16 Mayıs 2014 Cuma

Feriha Tunceli - TRT Sanatcisi - TSM...

19MB

Albümlerin nasil inecegi hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
http://linksave.in/42444811537690a1a3e43
Rar sifresi - derya


Feriha Tunceli - Aglar gezerim sâhili sanki benimlesin - Hicaz - Alâeddin Yavasça.mp3
Feriha Tunceli - Aglar gezerim sâhili sanki benimlesin - Hicaz - Alâeddin Yavasça 2.mp3
Feriha Tunceli - Anlatilmaz bin derd ile geçiyor çileli ömrüm - Hicaz - Erdogan Yildizel.mp3
Feriha Tunceli - Askinla ölsem ruhuna girsem.mp3
Feriha Tunceli - Bahçelere geldi bahar - Azeri Türkü.mp3
Feriha Tunceli - Bana sensiz her sey el - Nihâvend - Yusuf Nalkesen.mp3
Feriha Tunceli - Beni sev rûhumu sar kalbime yaslan - Hicaz - Misir'li Ibrâhim Efendi(Ûdî).mp3
Feriha Tunceli - Bezm-i vaslinda civanim bilesin yok kaderim - Acem Kürdî - Selânik'li Ahmet Efendi.mp3
Feriha Tunceli - Bir taraftan felegin kahrina dûçâr oldum - Acem Kürdi - Selânik'li Ahmet Efendi.mp3
Feriha Tunceli - Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim - Hicaz - Serif Içli.mp3
Feriha Tunceli - Dinmez hicran yarasinin yaktigi yerler kaniyor - Ussâk - Sükrü Tunar.mp3
Feriha Tunceli - Elbet gönüllerde sabah olacak - Nevâ Bûselik - Sadettin Kaynak.MP3
Feriha Tunceli - Elbet gönüllerde sabah olacak - Nevâ Bûselik - Sadettin Kaynak 2.mp3
Feriha Tunceli - Güllücügüm.mp3
Feriha Tunceli - Kanatlari gümüs yavru bir kus - Nihâvend - Mes'ud Cemil.mp3
Feriha Tunceli - Nasil geçti habersiz o güzelim yillarim - Hicaz - Teoman Alpay.mp3
Feriha Tunceli - Sana bilmem ki neden hiç doyamam - Nihâvend - Drama'li Hasan Hasgüler.mp3
Feriha Tunceli - Sana eller ne güzelsin demesin kiskanirim - Acem Kürdî - Fâruk Kayacikli.mp3
Feriha Tunceli - Sanma unuttum seni yillar var görmedim diye - Segâh - Seref Çakar.MP3
Feriha Tunceli - Sorma bana nâfile neler düsündügümü - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar.mp3
Feriha Tunceli - Sorma bana nâfile neler düsündügümü - Kürdîli Hicazkâr - Selâhattin Pinar 2.mp3
Feriha Tunceli - Yâr saçlari lüle lüle yâr benziyor beyaz güle - Hicaz - Yesârî Asim Arsoy.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder