18 Şubat 2014 Salı

Arguvan Türküleri 38 Albüm...

Albümlerin nasıl ineceği hususunda lütfen yukardaki Blog Bilgisi yazısına tıklayınız..

Share-online...
Download via share-online.biz Relink.us - Protected Links
Rar sifresi - derya


Abbas Aslantürk - Secmeler...

Abbas Aslantürk- Arguvanin Düzüne
Abbas Aslantürk- Cifte Saraylar
Abbas Aslantürk- Diley Diley
Abbas Aslantürk- Felek Gurbet Elde
Abbas Aslantürk- Git Gayri
Abbas Aslantürk- Ha Daglar
Abbas Aslantürk- Hasretinden
Abbas Aslantürk- igde Cicegi
Abbas Aslantürk- ince ince
Abbas Aslantürk- inisli Yokuslu
Abbas Aslantürk- insaf Eyle
Abbas Aslantürk- Karamik Dalini
Abbas Aslantürk- Ne Bileyim
Abbas Aslantürk- Oldürüsün
Abbas Aslantürk- Sefil Durnam
Abbas Aslantürk- Yesil Ördek
Abbas Aslantürk -Yetismeyesice


Ahmet Bildirici - Özledim...

Ahmet Biltirici- Alli Gelin
Ahmet Biltirici- Bir Turlu
Ahmet Biltirici- Birak Beni
Ahmet Biltirici- Cifte Sekili
Ahmet Biltirici- Malatyadan Ciktim
Ahmet Biltirici- Özledim
Ahmet Biltirici- Seher Vakti
Ahmet Biltirici- Sucu
Ahmet Biltirici- Vargit
Ahmet Biltirici- Yavrum


Akbabalar - Arguvan Secmeleri...

Akbabalar - Dam Üstünde Uzun Bacalar
Akbabalar - Dereye Asagi
Akbabalar - Hava Karariyi
Akbabalar - Kardami Kistamisin
Akbabalar - Karsiki Tarlanin Ekini Seyrek
Akbabalar - Pinarin Yolunu Cilga Eylemis
Akbabalar - Sari Cicek Sarardiyi Daglari
Akbabalar - Sunam Ne Olur


Ali Celiktas - Baci...

Ali Celiktas- Baci
Ali Celiktas- Doktor
Ali Celiktas- Fistan Giymis
Ali Celiktas- Güzel Durna Çirkin Seve
Ali Celiktas- Ne Zaman
Ali Celiktas- Sabrim Kalamadi
Ali Celiktas- Seversen Eger
Ali Celiktas- Yaralandim Kuzu
Ali Celiktas- Yarim Dertli
Ali Celiktas- Yarinim Yanagi
Ali Celiktas- Yemin Ettim


Ali Haydar - Arguvan havalari...

Ali Haydar - Mor Sümbüle Yel Vurunca
Ali Haydar - Actin Yaralar
Ali Haydar - Arguvan Yazisi
Ali Haydar - Basima Vurdunda Del Ettin Beni
Ali Haydar - Bizim Elin
Ali Haydar - Kapinin Önünde
Ali Haydar - Kayanin Dibinde
Ali Haydar - Türemiyesin
Ali Haydar - Yesil Ördek


Canan Özacar- Gelelede Gülüm...

Canan Özacar- Alli Gelin
Canan Özacar- Bilmiyom
Canan Özacar- Çesmeye Gidiyi
Canan Özacar- Ela Gözlerini Sevdigim
Canan Özacar- Gelele de Gülüm
Canan Özacar- Gönül Eylenecek Yere Gidelim
Canan Özacar- Gül Yüzlüm
Canan Özacar- insaf Eyle
Canan Özacar- Kirmizi Güllerin Sari Tohumu
Canan Özacar- Köylü Kizi
Canan Özacar- Kurban Oldugum
Canan Özacar- Malatyanin Güzeli


Canan Özacar - YaraLiyim Ben Yarali...

Canan Özacar - Aman Piro
Canan Özacar - Cano Cano
Canan Özacar - DagLar Simdi KarLimidir
Canan Özacar - Gördüm
Canan Özacar - GüLün DaLLari
Canan Özacar - Güya Beni Kayiyirsan
Canan Özacar - GüzeLLer
Canan Özacar - Hasretinden YoruLdum
Canan Özacar - Kesis Kizi
Canan Özacar - Kim Dirdir
Canan Özacar - Le Cane He Cane
Canan Özacar - YaLan OLur YaLan
Canan Özacar - YaraLiyim Ben YaraLi


Can Ey- Nazli Yar...

Can Ey- Benim Yarim
Can Ey- Beri Gel
Can Ey- Günese Söyleyin
Can Ey- igde Çiçegi
Can Ey- Kapinin Önünde
Can Ey- Kara Tren
Can Ey- Kör Kader
Can Ey- Kuru Çay
Can Ey- Pinarin Yolu
Can Ey- Sari Çiçek


Cemal Öztas - Abbas...

Cemal Öztas- Agliya Agliya
Cemal Öztas- Bu Dert Beni Öldürecek
Cemal Öztas- Bu Nasil Yar
Cemal Öztas- Celal Abbasi Seversen
Cemal Öztas- Demedim mi
Cemal Öztas- Dost Gitti
Cemal Öztas- Ela Gözlüm
Cemal Öztas- Gideyim Daglar
Cemal Öztas- Göçem Felek
Cemal Öztas- Gülüm Oy
Cemal Öztas- Nerde Gelir Nereye Gider
Cemal Öztas- Seni Tatli Beni Aci Yaratmis
Cemal Öztas- Yetmezmi Zalim


Cemal Öztas- Gülermi Bilmem...

Cemal Öztas- Ben Yolcuyum Helallesek
Cemal Öztas- Bir Bulut Kayniyor
Cemal Öztas- Dün gece Düsümde
Cemal Öztas- El Aglar Bana
Cemal Öztas- Eli Güzel Sen Neidin
Cemal Öztas- Ey Kader Elininden
Cemal Öztas- Garip Garip
Cemal Öztas- Gezeriken Elinizde
Cemal Öztas- Gülermi Bilmem
Cemal Öztas- Leyli Leyli
Cemal Öztas- Odayi Kor Sardi
Cemal Öztas- Suda Gelir Akmayinan
Cemal Öztas- Yesil Ordek


Cemal Öztas - Sevdasin Cektigim...

Cemal Öztas- Allahin Seversen
Cemal Öztas- Az Kaldi
Cemal Öztas- Çeymeye Gidiyi
Cemal Öztas- El Bayram Eder
Cemal Öztas- Köylü Kizi
Cemal Öztas- Küsme neolur
Cemal Öztas- Sevdasin Çektigm
Cemal Öztas- Su Gönlümde
Cemal Öztas- Yalniz Koyup Gittin
Cemal Öztas- Yeri Felek
Cemal Öztas- Yumus Astabini


Cemal Öztas - Yilgin Adasi...

Cemal Öztas- Bizim Elin
Cemal Öztas- Dilo Ne Güzel
Cemal Öztas- Düsmiyesi Göle
Cemal Öztas- Gurbet Görünür
Cemal Öztas- Kömür Gözlüm
Cemal Öztas- Neredesin
Cemal Öztas- Sar Beni
Cemal Öztas- Sorun Sorun
Cemal Öztas- Yalnizim Bu Ellerde
Cemal Öztas- Yilgin Adasi
Cemal Öztas- Yolumuz Bizim


Cumali Gürses - Sarhosam...

Cumali Gürses- Aglama
Cumali Gürses- Düsenin Dostu Yokmus
Cumali Gürses- Gül Baci
Cumali Gürses- Hapishane
Cumali Gürses- Hele Niye
Cumali Gürses- Kara Sevda
Cumali Gürses- Karsi Dagin Borani Var
Cumali Gürses- Sarhosam
Cumali Gürses- Sefil Baykus
Cumali Gürses- Siro Çayi
Cumali Gürses- Yetti Gayri


Derdi Yoklar- Elife...

Derdi Yoklar- Elife
Derdi Yoklar- Bir Yarsevdim Dilekten(uh)
Derdi Yoklar- Derdo
Derdi Yoklar- Gelhele
Derdi Yoklar- Gibiyim
Derdi Yoklar- Halay
Derdi Yoklar- Odana Serdim Hali
Derdi Yoklar- Ögretmenler
Derdi Yoklar- Sever
Derdi Yoklar- Sevgi
Derdi Yoklar- Suyun Ortasinda Yilgin Adas(uh)


Erhan Yilmaz - Arguvan Ezgileri 1 1988...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569684_erhan-ylmaz-arguvan-ezgileri-1-1998.jpg
Erhan Yilmaz - Aman Ha Aman.mp3
Erhan Yilmaz - Askerin Türküsü.mp3
Erhan Yilmaz - Basima Vurdunda Del Ettin Beni.mp3
Erhan Yilmaz - Daglarinan Daslarinan.mp3
Erhan Yilmaz - Engine Yolladim Gönül Kusunu.mp3
Erhan Yilmaz - Eyvah Ölem.mp3
Erhan Yilmaz - Hasretim Yarime.mp3
Erhan Yilmaz - Kalenin Dibinde Malmi Yayilir.mp3
Erhan Yilmaz - Meyil Verdim.mp3
Erhan Yilmaz - Odalari Camdan Direk.mp3
Erhan Yilmaz - Ya Hizir Semahi.mp3
Erhan Yilmaz - Yilana Bak Yilana.mp3


Erhan Yilmaz - Arguvan Ezgileri 2 Ana Hasreti [1998]...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569685_erhan-ylmaz-arguvan-ezgileri-2-ana-hasreti-1998.gif
Erhan Yilmaz - Ana Hasreti.mp3
Erhan Yilmaz - Dost Nolur Nolur.mp3
Erhan Yilmaz - Hüseyine Dogru.mp3
Erhan Yilmaz - Kirmizi Güller.mp3
Erhan Yilmaz - Name Geldi Vatanimdan.mp3
Erhan Yilmaz - Pirin Elinden Elinden.mp3
Erhan Yilmaz - Saran Oldumu.mp3
Erhan Yilmaz - Sari Cicek.mp3
Erhan Yilmaz - Sen Sefa Geldin.mp3
Erhan Yilmaz - Senin Yüzünden.mp3
Erhan Yilmaz - Yandim Diley.mp3


Erhan Yilmaz - Arguvan Ezgileri 3 Karli Daglar [1998] ...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569686_erhan-ylmaz-arguvan-ezgileri-3-karl-dalar-1998.jpg
Erhan Yilmaz - Battalin Agidi.mp3
Erhan Yilmaz - Bazi Bazi.mp3
Erhan Yilmaz - Kapisinin Önü Nohut.mp3
Erhan Yilmaz - Karli Daglar.mp3
Erhan Yilmaz - Kayalar Kayalar.mp3
Erhan Yilmaz - Leylam.mp3
Erhan Yilmaz - Ne Haldeyim.mp3
Erhan Yilmaz - Nefes Sarf Eyleyip.mp3
Erhan Yilmaz - Of Demezsem.mp3
Erhan Yilmaz - Yar Güzel Yar.mp3
Erhan Yilmaz - Yeri Felek Yeri.mp3


Erhan Yilmaz - Arguvan Ezgileri 4 & Ülger Dogmasin (1998)...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569687_erhan-ylmaz-arguvan-ezgileri-4-lger-domasn-1998.gif
Erhan Yilmaz - Ülger Dogmasin
Erhan Yilmaz - Gine Havalandi
Erhan Yilmaz - Ali Dost
Erhan Yilmaz - Gönül Verdim
Erhan Yilmaz - Ergibük Türküsü
Erhan Yilmaz - Günese Söylenki
Erhan Yilmaz - Sultanim
Erhan Yilmaz - Baglarina Giremedim
Erhan Yilmaz - Seherde Ugradim
Erhan Yilmaz - Intizar


Erhan Yilmaz - Arguvan Ezgileri 5 Derdi Güzel...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569688_erhan-ylmaz-arguvan-ezgileri-5-derdi-gzel.gif
Erhan Yilmaz - Aglama Yar Aglama
Erhan Yilmaz - Ben Seni Sevdim Seveli
Erhan Yilmaz - Can Yoldasim
Erhan Yilmaz - Derdi Güzel
Erhan Yilmaz - Gedigin Basi
Erhan Yilmaz - Mangal kömürü
Erhan Yilmaz - Melek Yüzlü Anam
Erhan Yilmaz - Ne Murat
Erhan Yilmaz - Sende Olasin Benim Gibi
Erhan Yilmaz - Vakti Geçen Güzel


Erhan Yilmaz- Geri Dön Çarem...

Erhan Yilmaz- Ah Sevdalim
Erhan Yilmaz- Aman Daglar(Töre)
Erhan Yilmaz- Annem
Erhan Yilmaz- Ayrilik Zamani
Erhan Yilmaz- Çagri Türküsü
Erhan Yilmaz- Garip
Erhan Yilmaz- Geri Dön Çarem
Erhan Yilmaz- Hadi Gel
Erhan Yilmaz- Neredesin
Erhan Yilmaz- Tutugumu Kuruttum


Erhan Yilmaz - Karma Eserleri...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569689_erhan-ylmaz-karma-eserleri.jpg
Erhan Yilmaz - Battalin Agidi
Erhan Yilmaz - Bazi Bazi
Erhan Yilmaz - Kapisinin Önü Nohut
Erhan Yilmaz - Karli Daglar
Erhan Yilmaz - Kayalar Kayalar
Erhan Yilmaz - Nefes Sarf Eylerim
Erhan Yilmaz - Of Demezsem
Erhan Yilmaz - Yar Güzel Yar
Erhan Yilmaz - Yeri Felek Yeri


Erhan Yilmaz - Sen Gelmezsen Arguvan'a Gidemem 6 (2008)...

http://t4.pixhost.org/show/3779/20569690_erhan-ylmaz-sen-gelmezsen-arguvan-a-gidemem-6-2008.jpg
http://t4.pixhost.org/show/3779/20569691_erhan-ylmaz-sen-gelmezsen-arguvan-a-gidemem-6-2008-1.jpg
Erhan Yilmaz - Sallanip Karsidan Gelen
Erhan Yilmaz - Arayanim Soranim Yok
Erhan Yilmaz - Sen Gelmeszen Arguvan'a Gidemem
Erhan Yilmaz - Derdimi Söylesem
Erhan Yilmaz - Senin Sevdan
Erhan Yilmaz - Tabipten Derman Olurmu
Erhan Yilmaz - Sabahtan Ugradim
Erhan Yilmaz - Benden Kopar
Erhan Yilmaz - Sor Beni Daglar
Erhan Yilmaz - Neyine Sükredem Senin
Erhan Yilmaz - Sazim Gibi Delik Desik
Erhan Yilmaz - Gurbet Azraili


Erkan Yoksuli- Öl Deseydin...

Erkan Yoksuli- Gizli Kalsin
Erkan Yoksuli- Gül Yüzlü Sultanim
Erkan Yoksuli- Güle Barut
Erkan Yoksuli- Haso Memo Dayim Var
Erkan Yoksuli- Kara Duman
Erkan Yoksuli- Nazanim
Erkan Yoksuli- Öl Deseydin Ölmezmiydim
Erkan Yoksuli- Öz Benim
Erkan Yoksuli- Umudum
Erkan Yoksuli- Yasli Gamli


Fahrettin Karaardiç - Ayaz...

Fahrettin Karaardic- Benim Gururum
Fahrettin Karaardic- Bu Zalim Gurbet(uh)
Fahrettin Karaardic- Çingirakli Yilan
Fahrettin Karaardic- Daglara Düsünce Ayaz
Fahrettin Karaardic- insanlar Kendini Bilseydi
Fahrettin Karaardic- Kaderim Kader Olsaydi
Fahrettin Karaardic- Köprüden Geçti Gelin
Fahrettin Karaardic- Sabah Oldu
Fahrettin Karaardic- Sevdigim
Fahrettin Karaardic- Sürünüp Gidiyorum
Fahrettin Karaardic- Yolum Düstü Malatya'ya


Fatma Sahin- Kivrem...

Fatma Sahin- Aglatma Bizi
Fatma Sahin- Asam Dedim
Fatma Sahin- Boynumu Egdin
Fatma Sahin- Daglardan Asam
Fatma Sahin- Gelirmisin
Fatma Sahin- Kirvem N olur
Fatma Sahin- Konak Yüksek
Fatma Sahin- Loylo Leylo
Fatma Sahin- Nazli Yarim
Fatma Sahin- Olamayinca
Fatma Sahin- Yar Yüregin
Fatma Sahin- Yeri Gelin


Hasan Durak- 2001...

Hasan Durak- Bir Ay Dogar
Hasan Durak- Bu ne hal(uh)
Hasan Durak- Çilemi çekem
Hasan Durak- Derdo Derdo
Hasan Durak- Dertli Çal(uh)
Hasan Durak- Meri Kekligim


Hasan Durak- Sevdalim...

Hasan Durak- Ah Çektigim (uh)
Hasan Durak- Can Güley
Hasan Durak- Derdi Güzel Aglama
Hasan Durak- Gürcüm Aman(uh)
Hasan Durak- Le Ayse
Hasan Durak- Sevdalim Benim
Hasan Durak- Daglar Gazeli (uh)
Hasan Durak- Deli gönlüm
Hasan Durak- Derdo Daglar
Hasan Durak- Kivrem Bu Sene


Hasan Durak - Sevdan Bagrimda Tüter...

Hasan Durak- Ah Ne Olaydi
Hasan Durak- Arguvanin Uzar Yolu(uh)
Hasan Durak- Böyle Gelmis Böyle Gider
Hasan Durak- Eller Ne Derse Desin
Hasan Durak- Garip Garip
Hasan Durak- Gönlümü Kim Eyleye
Hasan Durak- Güzel
Hasan Durak- Hanci(uh)
Hasan Durak- intizar
Hasan Durak- Sevdan Bagrimda Tüter
Hasan Durak- Sasirdim Düstüm Yollara
Hasan Durak- Yas Var(uh)


Hasan Durak- Vah Basima...

Hasan Durak- Alnamadim Dünya
Hasan Durak- Ara Ver Daglar(uh)
Hasan Durak- Arguvan Eli Güzel(uh)
Hasan Durak- Arguvanda Yar Sevdim
Hasan Durak- Dost Sözü
Hasan Durak- Ekine Gidiyi
Hasan Durak- Eylen Güzel
Hasan Durak- Göçünü Yüklemis(uh)
Hasan Durak- islik Giymis
Hasan Durak- Vah Basima
Hasan Durak- Vah Dilbere


Naki Yoksuli - Gül Gibi...

Naki Yoksuli- Ben Ölem
Naki Yoksuli- Can Yoldasim
Naki Yoksuli- Çiçegim
Naki Yoksuli- Divane Gönül
Naki Yoksuli- Emanet Olsun
Naki Yoksuli- Fistan Giymis
Naki Yoksuli- Gül Gibi
Naki Yoksuli- Senin için
Naki Yoksuli- Yaziktir
Naki Yoksuli- Yillar


Naki Yoksuli - Mühür Gözlüm...

Naki Yoksuli- Ali Deyince
Naki Yoksuli- Arguvan(uh)
Naki Yoksuli- Arzunu Çekmisim(uh)
Naki Yoksuli- Ben Söylerim
Naki Yoksuli- Benim Yaram Mühür Gözlüm
Naki Yoksuli- Beydagi Benim Sunam
Naki Yoksuli- Bu Sene
Naki Yoksuli- Dilyarasi
Naki Yoksuli- Kurtar Beni
Naki Yoksuli- Nare Nare
Naki Yoksuli- Ölem Kurtulam
Naki Yoksuli- Uzun Olur


Süleyman Yücedag- Nazlim Ölem...

Süleyman Yücedag- Çok Yazik Olmus
Süleyman Yücedag- Emmo
Süleyman Yücedag- Firat Kenarinda
Süleyman Yücedag- Gidenin Üçü Güzel
Süleyman Yücedag- Kirve
Süleyman Yücedag- Köyüm Sana
Süleyman Yücedag- Nazlim Ölem
Süleyman Yücedag- Senden Aldim
Süleyman Yücedag- Yavas Yürü
Süleyman Yücedag- Yine Bahar Geldi
Süleyman Yücedag- Zalimin Kizi


Teslim Budak - Felek Vurdu...

Teslim Budak- Açam Yarem
Teslim Budak- Adacilar Yürüdü
Teslim Budak- Bu Sene
Teslim Budak- Daglarinan Taslarinan
Teslim Budak- Delilo
Teslim Budak- Felek Vurdu Kalbime
Teslim Budak- Firat Kenarinda
Teslim Budak- Köyüm Bana Dusman Oldu
Teslim Budak- Öte Getki Güzel Atim Sulana
Teslim Budak- Sevdigim Malatyali
Teslim Budak- Türkmen Gelini
Teslim Budak- Yar Söyledi Ben Agladim


Teslim Budak - Klasikler 1...

Teslim Budak- Daglari Astim(uh)
Teslim Budak- Daglarinan Taslarinan(uh)
Teslim Budak- Dam Üstünde Uzun Bacalar
Teslim Budak- Etek Sari
Teslim Budak- Gönül Arzeyledi(uh)
Teslim Budak- inadina(uh)
Teslim Budak- Kayanin Dibi
Teslim Budak- Loylo Leylo
Teslim Budak- Siro Çayi(uh)
Teslim Budak- Tükendi Ömrüm(uh)


Teslim Budak - Klasikler 2...

Teslim Budak- Afati Devran
Teslim Budak- Aman Gelsene
Teslim Budak- Bir Gömlek Diktirdim
Teslim Budak- Böylemi Olur Küsüp Gitmek
Teslim Budak- Celal Oglan-Kör Kader(uh)
Teslim Budak- Daglar Kisimis Yolcum Üsümüs
Teslim Budak- Gül Dalina Konmus Bülbül Yavrusu
Teslim Budak- Kermnegin Gölü
Teslim Budak- Sandik Sandiga Dayali
Teslim Budak- Yar Mendilinde Ucunu Yakti


Yare Dokunma...

Yare Dokunma- Bahçede Bir Bülbül Aglar
Yare Dokunma- Bugün Canan Geldi Bize
Yare Dokunma- Dost Cemâlin Benzer
Yare Dokunma- Felek
Yare Dokunma- Ganatli Gapi
Yare Dokunma- Gizlendi
Yare Dokunma- Ne Haciyiz Ne Hocayiz
Yare Dokunma- Su Benim Divane Gönlüm
Yare Dokunma- Yare Dokunma
Yare Dokunma- Yayladan Gel


Yesim Binbir - Cuha Salvar...

Yesim Binbir- Adacilar(uh)
Yesim Binbir- Bir Güzele Vuruldum
Yesim Binbir- Ciktin Daglarin Basina
Yesim Binbir- Cuha Salvar
Yesim Binbir- Gül Dalina
Yesim Binbir- Hancer
Yesim Binbir- Hedefteyiz Biz
Yesim Binbir- Her Gün Ben Ah Ceke Ceke
Yesim Binbir- icer Giderim
Yesim Binbir- Konunmus (uh)
Yesim Binbir- Kuru Çaydan Öte Yana
Yesim Binbir- Su Görünen Yazihan


Yüksel Ari - Kime Ne Diyem...

Yüksel Ari- Dengini Bulmamisda Güzele Bakin(uh)
Yüksel Ari- Kiz Ben Seni Sarmadan Ölürsem(uh)
Yüksel Ari- Ah Yazik
Yüksel Ari- Anam
Yüksel Ari- Güzel Bir Su Ver içeyim(uh)
Yüksel Ari- Kime Ne Deyim
Yüksel Ari- Malatyanin Kaysisi
Yüksel Ari- Otoban
Yüksel Ari- Sözüne Yandim(uh)
Yüksel Ari- Yan Baglam
Yüksel Ari- Yüce Daglar(uh)
Yüksel Ari- Zor Olur Bana(uh)[/center]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder