22 Aralık 2013 Pazar

Ali Kinik 7 Full albüm - Türkü & THM

Albümlerin nasil inecegi hususunda yukardaki Blog Bilgisi yazisina tiklayiniz..
Share-online...
Ali Kinik - 7 Full Album
Rar sifresi - derya


Ali Kinik - Beni Öldü Say 1996...

19777479_ali-knk-beni-oldu-say-1996.jpg
Ali Kinik - Anadolu
Ali Kinik - Asin Beni
Ali Kinik - Beni Öldü Say
Ali Kinik - Dönerim Sana
Ali Kinik - Gitme
Ali Kinik - Kardelen
Ali Kinik - Sari Gelin
Ali Kinik - Susma
Ali Kinik - Türkiye Gibi
Ali Kinik - Yunus"a Cagri


Ali Kinik - Bu Sarki 2003...

19777481_ali-knk-bu-sark-2003.jpg
Ali Kinik - Adam Degilim
Ali Kinik - Avare
Ali Kinik - Ben Beklerim
Ali Kinik - Biktim
Ali Kinik - Bildigin Gibi Degil
Ali Kinik - Bu Sarki
Ali Kinik - Firari Sevdam
Ali Kinik - Kardesim
Ali Kinik - Mümkün Degil
Ali Kinik - Olmadi
Ali Kinik - Zemheri


Ali Kinik - Bir Millet Uyaniyor 2005...

19777480_ali-knk-bir-millet-uyanyor-2005.jpg
Ali Kinik - Anadolu
Ali Kinik - Asin Beni
Ali Kinik - Avare
Ali Kinik - Bildigin Gibi Degil
Ali Kinik - Bir Millet Uyaniyor
Ali Kinik - Bu Sarki
Ali Kinik - Firari Sevdam
Ali Kinik - Kardelen
Ali Kinik - Türkiye Gibi
Ali Kinik - Zemheri



Ali Kinik - Duvar Yazisi 2006...

19777485_ali-knk-duvar-yazs-2006-1.jpg
19777486_ali-knk-duvar-yazs-2006-2.jpg
Ali Kinik - Bu Ask
Ali Kinik - Duvar Yazisi - (Ali Ayseyi Seviyor)
Ali Kinik - Emanet
Ali Kinik - Feride
Ali Kinik - Karayilan
Ali Kinik - Koca Reis
Ali Kinik - Kurtlar Sofrasi
Ali Kinik - Küstün Mü
Ali Kinik - Odam Kirec Tutmuyor
Ali Kinik - Olmadi
Ali Kinik - Olmuyor
Ali Kinik - Özlemisim
Ali Kinik - Sariz
Ali Kinik - Unuttun Mu
Ali Kinik - Yere Batsin


Ali Kinik - Isyan Sarkilari 2008...

19777487_ali-kinik-isyan-sarklar-2008-1.jpg
19777488_ali-kinik-isyan-sarklar-2008-2.jpg

Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Isyan Bildiri & Alayina Isyan (Siir )9
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Eskiyaya Cikti Adim
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Senden Sonrasi Kiyametimdir
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Cal Kemanci
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Kerkük
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Türkce
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Itin Biri
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Kuralsiz
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Baska Birinimi Sevdin
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Ben Seni Hic Unutmadim
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Fenerli
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Karli Daglar Karaligin Bastimi
Ali Kinik - Isyan Sarkilari - Kurt Destani


Ali Kinik - Ali Ayse'yi Seviyor 2010...

19777477_ali-knk-ali-ayse-yi-seviyor-2010-1.jpg
19777478_ali-knk-ali-ayse-yi-seviyor-2010-2.jpg
Ali Kinik - Ali Ayse’yi Seviyor
Ali Kinik - Bildigin Gibi Degil
Ali Kinik - Dönersem Namerdim
Ali Kinik - Degse de Degmese de
Ali Kinik - Senin Askinla Yaslaniyorum
Ali Kinik - Gidelim mi Buralardan
Ali Kinik - Maça Kizi
Ali Kinik - Senin Ugruna
Ali Kinik - Son Bir Defa
Ali Kinik - Hadi Unutsun


Ali Kinik - Düs'e Kalk'a 2012...

19777482_ali-knk-dus-e-kalk-a-2012-1.jpg
19777483_ali-knk-dus-e-kalk-a-2012-2.jpg
19777484_ali-kinik-duse-kalka-2012-3.jpg

Ali Kinik - Yine Kavgalardayim
Ali Kinik - Hem Seni Kaybettim Hem Istanbul'u
Ali Kinik - Çocuk Gibiyim
Ali Kinik - Vatan Sana Canim Feda
Ali Kinik - Soyadin Sende Kaldi
Ali Kinik - Unutmus Mu Beni Zalim
Ali Kinik - Bana Sarkilar Söyle
Ali Kinik - Hapis De Yatarim
Ali Kinik - Birazdan Kapi Çalacak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder