27 Temmuz 2014 Pazar

Sectigim Tsm sarkilari..

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Sectigim Tsm sarkilari
Rar sifresi - derya


1-Mualla Araci Bir Zamanlar Benimle Ay Dogunca Gezerdi.mp3
1-Mustafa Caglar Kucuksuda Gordum Seni.mp3
1-Mustafa Dogan Dikmen Seb I Yelda Yi Hicran Icre Kaldim.mp3
1-Mustafa Erses Goz Goz Oldu Yuregim O Hicran Yarasindan.mp3
1-Mustafa Seyran Bu Gece Camlarda Kalsak Ne Olur.mp3
1-Mustafa Zeki Caglarman Sevdasi Heniz Sinede Gonlum Gibi Sagdi.mp3
1-Muzaffer Ilkar Bahcende Acilmis Sana Guller Seni Oksar.mp3
1-Muzehher Guyer Husranla Gonul Hep Inler.mp3
1-Muzehher Guyer Unutturamaz Seni Bir Sey Unutulsamda Ben.mp3
1-Müzeyyen Senar - Tarkan - Benzemez Kimse Sana.mp3
1-Nazire Yagiz Gunesin Kavurdugu Ruzgarin Savurdugu.mp3
1-Nazmiye Sedat Hanim Bu Istanbul Kizlari.mp3
1-Nebile Hanim Baygin Sularin Gogsune Yaslandi Da Bi Tab.mp3
1-Nurten Demirkol - Benzemez kimse sana tavrina hayrân olayim - Bayâti - Fehmi Tokay.MP3
1-Rusen Yilmaz - Benzemez Kimse Sana.mp3
2-Edip Akbayram - Cesmi siyahim.MP3
2-Gökhan Sezen - Bakmiyor Çesmi siyahim.MP3
2-Gulden Karabocek - Iste Gidiyorum Cesmi Siyahim.mp3
2-Isin Karaca - Arabesque (2010) - Hor Görme Garibi.mp3
2-Iste Gidiyorum Çesmi Siyahim (Asik Mahsuni Serif)-Bircan Pullukçuoglu.mp3
2-Mahzuni Serif - Cesmi Siyahim.MP3
2-Mustafa Dogan Dikmen Senden Bilirim Yok Bana Bir Faide Ey Gul.mp3
2-Mustafa Erses Cana Gam I Askinla Perisan Gezer Oldum.mp3
2-Nebile Hanim Gitti De Gelmeyiverdi.mp3
2-Necdet Cici Esti Nesim I Nev Bahar Acildi Guller Subh Dem.mp3
2-Nermin Demircay Gonlumu Ducar Eden Bu Hale Hep.mp3
2-Nese Can Baharin Gulleri Acti Yine Mahsundur Bu Gonlum.mp3
2-Nesrin Sipahi Gittin Gideli Ben Deli Divaneye Dondum.mp3
2-Nevin Demirdoven Yalniz Birakip Gitme Bu Aksam.mp3
2-Nevzat Guyer Hicran Gonul Belasi.mp3
2-Nurten Demirkol Benim Yarem Gibi Yare Bulunmaz.mp3
2-Yüksel Özkasap - Çesmi Siyahim - (Eser Asik Mahzuni Serif).mp3
2-Yurdaer Dogulu - IntIzar O Ens.mp3
3-Bülent Ersoy - Aksam Oldu Hüzünlendim.mp3
3-Guzide Kasaci - Aksam Oldu Huzunlendim.mp3
3-Mustafa Dogan Dikmen Sitab I Bad I Saba Su Be Su Cemen Be Cemen.mp3
3-Müzeyyen Senar - Aksam Oldu Hüzünlendim.mp3
3-Nebile Hanim Bekler Beni Her Gun Susamis Bir Ecelim Var.mp3
3-Nese Karabocek - Aksam Oldu Huzunlendim.mp3
3-Nilgün Sultan - Aksam Oldu Hüzünlendim Ben Yine.mp3
3-Nursal Unsal Canevi Gunduzum Karanlik Gecem Uykusuz.mp3
3-Oktay Canturk Artik Yeserecek Bir Dalim Yok Yagmurlar Yagsa Da Hos Yagmasa Da.mp3
3-Ozant Koc Gecti Hayal Icinde Bunca Yil Bir Gun Gibi.mp3
3-Ozdemir Erdogan - Aksam Oldu Huzunlendim Ben Yine.Mp3
3-Ozlem Uzun Gonul Nedir Bilene Gonul Veresim Gelir.mp3
3-Pelin Uyaniker Simdi Bahara Erdim Gonca Gonca Gul Derdim.mp3
3-Pinar Yildirim El Cek Tabib El Cek Yaram Ustunden.mp3
3-Rahmi Sonmezocak Kakullu Yesil Gozlu Beyaz Tenli Guzelsin.mp3
3-Recep Birgit Gezdigim Dikenli Ask Yollarinda Elimden Bir Kirik Saz Geldi Gecti.mp3
3-Rusen Yilmaz - Aksam Oldu Hüzünlendim Ben Yine.mp3
3-Sabite Tur Gulerman Ay Dalgalanirken Sularin Oynak Izinde.mp3
3-Sadiye Erimli Beni Canimdan Ayirdi Gonlumu Yikti Temelden.mp3
3-Umit Koroglu Aksam Oldu Huzunlendim Ben Yine Ussâk Semahat Ozdenses.mp3
3-Yurdaer Dogulu - Elveda MeyhanecI O Ens.mp3
3-Zeki Müren - Aksam OLdu HüzünLendim.MP3
4-Altin Sarkilar - Yar Saclarin Lule Lule.mp3
4-Hüner Coskuner - Dili Aci Yar.mp3
4-Mustafa Dogan Dikmen Ta Kim Hattin Ey Meh Cebinim Yuze Cikti.mp3
4-Nese Can Mehtaba Burunmus Gece.mp3
4-Nurten Demirkol Kusade Taliim Hem Bahtim Uygun.mp3
4-Oktay Canturk Bir Gonlume Bir Hali Perisanima Baktim.mp3
4-Ozant Koc Gonullerde Yer Edenler Ugrunda Can Verilenler.mp3
4-Radyo Alaturka Nostalji - Yar Saclarin Lüle Lüle.mp3
4-Recep Birgit Baga Girdim Ay Cikti Karsima Bir Yar Cikti.mp3
4-Sabite Tur Gulerman Dinlendi Basim Dun Gece Bir Parca Dizinde.mp3
4-Sadettin Kaynak Hicrani Elem Yine.mp3
4-Sadi Hosses Hem Seversin Hem Yanarsin Hem Yine Avaresin.mp3
4-Sadiye Erimli Gunesin Kavurdugu Ruzgarin Kavurdugu.mp3
4-Safiye Ayla - Tas Plaklardan - Yar saçlarin lüle.mp3
4-Sefer Karabuk Cozmek Elinde Degil Gonlumu Senden Kadin.mp3
4-Semiramis Pekkan - Yar Saçlarin Lüle Lüle.mp3
4-Vahdet Vural - Yar Saclarin Lüle Lüle.mp3
4-Yar Saçlarin Lüle Lüle (Asuman Aslim Görgün).mp3
4-Zeki Müren - Yar SacLarin LüLe LüLe - (Hicaz).mp3
5-Ahmet Ozhan- Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Emel Sayin - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Guzide Kasaci - Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Isin Karaca - Arabesque (2010) - Tanrim Beni Bastan Yarat.mp3
5-Muazzez Abaci - Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Mustafa Dogan Dikmen Yuzundur Cihani Munevver Eden.mp3
5-Necdet Cici Erdi Bahar Sardi Yine Nese Cihani.mp3
5-Nesrin Sipahi Mavi Gok Mavi Deniz Hep Sevginle Gezeriz.mp3
5-Nilgün Abiska - Yesil gözlerinden muhabbet kaptim - Hicaz - Ümit Mutlu.MP3
5-Nursal Unsal Canevi Baglanip Zulf I Hezaran Tabina.mp3
5-Nurten Demirkol Cevrin Yeter Artik Bu Kadar Olma Sitemkar.mp3
5-Oktay Canturk Gokyuzunde Yalniz Gezen Yildizlar Yer Yuzunde Sizin Kadar Yalnizim.mp3
5-Oktay Canturk Gonlumde Acmadan Solan Bir Gulsun.mp3
5-Ozant Koc Ne Arzu Ediyor Ne Istiyorduk Karli Bir Kis Gunu.mp3
5-Recep Birgit Girdim Indim Yarin Bahcesine Ayvalik Narlik.mp3
5-Sabite Tur Gulerman Bu Gonul Ne Gulde Ne Gulsendedir.mp3
5-Sadettin Kaynak Nazir Olmaz Sana Alemde Teksin.mp3
5-Sadi Hosses Ne Dokmek Istesem Yas Var.mp3
5-Sadiye Erimli Sevdim Seni Kir Cicegim Askin Ile Olecegim.mp3
5-Safiye Erdeger Buyuleyen Gozlerinle Yesil Yesil Bakiyorsun.mp3
5-Saime Sinan Gulmedim Omrumde Birgun Bir Gece.mp3
5-Sami Aksu Susamis Topraklar Gibi Gonuller.mp3
5-Secil Heper - Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Sefer Karabuk Bir Gonul Hikayesi Anlatirdi Gozlerin.mp3
5-Selçuk Aygan Yesil gözlerinden muhabbet kaptim Hicaz Ümit Mutlu.mp3
5-Selim Oztas Birgun O Guzel Sad Edecek Ruhumu Sandim.mp3
5-Selma Sagbas Incindi Gucendi Biraz Sozlerime Munfail Oldu.mp3
5-Semra Ersoylu Dinmiyor Hic Bu Aksam Ne Gozyasim Ne Acim.mp3
5-Serap Kuzey - Yesil gözlerinden muhabbet kaptim - Hicaz - Ümit Mutlu.mp3
5-Serap Mutlu Akbulut-Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Suat Yildirim Omrum Seni Sevmekle Nihayet Bulacaktir.mp3
5-Turgay Kiziltug Yesil gözlerinden muhabbet kaptim Hicaz Ümit Mutlu.mp3
5-Umut Akyürek - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Yasar Özel - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Yeni Raki - Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.Mp3
5-Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim - Yasar Ozel.mp3
5-Zeki Müren - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
5-Ziya Taskent - Yesil Gözlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
6-Burcu Günes - Çile Bülbülüm.mp3
6-Cengiz Coskuner - Cile Bulbulum.mp3
6-Emel Sayin - Cile Bulbulum Cile.mp3
6-Hülya Mutlu - Çile Bülbülüm.mp3

6-Oktay Canturk Biraz Kul Biraz Duman O Benim Iste.mp3
6-Ozdemir Erdogan - Cile Bulbulum Cile.Mp3
6-Recep Birgit Seni Cilgin Gibi Sevdim Yoluna Omrumu Verdim.mp3
6-Rusen Yilmaz - Cile Bulbulum Cile.mp3
6-Sadettin Kaynak - ÇIle Bülbülüm ÇIle.mp3
6-Sami Aksu Bir Yilda Tam Dort Mevsim Var.mp3
6-Sefer Karabuk Ben Seni Unutmak Icin Sevmedim.mp3
6-Sehap Efendi Tazelendi Tab I Alem Herkesin Bak Sevki Var.mp3
6-Selcuk Aygan Yoksun Diye Cicekler Acmiyor Bak.mp3
6-Selim Oztas Boluk Boluk Turna Gecer Yuceden.mp3
6-Selim Oztas Sabrimi Ozlemli Yillara Saldim Yesile Hasretten Collere Daldim.mp3
6-Selma Ersoz Yillardir Bekliyorum Bir Gun Donersin Diye.mp3
6-Selma Sagbas Gulsende Yine Ah U Enin Eyledi Bulbul.mp3
6-Semra Ersoylu Dil Hun Olurum Yad I Cemalinle Senin Ben.mp3
6-Seyyan Hanim Sevdim Bir Genc Kadini.mp3
6-Sibel Can Sevmekten Kim Usanir Tadina Doyum Olmaz.mp3
6-Suat Kilic Yildizli Semalardaki Hasmet Ne Guzel Sey.mp3
6-Sukran Ozer Necmi Riza Ahiskan Bulbul Gibi Pur Oldu Cihan Nagmelerimden.mp3
6-Tahir Engin Icoz Gonlum Ozledikce Gorurdum Hele.mp3
6-TRT Arsivinden Tas Plaklar - Safiye Ayla-Bülbülüm gel de dile Çile Bülbülüm.mp3
6-Tulay Canik Yesil Gozlerini Ufkuma Ger Ki Bahar Geldi Diye Turku Soyleyem.mp3
6-Turhan Oge Zuhal Egilmez Aksam Olunca Yarelerim Sizlar.mp3
6-Ulviye Taskent Unutmadim Seni Ben Her Zaman Kalbimdesin.mp3
6-Vedat ÇetInkaya - Bak YIne GeçtI Bahar S.mp3
6-Zehra Sabah - Cile Bülbülüm Cile.mp3
7-Huner Coskuner Donulmez Aksamin Ufkundayim.mp3
7-Ismail Olgay - Dönülmez aksamin ufkundayim.MP3
7-Münir Nurettin Selcuk - Dönülmez Aksamin Ufkundayim.mp3
7-Nevzat Yalcinsu Bir Yareli Kus Cirpiniyor Sanki Telinde.mp3
7-Nezahat Hanim Benim Gonlum Bir Gul Ki Dikeni Yok Rengi Sari.mp3
7-Nursal Unsal Canevi Husnune Guvenme Ey Ruyi Mahim.mp3
7-Nurten Demirkol Sirman Gonlum Ozledikce Gorurdum Hele.mp3
7-Nurten Ertekin Bir Ince Fidansin Egilirsin Bukulursun.mp3
7-Orhan Sener Sevgimizin Askimizin Ustunden Sene Gecti.mp3
7-Ozlem Uzun Gozlerin Bir Ask Bilmecesi Sorar Gibi.mp3
7-Sadettin Kaynak Hicran U Elem Sine I Pur Hunumu Daglar.mp3
7-Sefer Karabuk Leyla Bir Ozge Candir Kara Gozlu Ceylandir.mp3
7-Selim Oztas Kir Atima Bineyim Yar Yoluna Gideyim.mp3
7-Semra Ersoylu Seni Cilgin Gibi Sevdim.mp3
7-Semra Senturk Hani O Birakip Giderken Seni O Oksuz Tavrini Takmayacaktin.mp3
7-Suat Yildirim Sen Olmadan Bir Daha Nasil Gulecek Yuzum.mp3
7-Suheyla Bilki Gozumden Gonlumden Hayali Gitmez.mp3
7-Tahir Engin Icoz Ayrilik Var Cikan Falda.mp3
7-Tanju Okan - Hasret S.mp3
7-Tugce Pala Seninle Tattim Ben Her Mutlulugu.mp3
7-Turhan Oge Unutulmus Ne Varsa Sevgiden Geri Kalan.mp3
7-Turhan Toper Baglandi Gonul Zulfune Bir Yosma Civanin.mp3
7-Türk Sanat Müzigi - Dönülmez Aksamin Ufkundayim.mp3
7-Ulvi Erguner Korosu Hasreti Ruyinle Inledim.mp3
7-Ümit Besen - Dönülmez Aksamin Ufkundayim.mp3
8-Altin Sarkilar - Soyleyemem Derdimi.mp3
8-Asli Pakalinlar - Gizli ask bu söyleyemem derdimi hiç kimseye - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
8-Aysen Birgör Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye Hicaz Sükrü Tunar.mp3
8-Cihan Altan - Soyleyemem Derdimi.mp3
8-Elif Güresçi - Gizli ask bu söyleyemem derdimi hiç kimseye - Nihavend - Zeynettin Maras.mp3
8-Emel Sayin - Söyleyemem Derdimi Kimseye Derman Olmasin Diye.mp3
8-Esma Basbug - Söyleyemem Derdimi.mp3
8-Hamiyet Yüceses - Soyleyemem derdimi.mp3
8-Hulya Sozer - Soyleyemem Derdimi.mp3
8-Melihat Gülses - Gizli ask bu söyleyemem derdimi hiç kimseye - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
8-Meyhane SarkiLari - SöyLeyemem Derdimi.Mp3
8-Nilgün Abiska - Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye - Hicaz - Sükrü Tunar.MP3
8-Ozant Koc Unutulmus Degilsin Adin Sakli Kalbimde.mp3
8-Pinar Yildirim Terket Beni Artik Yetisir Dende Vefa Yok.mp3
8-Rafet El Roman - Kalbine Sürgün.mp3
8-Rahmi Sonmezocak Hasta Kalbimde Acilmis Kanayan Bir Yarasin.mp3
8-Recep Birgit Bu Aksam Gun Batarken Gel.mp3
8-Rusen Yilmaz - Söyleyemem Derdimi.mp3
8-Sabite Tur Gulerman Ben Derdime Hic Care Bulmam Saki.mp3
8-Sadiye Erimli Ela Gozlerine Kurban Oldugum.mp3
8-Safiye Erdeger - Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye - Hicaz - Sükrü Tunar.MP3
8-Selim Öztas - Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye - Hicaz - Sükrü Tunar.mp3
8-Sevval Sam - Soyleyemem Derdimi.mp3
8-Taner Sener - Soyleyemem derdimi.MP3
8-Turgay Kiziltug Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye Hicaz Sükrü Tunar.mp3
8-Yurdagül Eroglu - Söyleyemem Derdimi Kimseye Derman Olmasin Diye - Hicaz - Sükrü Tunar.mp3
8-Zuhal Egilmez - Söyleyemem derdimi kimseye derman olmasin diye - Hicaz - Sükrü Tunar.mp3
9-Gönül Senay - Neyleyim Köskü Sarayi.mp3
9-Kemal Caner - Neyleyim kosku neyleyim sarayi.mp3
10. Aziz Istanbul.mp3
10-Bekir Unluataer - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Bulent Ersoy Cile Bulbulum Cile.mp3
10-Celâl Abaci - Ben küskünüm felege düstüm bitmez çileye - Rast - Baki Duyarlar.mp3
10-Cengiz Coskuner - Ben Küskünüm FeLege.mp3
10-Fatos Incegüzel - Ben Küskünüm Felege.mp3
10-Funda Arar - Ben Küskünüm Felege.mp3
10-Galata Meyhanes - Ben Küskünüm Felege.mp3
10-Gonul Akkor Aksam Oldu Huzunlendim.mp3
10-Gonul Akkor - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Gonul Yazar Yesil Gozlerinden Muhabbet Kaptim.mp3
10-Gülsen Payloç - Ben küskünüm felege düstüm bitmez çileye Rast Baki Duyarlar.mp3
10-Hamiyet Yüceses - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Hayri Sahin - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Meyhane KlasIklerI - Ben Küskünüm Felege.mp3
10-Muazzez Ersoy - Ben Kuskunum Felege.Mp3
10-Mustafa Kurnaz - Ben Küskünüm Felege.mp3
10-Mustafa Sagyasar - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Muzehher Guyer Unutmadim Seni Ben Her Zaman Kalbimdesin.mp3
10-Müzeyyen Senar Benzemez Kimse Sana Beyâtî.mp3
10-Oya Okan - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Rusen Yilmaz - Ben Kuskunum Felege.mp3
10-Sefer Karabuk Gozlerinin Icine Baska Hayal Girmesin.mp3
10-Selim Oztas Bak Yine Gecti Bahar Gul Neylesin.mp3
10-Seyyan Hanim Neden Guldun Yuzume Baktin.mp3
10-Suat Sayin - Yolcu Ile Arabaci O 1974.mp3
10-Tahir Engin Icoz Artik Yeserecek Bir Dalim Yok.mp3
10-Tulay Canik Ela Gozlerine Kurban Oldugum Yuzune Bakmaya Doyamadim Ben.mp3
10-Turhan Oge Unutamiyorum Unutamiyorum Gecem Yok Artik Gunduzum Yok.mp3
10-Umut akyürek - Ben küskünüm felege düstüm bitmez çileye - Rast - Baki Duyarlar.mp3
10-Zeki Muren - Ben Kuskunum Felege.mp3
11-Alaeddin Sensoy - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Bahadir Özüsen - Inleyen nagmeler rûhumu sardi - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
11-Behiye Aksoy - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Bülent Ersoy - Ben Küskünüm Felege.mp3
11-Cavit Tanürek - Inleyen nagmeler rûhumu sardi - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
11-Ebru Yazici (Inleyen Nagmeler) .mp3
11-Emre Aygan - Inleyen nagmeler rûhumu sardi - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
11-Gülben Ergen - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Hasan Eylen Inleyen nagmeler rûhumu sardi Nihâvend Zeynettin Maras.mp3
11-Mediha Demirkiran - Inleyen Nagmeler .mp3
11-Nesrin Sipahi - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Nevra Günay Tosun - Inleyen nagmeler rûhumu sardi - Nihâvend - Zeynettin Maras ( beste tarihi 1966).mp3
11-Rusen Yilmaz - Inleyen Nagmeler Ruhumu Sardi.mp3
11-Selami Sahin - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Selim Öztas & Fatma Arslanoglu - Inleyen nagmeler rûhumu sardi - Nihâvend - Zeynettin Maras.mp3
11-Serap Mutlu Akbulut - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Yesim Salkim - Inleyen Nagmeler.mp3
11-Zeki Muren - Inleyen Nagmeler.mp3
12. Donulmez (Rindlerin) Aksami.mp3
12-Ahmet Özhan - Saclarin Tarumar.mp3
12-Bülent Ersoy - Saclarin Tarumar1.mp3
12-Emel Sayin - Saclarin Tarumar.mp3
12-Hüdai Aksu - Saçlarin tarumar.mp3
12-Mediha Sen Sancakoglu - Saclarin Tarumar.mp3
12-Orhan Mercan - Saclarin Tarumar.mp3
12-Rusen Yilmaz - Saçlarin Tarumar.mp3
12-Semra Ersoylu - Ud Taksimi & Saçlarin Tàrumàr.mp3
12-Sibel Can - Eski Toprak.mp3
12-Zeki Muren - Saclarin Tarumar.mp3
12-Ziya Taskent - Saçlarin Tarumar.mp3
13-Ayse Tas - Aksam Oldu Huzunlendim & Gurbet O Kadar Aci ki.mp3
13-Ayse Tas - Gurbet O Kadar Aci ki.mp3
13-Ayse Tas & Elif Güresci - Gurbet O Kadar Aci ki-2.mp3
13-Cavit Tanürek - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
13-Eda Karaytug - Gurbet O Kadar Aci Ki Ne Varsa Içinde.mp3
13-Gülsen Bakoglu - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde Ussâk Yildirim Gürses.mp3
13-Gurbet O Kadar Aci ki - Rusen Yilmaz.mp3
13-Handan Kara - Gurbet O Kadar Aci Ki.mp3
13-Ibrahim Sekerefe - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde hepsi bana yabanci Ussâk Yildirim Gürses.mp3
13-Melda Kuyucu - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
13-Nevra Günay Tosun - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde hepsi bana yabanci - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
13-Oya Okan - Gurbet O Kadar Aci Ki.mp3
13-Servet Önder - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde hepsi bana yabanci - Hüseyni - Kasim Inaltekin.mp3
13-Yahya Geylan - Gurbet o kadar aci ki ne varsa içimde - Ussâk - Yildirim Gürses.mp3
14-Alpay - Eylülde Gel 1 S 1977.mp3
14-Bülent Ersoy - Dost Bildiklerim(1).mp3
14-Ekrem Düzgünoglu - Keder.mp3
14-FerdI Özbegen - Yok Yok Yalan Deme S 1982.mp3
14-Gönül Akkor - GezdIgIm DIkenlI Ask Yollarinda O 1974.mp3
14-HayrI SahIn - BeterIn BeterI Var S 1975.mp3
14-Hüner Coskuner - Güle Güle Git.mp3
14-HurI Sapan - Huzurum Kalmadi S 1976.mp3
14-Müzeyyen Senar - Aksam Oldu HüzünlendIm S.mp3
14-Selçuk Ural - BIr Tuhafim Bu Aksam S 1977.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder