11 Ağustos 2014 Pazartesi

Cesitli makamlardan Sanat Muzigi...

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
http://linksave.in/96420539753e93a9d07edb
Rar sifresi - derya

Gerdaniye Yürük Semai- Muntazam Kamet-I Bi Misli Bedel.mp3
Gül'izar- Bivefa Bir Çeşm-I Bidad Ne Yaman Aldattın Beni.mp3
Hicaz- Affeyle Suçum Ey Gül-I Ter Başıma Kakma.mp3
Hicaz- Bir Nigah Et Ne Olur Halime.mp3
Hicaz Divan- Dün Gece Ye's Ile Kendimden Geçtim.mp3
Hicaz- Gülşen-I Hüsnüne Kimler Varıyor.mp3
Hicaz- Her Zahm-ı Ciğer Suze Deva-Kar Aranmaz.mp3
Hicaz Hümayun Yürük Semai- Sadullah Ağa.mp3
Hicaz İlahi.mp3
Hicaz- İndim Yarin Bahçesine Gülden Geçilmez.mp3
Hicaz- Kendine Niçin Emsal Ararsın.mp3
Hicaz- Sevda-I Ruhun Aşk Eline Son Seferimdir.mp3
Hicaz- Severim Can Ü Gönülden Seni Tersa Çiçeğim.mp3
Hicaz- Şu Karşıki Dağda Bir Yeşil Çadır.mp3
Hicaz- Ülfet Etmem Yar Ile Ağyare Ne.mp3
Hicaz- Zülfüne Dil-Besteler Zülf-I Perişanın Kadar.mp3
Hicazkar- Ben Sana Gönül Vereli Bak Ne Hal Oldum.mp3
Hicazkar- Yine Bir Aşk-ı Emel-Suz Ile Giryan Oldum.mp3
Hisarbuselik - Dök Zülfünü Meydane Gel.mp3
Hüseyni - Feryad Ediyor Bir Gül Için Bülbül-I Şeyda.mp3
Hüseyni- Bir Dilberdir Beni Yakan.mp3
Hüzzam- Değildi Böyle Evvel Tarz-ı Tavrın Bi-Karar Oldu.mp3
Hüzzam- Dilhun Olurum Yad-ı Cemalinle Senin Ben.mp3
Hüzzam- Ey Gül-I Bağ-ı Eda.mp3
Hüzzam- Gönül Verdim Bir Civane.mp3
Hüzzam- Kerem Eyle Mestane Kıl Bir Nigah.mp3
Hüzzam Saz Semaisi- Udi Nevres Bey.mp3
Hüzzam- Yanıyor Mu Yeşil Köşkün Lambası.mp3
Hüzzam Yürük Semai- Reh-I Aşkında Edip Kaddimi Kütah Gönül.mp3
Isfahan- Sen De Mi Hala Esir-I Zülf-I Yar Olmaktasın.mp3
Kürdilihicazkar- Birlikte Bir Akşam Yine Mey-Nuş Edelim Gel.mp3
Kürdilihicazkar- Kanlar Döküyor Derdin Ile Dide-I Giryan.mp3
Kürdilihicazkar- Söyle Ey Mutrıb-I Nazende Eda.mp3
Kürdilihicazkar-Mahrum-I Şevkim Ruhum Pür-Ahzan.mp3
Mahur Peşrev.mp3
Mahur-Bir Afet-I Mehpeyker Ile Nüktelerim Var.mp3
Müstear- Evvel Benim Nazlı Yarim.mp3
Neva Kar-Itrî.mp3
Neva- Ko Sinem Ateşe Yansın.mp3
Neva- Muntazır Teşrifine Hazır Kayık.mp3
Neva Saz Semaisi- Ziya Paşa.mp3
Nihavend- Bakmıyor Çeşm-I Siyah Feryade.mp3
Nihavend- Sevdim Seni Ey Işvebaz.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder