30 Kasım 2014 Pazar

Vahdet Vural 29 Full albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

http://relink.to/ da linke tıkladığınızda gelen penceredeki yuvarlaklardan, ucu açık yuvarlağa tıklayın,indirme linki gelecektir..

Lütfen, emeğimize karşılık bir teşekkürü çok görmeyin.

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya

Vahdet Vural 2 - Atlas LP 130 1977...

Vahdet Vural - Askin Sarti
Vahdet Vural - Ayrilik
Vahdet Vural - Bir Selam Vermeden
Vahdet Vural - Gurbet Elde Her Aksam
Vahdet Vural - Hiç Mi Gülmeyecek
Vahdet Vural - Içiyorsam Sebebi Var
Vahdet Vural - Kader Agi
Vahdet Vural - Kader Böyle Imis
Vahdet Vural - Ölüyorum Kederimden
Vahdet Vural - Yemin


Vahdet Vural 3 - Uzelli Almanya 0393 1975..

Vahdet Vural - Alma Mazlumun Ahini
Vahdet Vural - Aska Saygi Kalmadi
Vahdet Vural - Bence Bayram
Vahdet Vural - Cicekler Solarsa
Vahdet Vural - GÖnlÜm Icli Saz Oldu
Vahdet Vural - Hayran Olurum
Vahdet Vural - Insanligi Aradim
Vahdet Vural - Kader Torbasi
Vahdet Vural - Kimbilir
Vahdet Vural - Ne Dalim Ne Cicegim
Vahdet Vural - Seni Andikca
Vahdet Vural - Seni Senden Kaybettim
Vahdet Vural - Sevda Yollari
Vahdet Vural - Sigaramda Duman Duman


Vahdet Vural 4 - Uzelli Almanya 0468 1977...

Vahdet Vural - Aska Saygi Kalmadi
Vahdet Vural - Askin Sarti Aglatmakmis Bilemem
Vahdet Vural - Ayrilik Gelip Catinca
Vahdet Vural - Dert Cekmeye Gidiyorum
Vahdet Vural - Gurbet Elde Her Aksam
Vahdet Vural - Kader Böyle Imis
Vahdet Vural - Kader Önüme Germis Agi
Vahdet Vural - Neler Gördüm Ben Neler
Vahdet Vural - Ölüyorum Kederimden
Vahdet Vural - Seni Sende Kaybettim
Vahdet Vural - Sevdim Bagrim Yanik Kaldi
Vahdet Vural - Unutulmaz Bir Yemin


Vahdet Vural - 2000 Akbas Müzik Almanya...

Vahdet Vural - Alismisim Bir Kere
Vahdet Vural - Annemi Istiyorum
Vahdet Vural - Askimiza Agliyorum
Vahdet Vural - Bilemezsin Sen
Vahdet Vural - Bir Sokak Cesmesi
Vahdet Vural - Can Olan Bedenden Ayirma Beni
Vahdet Vural - Iciyorsam Sebebi Var
Vahdet Vural - Iftira
Vahdet Vural - Isyanim Var
Vahdet Vural - Kalles Dünya
Vahdet Vural - Sandalci
Vahdet Vural - Sigaramda Duman Duman
Vahdet Vural - Vurgun


Vahdet Vural - Aksamci Emre Plak 0504 1987...

Vahdet Vural - Aksamci
Vahdet Vural - Askin Beni Harap Etti
Vahdet Vural - Bir Garip Kus Gibi
Vahdet Vural - Cildirtma Beni
Vahdet Vural - Dönde Geriye Bak
Vahdet Vural - Isyanim Var
Vahdet Vural - Kaderimi Yaz Kabrime
Vahdet Vural - Kismet Degilmis
Vahdet Vural - Nerden Geldim Dünyaya
Vahdet Vural - Sikayetim Var Kaderden Yana


Vahdet Vural - Allah Icin Tempa Foneks 0001...

Vahdet Vural - Adam Mi Oldun
Vahdet Vural - Agliyorum
Vahdet Vural - Ah Bu Gönül Sarkilari
Vahdet Vural - Allah Için
Vahdet Vural - Git Basimdan (Sana Ne)
Vahdet Vural - Gönül Nikahi
Vahdet Vural - Her Günah
Vahdet Vural - Imkani Var Mi
Vahdet Vural - Kirgin Bu Gönlüm
Vahdet Vural - Unut Diyemem
Vahdet Vural - Vurdum Kendi Kendimi
Vahdet Vural - Yürekten Sevecek


Vahdet Vural - Atlas Plak 125 (Lp)...

Vahdet Vural - Alma Mazlumun Ahini
Vahdet Vural - Bence Bayram
Vahdet Vural - Çiçekler Solarsa Solsun
Vahdet Vural - Gönlüm Içli Saz Oldu
Vahdet Vural - Hayran Olurum
Vahdet Vural - Kader Torbasi
Vahdet Vural - Kimbilir
Vahdet Vural - Ne Dalim Ne Çiçegim
Vahdet Vural - Seni Andikça
Vahdet Vural - Sevda Yollari
Vahdet Vural - Sigaramda Duman Duman
Vahdet Vural - Yikilasi Dünya


Vahdet Vural - Ayrilik Daga Tasa Kale Plakçilik...

Vahdet Vural - Ayrilik Daga Tasa
Vahdet Vural - Bizde Insaniz
Vahdet Vural - BÜyÜk Suc
Vahdet Vural - Dalgalandimda Duruldum
Vahdet Vural - Ikimiz Icin
Vahdet Vural - Iste Seni Seven Benim
Vahdet Vural - MÜmkÜn Degil
Vahdet Vural - Vazgec Dostum
Vahdet Vural - Ya Sabir
Vahdet Vural - Yanlis Numara


Vahdet Vural - AAyrilmayalim Emre Plak 0503 1987...

Vahdet Vural - Ayrilmayalim
Vahdet Vural - Bir Dilim Ekmek Için
Vahdet Vural - Bir Sokak Çesmesi
Vahdet Vural - Dostlar Dostça Sevmiyor
Vahdet Vural - Köseyi Dönüpte
Vahdet Vural - Sana Ihtiyacim Var
Vahdet Vural - Senin Olmaya Geldim
Vahdet Vural - Sorma Arkadasim
Vahdet Vural - Yollar Kapanmadan Gel


Vahdet Vural - Derman Ol Tempa Foneks 1989...

Vahdet Vural - Bekletme Gel
Vahdet Vural - Birak Su Yakami Insafsiz Kader
Vahdet Vural - Bu Sehirde Yasanmaz
Vahdet Vural - Derman Ol
Vahdet Vural - Geri Dön Sevgilim
Vahdet Vural - Gittigin O Gün
Vahdet Vural - Gökyüzünde Duman Duman Bulutsun
Vahdet Vural - Kiramam Seni
Vahdet Vural - Seni Herseyden Cok Seviyorum
Vahdet Vural - Ya Sev Ya Öldür


Vahdet Vural - Dostlar Dostça Sevmiyor Uzelli Almanya 0645 1980...

Vahdet Vural - Beddua
Vahdet Vural - Bir Dilim Ekmek Icin
Vahdet Vural - Dayanilmaz Bir Cile
Vahdet Vural - Dertlerime Kalem Ol
Vahdet Vural - DÖnde Bir Bak
Vahdet Vural - Dostlar Dostca Sevmiyor
Vahdet Vural - Icimde Ne Bir Arzu
Vahdet Vural - Iste Seni Seven Benim
Vahdet Vural - KÖseyi DÖnÜpte
Vahdet Vural - Senin Olmaya Geldim
Vahdet Vural - Sokak Cesmesi
Vahdet Vural - Sorma Arkadasim


Vahdet Vural - Efsane Ask Türküola Almanya 1888 1984...

Vahdet Vural - Birak Benim Yakami
Vahdet Vural - Birakta Unutayim
Vahdet Vural - Efsane Ask
Vahdet Vural - Fallara Döndüm
Vahdet Vural - Gözüne Dizine Dursun
Vahdet Vural - Hersey Yalan
Vahdet Vural - Iftira
Vahdet Vural - Oldu Bir Kere
Vahdet Vural - Yagmur Duasi
Vahdet Vural - Yeter
Vahdet Vural - Yillara Bekçi Oldum
Vahdet Vural - Üc Gün Aglarsin



Vahdet Vural - Fasl-I Muhabbet Yasar Kekeva Plakçilik 2010...

Vahdet Vural - Kurdili Hicazkar Pesrevi
Vahdet Vural - Sen Gençligimin Katilisin
Vahdet Vural - Unuturum Diye Yorma Kendini
Vahdet Vural - Nice Sevdi Nice Yandi
Vahdet Vural - Sorma Bana Nafile
Vahdet Vural - Yildizli Semalar
Vahdet Vural - Çile Bülbülüm
Vahdet Vural - Ussak Pesrevi
Vahdet Vural - Sevdim Diye Zalim
Vahdet Vural - Bir Gönül Hikayesi
Vahdet Vural - Ne Yaptim Kendimi Nasil Aldattim
Vahdet Vural - Benzemez Kimse Sana
Vahdet Vural - Yasemenler Dile Geldi
Vahdet Vural - Niçin Baktin Bana Öyle
Vahdet Vural - Hicaz Pesrevi
Vahdet Vural - Yillar Ne Çabuk Geçti
Vahdet Vural - Ne Gelen Ne Soran Var
Vahdet Vural - Canim Efendim
Vahdet Vural - Elveda Meyhaneci
Vahdet Vural - Ada Sahilleri
Vahdet Vural - Kader Böyle Imis
Vahdet Vural - Açilan Bir Gül Gibi
Vahdet Vural - Kalenin Bedenleri


Vahdet Vural - Geçinemedik Çinar Müzik 1987...
Geçinemedik Göksoy Plak 009 1987...
Gecinemedik Türküola Almanya 2158 1987...

Vahdet Vural - Bilemezsin Sen
Vahdet Vural - Cano
Vahdet Vural - Dualarim Seninle
Vahdet Vural - Gecinemedik
Vahdet Vural - Gözyasinla Yazdim
Vahdet Vural - Her Sucun Cezasi Vardir
Vahdet Vural - Kahrolan Bendim
Vahdet Vural - Kalbinde Yer Ver
Vahdet Vural - Kalles Dünya
Vahdet Vural - Utanmaz
Vahdet Vural - Yüce Dag Basinda


Vahdet Vural - Iftira Emre Plak 0535 1987...

Vahdet Vural - Birak Benim Yakami
Vahdet Vural - Birakta Unutayim
Vahdet Vural - Efsane Ask
Vahdet Vural - Fallara Döndüm
Vahdet Vural - Gözüne Dizine Dursun
Vahdet Vural - Her Sey Yalan
Vahdet Vural - Iftira
Vahdet Vural - Oldu Bir Kere
Vahdet Vural - Üc Gün Aglarsin
Vahdet Vural - Yagmur Duasi
Vahdet Vural - Yeter
Vahdet Vural - Yollara Bekçi Oldum


Vahdet Vural - Ikimiz Için Bayar 0115 1988...

Vahdet Vural - Beni Sevdigini Söyle
Vahdet Vural - Elimde Degil
Vahdet Vural - Gecelerden Sor Beni
Vahdet Vural - Ikimiz Icin
Vahdet Vural - O Hic Bilmesin
Vahdet Vural - Postaci
Vahdet Vural - Sen Aglarsin Ben Aglarim
Vahdet Vural - Sen De Yasama
Vahdet Vural - Ya Sabir
Vahdet Vural - Yanlis Numara


Vahdet Vural - Isyanim Var Göksoy Plak 0015 1985)...

Vahdet Vural - Ay Dogdu Batmadi Mi
Vahdet Vural - Burasi Mustur
Vahdet Vural - Büyük Suc
Vahdet Vural - Esir
Vahdet Vural - Huma Kusu
Vahdet Vural - Isyanim Var
Vahdet Vural - Kadehi Siseyi
Vahdet Vural - Mecbur Degilsin
Vahdet Vural - Nasil Istersen
Vahdet Vural - Vaz Gec Dostum
Vahdet Vural - Yoksulluk


Vahdet Vural - Izdirap Denizi Harika 36 1983...
Izdirap Denizi Türküola Almanya 1794 1984...

Vahdet Vural - Dudaktan Kalbe
Vahdet Vural - Gittin Zamansiz
Vahdet Vural - Izdirap Denizi
Vahdet Vural - Öyle Sevmisimki
Vahdet Vural - Sen Baska Yerdesin
Vahdet Vural - Sen Sözden Anlamazsin
Vahdet Vural - Senin Eserin
Vahdet Vural - Sevmek Kolay Degil
Vahdet Vural - Yürü Kervanlarim


Vahdet Vural - Kalbimin Sahibi Minareci Almanya 4276 1987...

Vahdet Vural - Beni Canimdan Ayirdi
Vahdet Vural - Bir Sen Kaldin Icimde
Vahdet Vural - Bozuk Düzen - Ecel Pesimde
Vahdet Vural - Bu Ayrilik Neden Oldu
Vahdet Vural - Bu Ne Kader Kötü Kader
Vahdet Vural - Dolastim Üzgün Üzgün
Vahdet Vural - Duydumki Unutmussun
Vahdet Vural - Kalbimin Sahibi
Vahdet Vural - Kim Cekerki Bu Cileyi


Vahdet Vural - Müslüm Gürses - Sadik Iclises - Minareci 3594 1982...

Müslüm Gürses - Duragim Yokki Benim
Müslüm Gürses - Raki Sarap Farketmez
Müslüm Gürses - Sevme Dedim
Müslüm Gürses - Sevda Çeken
Müslüm Gürses - Ayirdi Zalim Kader
Vahdet Vural - Makber
Vahdet Vural - Bir Selam Vermeden
Sadik Içlises - Adanin Güzeli
Sadik Içlises - Gül Alir Gül Satarim
Sadik Içlises - Kollarinda Uyut Beni
Sadik Içlises - Mecnun Edip
Sadik Içlises - Ipek Sari
Sadik Içlises - Fingirdak
Sadik Içlises - Böyle Gelmis Böyle Gider
Sadik Içlises - Su Yalan Dünyadan
Sadik Içlises - Oyun Havalari


Vahdet Vural - Ölüyorum Kederimden Minareci Almanya 3648 1982...

Vahdet Vural - Aska Saygi Kalmadi.mp3
Vahdet Vural - Askin Sarti Aglatmakmis Bilemem.mp3
Vahdet Vural - Ayrilik Gelip Catinca.mp3
Vahdet Vural - Dert Cekmeye Gidiyorum.mp3
Vahdet Vural - Gurbet Elde Her Aksam.mp3
Vahdet Vural - Kader Böyle Imis.mp3
Vahdet Vural - Kader Önüme Germis Agi.mp3
Vahdet Vural - Neler Gördüm Ben Neler.mp3
Vahdet Vural - Ölüyorum Kederimden.mp3
Vahdet Vural - Seni Sende Kaybettim.mp3
Vahdet Vural - Sevdim Bagrim Yanik Kaldi.mp3
Vahdet Vural - Unutulmaz Bir Yemin.mp3


Vahdet Vural - Sabredemedim Emre Plak 0525 1987...
Sabredemedim Türküola Almanya 1686 1982...

Vahdet Vural - Dalgalandimda Duruldum
Vahdet Vural - Gitme Ne Olur
Vahdet Vural - Ikimizde Gururluyuz
Vahdet Vural - Inatci Gönül
Vahdet Vural - Kadehler Dost Degil
Vahdet Vural - Kullar Ayirdi Bizi
Vahdet Vural - Sabredemedim
Vahdet Vural - Selam Gelmesin


Vahdet Vural - Sabret Gönül...

Vahdet Vural - Artik Bu Solan Bahcede
Vahdet Vural - Beyoglunda Gezersin
Vahdet Vural - Bir Dost Bulamadim
Vahdet Vural - Bir Dünya Yarattim
Vahdet Vural - Caya Iner Aglarim
Vahdet Vural - Ela Gözlerine Kurban Oldugum
Vahdet Vural - Erkilet Güzeli
Vahdet Vural - Gezdigim Dikenli Ask Yollarinda
Vahdet Vural - Madem Küstün Dargindin
Vahdet Vural - Sabret Gönül
Vahdet Vural - Saclarin Tarumar
Vahdet Vural - Silemezler Gönlümden
Vahdet Vural - Yalanci Dünya Gibi
Vahdet Vural - Yar Saclarin Lüle Lüle


Vahdet Vural - Sarkilarin Sevgilisi Nokta Müzik 1993...

Vahdet Vural - Biter Gülüm
Vahdet Vural - Bos Dünya
Vahdet Vural - Bütün Yollar Sana Gidiyor
Vahdet Vural - Cakmak Cakmaga Geldik
Vahdet Vural - Doymadim Seni Sevmeye
Vahdet Vural - Emmece
Vahdet Vural - Hüküm Giymisim
Vahdet Vural - Ne Faydasi Var
Vahdet Vural - Olmaz Ki
Vahdet Vural - Seni Sevdim Bir Gül Gibi


Vahdet Vural - Sen Yoksun Ki Özer Kardesler 1995...

Vahdet Vural - Ariyorum Gülüm
Vahdet Vural - Bir Sokak Cesmesi
Vahdet Vural - Birde Sen Sevseydin
Vahdet Vural - Düstü Gönlüm
Vahdet Vural - Haberin Olsun
Vahdet Vural - Kader Diyelim
Vahdet Vural - Ne Oldu Bize
Vahdet Vural - Roman
Vahdet Vural - Sen Yoksun Ki
Vahdet Vural - Seni Düsünüyorum
Vahdet Vural - Tanik
Vahdet Vural - Yalanim Varsa


Vahdet Vural - Seni Hep Sevecegim Spotek...

Vahdet Vural - Biri Varmi Aranizda
Vahdet Vural - Fettan
Vahdet Vural - Kimdi
Vahdet Vural - Kul Olam
Vahdet Vural - Sen Benim Leylamsin
Vahdet Vural - Sen Sefa Geldin
Vahdet Vural - Seni Hep Sevecegim
Vahdet Vural - Yakarim Dünyayi
Vahdet Vural - Yaralandin Mi Ey Can


Vahdet Vural - Sevda Yollari...

Vahdet Vural - Alma Mazlumun Ahini
Vahdet Vural - Aska Saygi Kalmadi
Vahdet Vural - Bence Bayram
Vahdet Vural - Cicekler Solarsa
Vahdet Vural - Gonlum Icli Saz Oldu
Vahdet Vural - Hayran Olurum
Vahdet Vural - Insanligi Aradim
Vahdet Vural - Kader Torbasi
Vahdet Vural - Kimbilir
Vahdet Vural - Ne Dalim Ne Cicegim
Vahdet Vural - Seni Andikca
Vahdet Vural - Seni Senden Kaybettim
Vahdet Vural - Sevda Yollari
Vahdet Vural - Sigaramda Duman Duman


Vahdet Vural - Tanrinin Gazabi Ihtas Plak 1986...

Vahdet Vural - Ask Baska Sevgi Baska
Vahdet Vural - Bir Beyaz Gülüm Vardi
Vahdet Vural - Böyle Dostluk Olmaz Olsun
Vahdet Vural - Candan Sevenim Yok
Vahdet Vural - Gitme Gel
Vahdet Vural - Güller Arasinda
Vahdet Vural - Kaderi Benmi Yarattim
Vahdet Vural - Kimseye Güvenim Yok
Vahdet Vural - Sürünüyorum
Vahdet Vural - Tanrinin Gazabi


Vahdet Vural - Zaman Elimden Aldi - Sandalci Nokta Müzik...

Vahdet Vural - Ellerimi Tutuyorsun
Vahdet Vural - Gelsen Diyorum
Vahdet Vural - Iki Gözüm Iki Cesme
Vahdet Vural - Iste Buna Icilir
Vahdet Vural - Neden Ayrildik
Vahdet Vural - Sandalci
Vahdet Vural - Soran Olmadi
Vahdet Vural - Süt Ictim
Vahdet Vural - Telgrafin Tellerine
Vahdet Vural - Yesil Ördek Gibi
Vahdet Vural - Zaman Elimden Aldi

24159994_7-tanrinin-gazabi-minareci-almanya-3521-1980.jpg
24159995_akbas-muzik-almanya-2000.jpg
24159996_aksamci-emre-plak-0504-1987.jpg
24159997_aksamci-emre-plak-509-1981.jpg
24159998_aksamci-turkuola-almanya-1423-1981.jpg
24159999_allah-icin-tempa-foneks-0001.jpg
24160000_ask-baska-sevgi-baska-candan-sevenim-yok-cin-cin-plak-3061-1978.jpg
24160002_atlas-plak-125-lp.jpg
24160003_ayrilik-daga-tasa-kale-plakcilik.jpg
24160004_ayrilmayalim-emre-plak-0503-1987.jpg
24160005_ayrilmayalim-emre-plak-505-1980.jpg
24160006_bir-selam-uzelli-almanya-1206-1987.jpg
24160007_derman-ol-tempa-foneks-1989.jpg
24160008_dert-cekmeye-gidiyorum-hayat-kavgasi-atlas-3180-1978.jpg
24160009_dostlar-dostca-sevmiyor-uzelli-almanya-0645-1980.jpg
24160010_efsane-ask-turkuola-almanya-1888-1984.jpg
24160012_fasl-i-muhabbet-yasar-kekeva-plakcilik-2010.jpg
24160013_fasl-i-muhabbet-yasar-kekeva-plakcilik-2010-1.jpg
24160014_gecinemedik-cinar-muzik-1987.jpg
24160015_gecinemedik-goksoy-plak-009-1987.jpg
24160016_gecinemedik-turkuola-almanya-2158-1987.jpg
24160017_iftira-emre-plak-0535-1987.jpg
24160018_iftira-emre-plak-535-1984.jpg
24160020_ikimiz-icin-bayar-0115-1988.jpg
24160021_isyanim-var-goksoy-plak-0015-1985.jpg
24160022_isyanim-var-goksoy-plak-0015-1985-1.jpg
24160023_izdirap-denizi-harika-36-1983.jpg
24160024_izdirap-denizi-turkuola-almanya-1794-1984.jpg
24160025_kalbimin-sahibi-minareci-almanya-4276-1987.jpg
24160026_oluyorum-kederimden-minareci-almanya-3648-1982.jpg
24160028_sabredemedim-emre-plak-0525-1987.jpg
24160030_sabredemedim-emre-plak-506-1982.jpg
24160031_sabredemedim-turkuola-almanya-1686-1982.jpg
24160032_sarkilarin-sevgilisi-nokta-muzik-1993.jpg
24160033_sen-yoksun-ki-ozer-kardesler-1995.jpg
24160034_seni-hep-sevecegim-spotek.jpg
24160035_seni-sende-kaybettim-aska-saygim-kalmadi-atlas-3177-1979.jpg
24160036_sigaramda-duman-duman-sevda-yollari-atlas-3178-1978.jpg
24160038_tanrinin-gazabi-ihtas-plak-1986.jpg
24160039_vahdet-vural-alparslan-almanya-1406.jpg
24160040_vahdet-vural-alparslan-almanya-1600.jpg
24160041_vahdet-vural-izdirap-denizi-long-play.jpg
24160042_vahdet-vural-2-atlas-lp-130-1977.jpg
24160043_vahdet-vural-3-uzelli-almanya-0393-1975.jpg
24160044_vahdet-vural-4-uzelli-almanya-0468-1977.jpg
24160045_vahdet-vural-alparslan-almanya-0789.jpg
24160046_vahdet-vural-muslum-gurses-ve-sadik-iclises-minareci-almanya-3594-1982.jpg
24160048_vahdet-vural-la-hatiralar-cin-cin-plak-1979.jpg
24160049_yarali-ceylan-ben-zaten-olmusum-guven-plak-262-1973.jpg
24160050_zaman-elimden-aldi-sandalci-nokta-muzik.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder