça
Hicrinle yanar âh ederken-01--Hafız Hüsnü Efendi--Alâeddin Yavaşça
Hiç gelmeyecek yazlara kaldıysa çiçekler-01--Burhan Durucu--Koro
Hüsnüne güvenme ey rûyi mâhim-01--Haydar Telhüner--M.Sen Sancakoğlu
Hüznüm kederim değil mi belli-01--Avram Karakaş--Koro
İçimdeki özlemi-01--Adem Şahin--Ayla Büyükataman
İltifatın çok inayettir-01--Kemânî Todoraki--Gülnaz Ataman
İpek saçlarınla güzel basını yaşla sevgilim-01--Arif Sami Toker--Kendi Sesinden
İstanbulda boğaziçinde bir garip orhan velîyim-01--S.Ayhan Özışık--İnci Yaman
İsteyen kınasın isteyen gülsün-01--Tahir Sidal--Vedat Çetinkaya
Kaç yıl oldu yardan haber-01--Hamdi Tokay--P.Altındağ Sözeri
Kader kime sıkâyet edeyim-01--Avni Anıl--M.Sen Sancakoğlu
Kader kime sıkâyet edeyim-02--Avni Anıl--Burhan Dikencik
Kalmadı bende ne arzû-01--Selâhattın Pınar--Güler Başu Sen
Kamer çehre perî rû tende cânım-01--Hacı Arif Bey--Zeki Müren
Kamer çehre perî rû tende cânım-02--Hacı Arif Bey--Vedat Kaptan Yurdakul
Kanaryam güzel kuşum-01--Mustafa Nafiz Irmak--İnci Çayırlı
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgârina-01--K. Ali Rıza Bey--İnci Yaman
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgârina-02--K.Ali Rıza Bey--Müzeyyen Senar
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgârina-03--K.Ali Rıza Bey--Asuman Aslım Görgün
Karanfil oylum oylum-01--Türkü--Münir Nurettin Selçuk
Kederden mi neden bilmem-01--N.Mehmet Bey--Hafız Burhan
Kederden mi neden bilmem-02--N.Mehmet Bey--Handan Kara
Kim görse seni aşkına hasr-ı emel-01--Şemsettin Ziya Bey--Münip Utandı
Kim görse seni aşkına hasr-ı emel-02--Şemsettin Ziya Bey--Koro

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder