11 Aralık 2014 Perşembe

Ahad Uruk Sarkilari...

24272538_ahad-uruk-1.jpg24272539_ahad-uruk-2.jpg

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Ahad Uruk - Akşam Yine Gölgen Yine Akşam-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Alım Yeşilim Sarım-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Anladım Sevmeyeceksin Beni Sen Nazlı Çiçek.mp3
Ahad Uruk - Anlatılmaz Bin Dert Ile-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Artık Yeşerecek Bir Dalım Yok.MP3
Ahad Uruk - Ayrılık Ateşten Bir Ok-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Ayrılık Rüzgarı Gönlüme Doluyor.mp3
Ahad Uruk - Ayrılık Ümitlerin Ötesinde Bir Şehir-Hüzzam.mp3
Ahad Uruk - Ayrılık Var Çıkan Falda-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Aziz Istanbul4-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Bahar Oldu Düştün Dile -Muhayyer.mp3
Ahad Uruk - Bakışı Çağırır Beni Uzaktan.mp3
Ahad Uruk - Bana Bir Aşk Masalından Şarkılar Söyle - Bûselik - Erol Sayan.mp3
Ahad Uruk - Başka Söz Söylemem Aşktan Yana Ben.mp3
Ahad Uruk - Ben Her Akşam Üç Beş Kadeh İçerim.mp3
Ahad Uruk - Beni Kör Kuyularda6-Kürdilihicazkar.mp3
Ahad Uruk - Beni Sana Bağlayan Gözlerinin Rengidir-Hicazkar.mp3
Ahad Uruk - Bir Bir Geçiyor Sevgililer -Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Bir Esmer Dilberin Vuruldum Hüsnüne-Kürdilihicazkar.mp3
Ahad Uruk - Bir Garip Yolcuyum.mp3
Ahad Uruk - Bir Ihtimal Daha Var-Nihavend.mp3
Ahad Uruk - Bitmez Tükenmez Bu Dert-Kürdilihicazkar.mp3
Ahad Uruk - Bu Son Şarkımda Sen Varsın -Mahur.mp3
Ahad Uruk - Dertli Ne Ağlayıp Gezersin Burda-Gülizar.mp3
Ahad Uruk - Dönülmez Akşamın Ufkundayız8-Segah.mp3
Ahad Uruk - Duydum Ki Unutmuşsun-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Elveda Ey Hatıralar.mp3
Ahad Uruk - Etti O Güzel Ahde Vefa Müjdeler Olsun - Segah.mp3
Ahad Uruk - Gece Gözlüm Nerden Çıktın Karşıma-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Gittin De Bıraktın Beni Aylarca Kederde2-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Gönlüm Özledikçe Görürdüm Hele-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Gülmedi Şu Bahtım -Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Günaydınım-Kürdilihicazkar.mp3
Ahad Uruk - Güneşin Battığı Yerde Bir Dönülmez Ufka Gittin-Kürdilihicazkar.mp3
Ahad Uruk - Hiç Bulunmaz Akranın Mahs-ı Lütfu Yezdani - Hicaz İlahi.mp3
Ahad Uruk - Hoş Geldin Gönül Bahçeme1-Mahur.mp3
Ahad Uruk - Hüzün zaman zaman.MP3
Ahad Uruk - İlahİ - Hiç Bulunmaz Akranın Mahs-ı Lütfu Yezdani.mp3
Ahad Uruk - Kalamış-Nihavend.mp3
Ahad Uruk - Kalplerden Dudaklara Yükselen-Nihavend.mp3
Ahad Uruk - Kurumuş Topraklar Gibiyim.mp3
Ahad Uruk - Leyla Acep Neden Ses Vermiyor Feryadıma-Hicazkar.mp3
Ahad Uruk - Meşesiz Dağlarda Meleyen Kuzu-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Ne Boş Yere Yanmışım-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Ne Doğan Güne Hükmüm Geçer2-Mahur.mp3
Ahad Uruk - Nedoğan Güne Hükmüm Geçer -Mahur.mp3
Ahad Uruk - Nereden Sevdim O Zalim Kadını.mp3
Ahad Uruk - Niçin Naledesin Böyle Gönül -Mahur.mp3
Ahad Uruk - Olanlar Oldu Geçti Artık Sen Ne Desen De-Hüzzam.mp3
Ahad Uruk - Ömrümüzün Baharı Birlikte Geçsin -Aşkefza.mp3
Ahad Uruk - Ruhumda Neşe Hayale Daldım-Hicazkar.mp3
Ahad Uruk - Sabah Olsun Ben Şu Yerden Gideyim-Mahur.mp3
Ahad Uruk - Şarkılar Söyle O Sahillerde -Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Sazımda Niyazımda Hep Sen Varsın.mp3
Ahad Uruk - Sen Nisansın Daha Ben Sarı Eylül-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Seni Kendime Candan Bir Sevgili Sanmıştım-Hüzzam.mp3
Ahad Uruk - Sonbahar Vurgunu-Kürdi.mp3
Ahad Uruk - Söylenmedik Sözlerin Dudağımın Ucunda.mp3
Ahad Uruk - Söyleyin Nerde O Göz Nuru-Acemkürdi.mp3
Ahad Uruk - Susamış Topraklar Gibi Gönüller -Nihavend.mp3
Ahad Uruk - Tadı Yok Sensiz Geçen Ne Baharın Ne Yazın - Hicaz - Muzaffer İlkar.mp3
Ahad Uruk - Veda-Muhayyerkürdi.mp3
Ahad Uruk - Yar Senden Kalınca Ayrı1-Nihavend.mp3
Ahad Uruk - Yeter Acı Çekme Derler.mp3
Ahad Uruk - Yeter Acı Çekme Derler-Hicaz.mp3
Ahad Uruk - Yüzün Güllerden Ince-Hicazkar.mp3
Ahad Uruk & Ayşe İnak - Bu Gece Ben Yine Bülbülleri Hamuş Ettim.mp3
Ahad Uruk & Fatma Arslanoğlu - Aşkı Seninle Tattı Hicranla Yandı Gönül - Hicaz - Fehmi Tokay.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder