28 Ocak 2014 Salı

Muzaffer Erturk - THM Radyo Kayitlari...






Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...

Muzaffer Erturk - THM Radyo Kayitlari
Rar sifresi - derya

Muzaffer Ertürk - Ahçiği Yolladım Urum Eline (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Al Almayı Daldan Al (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Alıverin Bağlamamı Çalayım (Rumeli).mp3
Muzaffer Ertürk - Altın Tasta Bulgurum (Erzincan).mp3Alle wiedergeben
Muzaffer Ertürk - Aş Yedim Dilim Yandı (Elazığ).mp3
Muzaffer Erturk - Asan Bilir Karli Dagin Ardini (Sivas-Divrigi).mp3
Muzaffer Ertürk - Aşan Bilir Karlı Dağın Ardını (Sivas-Divriği).mp3
Muzaffer Ertürk - Bahar Geldi Gül Açtı (Mardin).mp3
Muzaffer Ertürk - Bahçe Duvarını Aştım (Kayseri).mp3
Muzaffer Ertürk - Beni Görüp Yüzün Öte Dönderme (Sivas-Divriği).mp3
Muzaffer Ertürk - Bilmeden Kapını Çaldım (Diyarbakır).mp3
Muzaffer Ertürk - Bin Derdim Var İdi Bin Daha Oldu (Kahramanmaraş-Öreli Köyü).mp3
Muzaffer Ertürk - Bir Mektup Yazdırdım Urfa'lı Kızına (Adıyaman).mp3
Muzaffer Ertürk - Bir Şuh-i Sitemkar Yine Saldı Beni Derde (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Bir Tel Çektim Mardin'den-Sabiha (Mardin).mp3
Muzaffer Ertürk - Bu Dağın Ensesine-Hamaylı Boynundayım (Diyarbakır).mp3
Muzaffer Ertürk - Bu Dağlar Kömürdendir (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Bu Dere Baştan Başa Ayvalı Bağ (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Bülbül Güle Kon Dikene Konma (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Bülbülüm Altın Kafeste (Rumeli).mp3
Muzaffer Ertürk - Bulut Bulutun Üstüne (Giresun).mp3
Muzaffer Ertürk - Çelik Pazarında Ufacık Taşlar (Erzurum).mp3
Muzaffer Ertürk - Derdimi Dökersem Derin Dereye (Sivas-Şarkışla).mp3
Muzaffer Ertürk - Erzurum'dan Çevirdiler Yolumu (Afyon-Emirdağ).mp3
Muzaffer Ertürk - Evlerinde Bir İpekten Halı Var (Gaziantep).mp3
Muzaffer Erturk - Evlerinin Onu Handir (Rumeli).mp3
Muzaffer Ertürk - Evlerinin Önü Handır (Rumeli).mp3
Muzaffer Ertürk - Ezim Ezim Eziliyor Yüreğim (Sivas-Zara).mp3
Muzaffer Ertürk - Felek Şad Olacak Günün Görmedim (Amasya-Merzifon).mp3
Muzaffer Ertürk - Fırat Kenarının İnce Dumanı (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Gam Zedeler Gam Vurur Gam Zedeler (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Gel Benim Gelin Yarim (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Geydim Çarıklarımı (Bayburt).mp3
Muzaffer Ertürk - Giderem Yolum Dağdı-Aman Ayşe (Kerkük).mp3
Muzaffer Ertürk - Gidin Bulutlar Gidin (Kütahya).mp3
Muzaffer Ertürk - Görmedim Alemde Bir Benzerin Ey Güzel (Elazığ-Harput).mp3
Muzaffer Ertürk - Gözümden Cemalin Çok Irak Oldu (Bolu).mp3
Muzaffer Ertürk - Gurbet Elde Baş Yastığa Gelende (Erzurum).mp3
Muzaffer Ertürk - Hafo'mun Evi Kaya Başında (Elazığ-Harput).mp3
Muzaffer Ertürk - Hamamın da Kapısı Keçeli (Erzincan-Kemaliye-Eğin).mp3
Muzaffer Ertürk - Hanaylar Yaptırdım Döşedemedim (Kıbrıs).mp3
Muzaffer Ertürk - Hatırına Düşmez Sormaz Halimden (Tokat-Zile).mp3
Muzaffer Ertürk - Hayatları Değirmi (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Kalenin Dibinde Bir Daş Olaydım-KK Abdülvahit Küzecioğlu (Kerkük).mp3
Muzaffer Ertürk - Kapuyu Çalan Kimdir (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Kar Mı Yağmış Şu Harputun Başına (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Karanfil Ekilende (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Kemend Attım Dala Ben (Erzincan).mp3
Muzaffer Ertürk - Kırmızı Buğday Ayrılmıyor Sezinden (Manisa).mp3
Muzaffer Ertürk - Konma Bülbül Konma Nergiz Daline (Ağrı-Eleşkirt)-Yerde Yanım Çürüdü Yerde Yanım (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Meclisinde Mail Oldum (Diyarbakır).mp3
Muzaffer Ertürk - Mest-i Nazım Kim Büyüttü Böyle Bi Perva Seni (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Mevlam Birçok Dert Vermiş (Malatya).mp3
Muzaffer Ertürk - Mezarımı Yol Üstüne Kazsınlar (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Ne Feryad Edersin Divane Bülbül (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - O Yanı Pembe Bu Yanı Pembe (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Oduncular Kısa Keser Odunu (Erzurum).mp3
Muzaffer Ertürk - Pınara Varmadın Mı (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Pınarın Başında Ben Gördüm Onu (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Sabahın Seher Vaktinde (Erzincan-Kemaliye-Eğin).mp3
Muzaffer Ertürk - Söğüt Yaprağı Yerde (Sivas-Zara).mp3
Muzaffer Erturk - Tamburam Rebap Oldu (Sanliurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Tamburam Rebap Oldu (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Top Yatağın Önü Gayfe (Aydın).mp3
Muzaffer Ertürk - Üç Güzel Oturmuş İskambil Oynar (Kastamonu).mp3
Muzaffer Ertürk - Uşşak Gazel-Dereler Çağlar Oldu.mp3
Muzaffer Ertürk - Uzun Kavak Dalında Sallanıyor (İzmir).mp3
Muzaffer Ertürk - Vardım Baktım Demir Kapı Sürgülü (Elazığ)-Gam Zedeler Gam Vurur Gam Zedeler (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Vardım ki Yurdundan Ayağ Göçürmüş (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Ya Bülbül Güle Kon Dikene Konma.mp3
Muzaffer Ertürk - Yandım Allah Yandım Yatamıyorum (Sivas-Divriği).mp3
Muzaffer Erturk - Yaram Sizlar Agrir Basim (Sanliurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Yaram Sızlar Ağrır Başım (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Yayık Yaydım Kolum Şişti (Diyarbakır).mp3
Muzaffer Ertürk - Yaylalar İçinde Erzurum Yayla (Şanlıurfa).mp3
Muzaffer Ertürk - Yeşil Yaprak Arasında Kırmızı Gül Goncesi (Elazığ).mp3
Muzaffer Ertürk - Zalim Felek Değirmenin Döndü Mü (Kayseri).mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder